09 Maja 2024 23:20:57
Zdjęcia użytkowników
ozi123 Dezorientat
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Odpalanie, dziwny objaw 
Bandit
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 19:36
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Sprawa wygląda tak. Wymieniałem sprzęgło, poduszki oraz uszczelniłem klimę. Po poskładaniu auta i odpaleniu okazało się że silnik zimny zapala i trzyma 900obr, a z tego co pamiętam powinien trzymać 1500 i spaść powoli na 900. Jakieś pomysły? co za to odpowiada?

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 06-10-2011 19:36
Awatar
macio8888
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 20:16
Awatar


Postów: 363

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

eee to chyba źle pamiętasz, wielopunktowe wtryski po maksymalnie paru sekunadach powinny spaść na standardowe wolne obroty, takie wysokie obroty to np f3n zimny ma

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
rav00000
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 20:29
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

regulator wolnych obrotów za to odpowiada, zimą możesz mieć problem będzie się trochę dusił na dole

Edytowane przez rav00000 dnia 06-10-2011 20:30
Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
morfi609
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 20:30
Awatar


Postów: 3692

Data rejestracji: 15.02.2009 20:02
Skąd: małopolskie
Kraków

@macio8888: to chyba ty zle wiesz Smile nigdy silnik zimny i w temperaturze otoczenia chłodniej nie spadnie ci po kilku sekundach tak jak ty to powiedziałes na wolne obroty zawsze praca na saniu potrwa przynajmniej minute Smile a gdy jest naprawde zimno powiecmy -15 to praca na saniu moze trwac kilka minut nawet Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
 
Bandit
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 20:50
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

@macio8888: @morfi609: po części obaj macie racje. W polo żony czy -30 czy +30 zawsze 900 obr i nigdy nie miał więcej, ale to szmelcwagen więc wiecie. A to już moja druga renia 16v i pamiętam że tutaj było inaczej trochę. Tylko teraz co to powoduje?

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
rav00000
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 21:29
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

ja obstawiam uszkodzony czujnik temperatury, upalony komp lub uszkodzony regulator biegu jałowego

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
emilio990
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 21:56
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 19.05.2009 20:43
Skąd: -

nie koniecznie moze byc tez brudna przepustnica ostatnio przerabialem to na warsztacie ale tez moze byc ze krokowy sie wiesz

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
 
rav00000
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 22:17
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

tam nie ma krokowego

brudna przepustnica hmm.. przecież powietrze leci by-pasem omijając przepustnicę

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
maestro
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 22:20
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@rav00000: jak nie ma krokowego w 16V?

Ja mam 1000-1100 na zimnym i 900 na ciepłym.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
rav00000
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 22:21
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

bo nie ma tam jest regulator biegu jałowego a nie krokowy

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 06-10-2011 22:37
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@rav00000: działa on krokowo więc moja teoria dalej jest zgodna z jego działaniem.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
macio8888
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 12:10
Awatar


Postów: 363

Data rejestracji: 14.12.2008 23:53
Skąd: małopolskie
Nowy Sącz

U mnie w jak odpale to po kilkunastu sekundach spada do 900rpm. Patrząc na Mitsubishi Space Stara czy na Fiata Linea, którymiczasem jezdze jest dokładnie to samo. Wiadomo, w zimie troszkę dłużej, a tak swoją drogą to F7P nie ma ssania...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
 
arczycho
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 13:05
Awatar


Postów: 1636

Data rejestracji: 22.04.2006 23:31
Skąd: małopolskie
Wolbrom

@macio8888: w 19 praktycznie każdych z wyjątkiem 1.4 jest automatyczne ssanie

Alfa Romeo 147 1.9 JTDM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
 
WoZnY
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 13:10
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

tak swoją drogą to F7P nie ma ssania...


Ma wzbogaconą mieszankę gdy jest zimny Grin

Edytowane przez WoZnY dnia 07-10-2011 13:13
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 15:29
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@arczycho: automatycznego tez nie ma Wink silnik sobie mieszanke reguluje Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adamor11
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2011 18:54
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jak dla mnie możesz mieć zabrudzony regulator lub szwankuje czujnik temp, sprawdź go miernikiem na opór, wraz ze wzrostem temp spada oporność, możesz sprawdzić oprność regulatora pomiędzy 1 a 3 ok 40ohm 1 a 2= 20 ohm 2 a 3=20 ohm

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
Bandit
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 08-10-2011 21:23
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

temperaturę pokazuje normalnie a obroty nie falują, ba są równe jak nigdy dotąd

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
rav00000
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 09-10-2011 10:26
Awatar


Postów: 283

Data rejestracji: 19.07.2009 14:58
Skąd: -

czujników temp jest kilka

Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
 
adamor11
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 09-10-2011 10:39
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

gdzie ci pokazuje? temp na zegarach? to jest inny czujnik. W głowicy masz wkręcone z prawej strony silnika jak stoisz przed maską. Są dwa jeden daje sygnał na wskaźnik temp przy "zegarach", drugi daje sygnał do komp. wtrysku i ten jest ważny.

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
Bandit
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 09-10-2011 11:35
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

ok zaraz pójdę i ogarnę co tam jest nie halo tylko powiedz który jest ten ważniejszy


Treść dodana dnia 09-10-2011 11:42:

już wiem który, ten niżej za krokowym. Jutro go sprawdzę bo teraz dojścia tam nie ma a przy niedzieli to nie robota

Edytowane przez Bandit dnia 09-10-2011 11:36
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: