Menu główne
Forum
Klubowicze
milas92 |
Dodany dnia 11-10-2011 23:33 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Pewnie nie ja jeden mam problem z 'inteligentnie' umieszczonym wlotem powietrza nad świecami, a może problem tkwi w braku osłonki na świece i kable WN?
Drugi raz to samo, wcześniej po prostu nie palił na jeden gar - wymiana świec, teraz woda w trzech świecach, rozrusznik kręci, gasną tylko niektóre kontrolki, a samochód nie odpala (przeczyściłem tylko na szybko). Jutro będę wykręcał świece, przeczyszczę. Na razie to zastanawiam się czy może się coś stać przez taką wode na świecach? Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-10-2011 23:33 |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 11-10-2011 23:36 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Z tego co ja wiem, to musisz najpierw się pobawić w wydmuchanie wody kompresorem, lub w inny jakiś sposób jeżeli znasz inaczej nie odpali, a wody do środka broń Boże wpuszczać. Nie wiem jak to tam dokładnie ma wyglądać, bo nie mam 16V ale może problem jest z rynienką pod wlotem ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
milas92 |
Dodany dnia 11-10-2011 23:41 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
dokładnie, rynienka pod wlotem, o ile deszczyk sobie kropi to nie ma problemu bo to jakoś zdaje egazmin. Ale wystarczy większy deszcz i na pokrywie zaworów i świecach stoi woda. Strzykawką wyciagałem wode, ale wiadomo.. zawsze coś zostanie, poczekam aż wyparuje, albo suszarką i ch.j
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 12-10-2011 04:50 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
mam ten sam problem, ale zakupiłem wczoraj gumowy dywanik, pasuje ładnie na cały silnik, w piatek jadę do wuja bo ma kompresor dalej bedę robił bo to nie chce tak łatwo odparować. Docelowo ma byc patent z kawałkiem klachy przymocowany co rozpórki. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 12-10-2011 06:47 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Trzeba to jakoś wysuszyć bo to jednak dość wysokie napięcie i iskra zamiast przeskoczyć na elektrodach świecy rozładuje się częściowo lub całkowicie wcześniej-przez mikropęknięcia kabli WN,wodę,brud do masy.Można by spróbować jakiegoś specjalistycznego preparatu do wypierania wody i mycia urządzeń wysokiego napięcia,tylko nie wiem jak jest z ich dostępnością. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
morfi609 |
Dodany dnia 12-10-2011 07:39 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
komprezorem bedzie to ciezko wydmuchac duza ilosc wody z takiego głebokiego tunelikukumpel mój jak raz widziałem robił tak ze odkrecił wszystkie swiece i zakrecic rozrusznikiem wtedy sama kompresja silnika wydmucha wode czy to dobry sposób był hm... sam niewiem ale chyba nic nie zaszkodził silnikowi ja tam powoli wyciagałem wode szczykawka a reszte dopiero kompresorem wydmuchiwałem
tu nie lezy wina w rynience tylko w uszczelnieniu wlotu przy uszczelce ale tez i nie zawsze miałem juz nieraz podobny przypadek i zazwyczaj leciala woda przez uszczelke koło wlotu ale raz zdazylo mi sie zobaczyc cos innego a mianowicie woda przedostawala sie na łaczeniu spawania wlotu do maski i co najdziwniejsze maska była idalna i zdrowiutka tylko tak było po pospawane od nowosci i niepodolewane w niektórych miejscach i jak sie zebrała woda na wlocie u góry to powolutku ale skutecznie własnie w tym miejscu łaczenia ja wyciskało i sobie kapało na pokrywe swiec Edytowane przez morfi609 dnia 12-10-2011 07:39 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
Mateo |
Dodany dnia 12-10-2011 08:40 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Dziwne. Nigdy z tym problemu nie miałem. Choćby wiadrami wodę lali to sucho jest. Nawet jak jadę na myjnie samoobsługową to zdarzało mi się zajrzeć po myciu pod maskę i można by powiedzieć że silnik suchy jeśli nie liczyć tej kropli o średnicy 1cm.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 12-10-2011 10:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@morfi609: oczywiscie strzykawka i wezyk przede wszystkim ale...
@Mateo: bo jak jest dobra uszczelke maska wlot maska to nie ma cyrków. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 12-10-2011 14:37 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Widocznie uszczelka wlotu, ale nawet nie mam zamiaru tego rozbierać bo będzie jeszcze gorzej
Ktoś już to od świec rozbierał - brak jednej uszczelki. I skąd znalazł się tam olej? Strzykawka, jakieś materiały co wsiąkną wode (np gąbka) na kijek, na koniec patyczki do uszów by resztke zebrać. [img]http://img14.imageshack.us/img14/5030/91302759.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://img835.imageshack.us/img835/7702/88621731.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez milas92 dnia 12-10-2011 14:37 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-10-2011 17:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja tych czerwonych gumek nie miałem wcale, opierdzieliłem na dirko całe to wzgledem przylegania do klawiatury i ustał problem ale i tak zakrywam wlot od spodu dla siwetego spokoju.
jak nie masz opierdzielone syfem czy czyms to śmiało rozkrecaj wlot, wyczysc powierzchnie i złóż na klej do szyb. gwarantuje że problem sie skończy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
morfi609 |
Dodany dnia 12-10-2011 17:18 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
ja tam na jednym z najlepszych silikonów do tempreratury złozyłem ten wlot Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
maestro |
Dodany dnia 12-10-2011 17:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@morfi609: silikon sie nie nadaje, chyba ze piec.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
morfi609 |
Dodany dnia 12-10-2011 17:23 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@maestro: na takim załozyłem REINZOSIL firmy victor reinz do 300 stopni jak wyschnie to robi sie jak uszczelka gumowa Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
maestro |
Dodany dnia 12-10-2011 17:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@morfi609: ale silikon jako silikon nie jest dobry bo potrafi absorbować wilgoć (tak tak), a potem korozja to moment.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
morfi609 |
Dodany dnia 12-10-2011 17:26 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@maestro: powiem ci ze to jest silikon który do tego typu zabaw stosuje nie jeden człowiek miałem w poprzedniej masce na nim złozony wlot i 3 lata mineły i niema ani odrobine sladu korozji Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
SKUTI |
Dodany dnia 12-10-2011 21:53 |
Postów: 356 Data rejestracji: 22.06.2005 16:19 Skąd: małopolskie Nowy Sącz |
Problemem nie jest rynienka, sposobem nie jest zakladanie blach nad silnikiem, wielkich rynien itp. Woda jak sie leje to jak jeden kolega wyzej napisal - uszczelka wlotu, korozja pod uszczelka itp. trzeba wykrecic wlot, oczyscic dobrze maske, moze zamalowac jakos, zlozyc dobrze calosc ( raczej bez silikonu gdyz ten z czasem powoduje korozje ) - bardzo dobrze nadaje sie do tego taka szara pasta do maskowania spawow, stosowana powszechnie przez blacharzy po takim zabiegu mozna stawiac pod rynna i bedzie git
Krzysiek
R 19 16V Red Diabolo - była R19 16V blue_white - jeeeest ......Idz wlasna droga, nie daj satysfakcji wrogom...... |
arczycho |
Dodany dnia 12-10-2011 22:30 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@milas92: a masz tą część z napisem na góre na kable co się przykręca wiem że jak jej nie miałem to były problemy z wodą a teraz nie mam odkąd mam założoną
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-10-2011 22:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@arczycho: u mnie to nie rzutowało tylko że ja mam obsrany czymś wlot od spodu wiec...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arczycho |
Dodany dnia 12-10-2011 22:31 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
u mnie w każdym bądź razie to pomogło
w końcu nie tylko dla ozdoby to tam jest Edytowane przez arczycho dnia 12-10-2011 22:32 Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
milas92 |
Dodany dnia 12-10-2011 22:37 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@arczycho: nie mam
ale i tak by to pewnie nic nie dało Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |