Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 09-10-2011 13:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
brazowy od wskazówki, kremowy/biały od kompa
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 09-10-2011 13:10 |
Bandit |
Dodany dnia 10-10-2011 13:19 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
@adamor11: oporowość krokowca jest jak napisałeś, czujniki tez działają bo im opór maleje jak temperatura rośnie.
Treść dodana dnia 10-10-2011 13:38: @maestro: białego kabla po prawej stronie nie ma, są tylko brązowe fioletowe i jakieś kolorowe jeszcze ale żaden biały. po pogrzebaniu przy czujnikach silnik zachowuje się tak: gdy załapie wskakuje na 1500 spada szybko na 700 i powoli podnosi się do 1100 Edytowane przez Bandit dnia 10-10-2011 14:08 Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-10-2011 14:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Brązowy czujnik od wskazówki a biały czujnik od kompa.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bandit |
Dodany dnia 10-10-2011 15:02 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
oporowość pokazuje. teraz gdy silnik jest letni pokazuje 2.53 wcześniej było ponad 4 Treść dodana dnia 10-10-2011 16:33: problem rozwiązany, poczyściłem wszystkie styki i wymieniłem rurę od krokowego do dolotu bo się załamywała i wszystko gra Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |