Menu główne
Forum
Klubowicze
Bandit |
Dodany dnia 06-10-2011 19:36 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Sprawa wygląda tak. Wymieniałem sprzęgło, poduszki oraz uszczelniłem klimę. Po poskładaniu auta i odpaleniu okazało się że silnik zimny zapala i trzyma 900obr, a z tego co pamiętam powinien trzymać 1500 i spaść powoli na 900. Jakieś pomysły? co za to odpowiada? Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-10-2011 19:36 |
macio8888 |
Dodany dnia 06-10-2011 20:16 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
eee to chyba źle pamiętasz, wielopunktowe wtryski po maksymalnie paru sekunadach powinny spaść na standardowe wolne obroty, takie wysokie obroty to np f3n zimny ma Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
rav00000 |
Dodany dnia 06-10-2011 20:29 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
regulator wolnych obrotów za to odpowiada, zimą możesz mieć problem będzie się trochę dusił na dole
Edytowane przez rav00000 dnia 06-10-2011 20:30 Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 06-10-2011 20:30 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@macio8888: to chyba ty zle wiesz nigdy silnik zimny i w temperaturze otoczenia chłodniej nie spadnie ci po kilku sekundach tak jak ty to powiedziałes na wolne obroty zawsze praca na saniu potrwa przynajmniej minute a gdy jest naprawde zimno powiecmy -15 to praca na saniu moze trwac kilka minut nawet Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Bandit |
Dodany dnia 06-10-2011 20:50 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
@macio8888: @morfi609: po części obaj macie racje. W polo żony czy -30 czy +30 zawsze 900 obr i nigdy nie miał więcej, ale to szmelcwagen więc wiecie. A to już moja druga renia 16v i pamiętam że tutaj było inaczej trochę. Tylko teraz co to powoduje Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
rav00000 |
Dodany dnia 06-10-2011 21:29 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
ja obstawiam uszkodzony czujnik temperatury, upalony komp lub uszkodzony regulator biegu jałowego Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
emilio990 |
Dodany dnia 06-10-2011 21:56 |
Postów: 31 Data rejestracji: 19.05.2009 20:43 Skąd: - |
nie koniecznie moze byc tez brudna przepustnica ostatnio przerabialem to na warsztacie ale tez moze byc ze krokowy sie wiesz Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 350000km
|
|
|
rav00000 |
Dodany dnia 06-10-2011 22:17 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
tam nie ma krokowego brudna przepustnica hmm.. przecież powietrze leci by-pasem omijając przepustnicę Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-10-2011 22:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rav00000: jak nie ma krokowego w 16V?
Ja mam 1000-1100 na zimnym i 900 na ciepłym. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
rav00000 |
Dodany dnia 06-10-2011 22:21 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
bo nie ma tam jest regulator biegu jałowego a nie krokowy Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-10-2011 22:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@rav00000: działa on krokowo więc moja teoria dalej jest zgodna z jego działaniem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
macio8888 |
Dodany dnia 07-10-2011 12:10 |
Postów: 363 Data rejestracji: 14.12.2008 23:53 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
U mnie w jak odpale to po kilkunastu sekundach spada do 900rpm. Patrząc na Mitsubishi Space Stara czy na Fiata Linea, którymiczasem jezdze jest dokładnie to samo. Wiadomo, w zimie troszkę dłużej, a tak swoją drogą to F7P nie ma ssania... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
arczycho |
Dodany dnia 07-10-2011 13:05 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@macio8888: w 19 praktycznie każdych z wyjątkiem 1.4 jest automatyczne ssanie
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
WoZnY |
Dodany dnia 07-10-2011 13:10 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
tak swoją drogą to F7P nie ma ssania... Ma wzbogaconą mieszankę gdy jest zimny Edytowane przez WoZnY dnia 07-10-2011 13:13 <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
maestro |
Dodany dnia 07-10-2011 15:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@arczycho: automatycznego tez nie ma silnik sobie mieszanke reguluje
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adamor11 |
Dodany dnia 08-10-2011 18:54 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak dla mnie możesz mieć zabrudzony regulator lub szwankuje czujnik temp, sprawdź go miernikiem na opór, wraz ze wzrostem temp spada oporność, możesz sprawdzić oprność regulatora pomiędzy 1 a 3 ok 40ohm 1 a 2= 20 ohm 2 a 3=20 ohm
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Bandit |
Dodany dnia 08-10-2011 21:23 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
temperaturę pokazuje normalnie a obroty nie falują, ba są równe jak nigdy dotąd Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
rav00000 |
Dodany dnia 09-10-2011 10:26 |
Postów: 283 Data rejestracji: 19.07.2009 14:58 Skąd: - |
czujników temp jest kilka Moje auto: Renault Megane DTI 98KM 2000rok, diesel, 191000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 09-10-2011 10:39 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
gdzie ci pokazuje? temp na zegarach? to jest inny czujnik. W głowicy masz wkręcone z prawej strony silnika jak stoisz przed maską. Są dwa jeden daje sygnał na wskaźnik temp przy "zegarach", drugi daje sygnał do komp. wtrysku i ten jest ważny.
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Bandit |
Dodany dnia 09-10-2011 11:35 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
ok zaraz pójdę i ogarnę co tam jest nie halo tylko powiedz który jest ten ważniejszy
Treść dodana dnia 09-10-2011 11:42: już wiem który, ten niżej za krokowym. Jutro go sprawdzę bo teraz dojścia tam nie ma a przy niedzieli to nie robota Edytowane przez Bandit dnia 09-10-2011 11:36 Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |