Menu główne
Forum
Klubowicze
wojteklbn |
Dodany dnia 13-10-2011 19:46 |
Postów: 19 Data rejestracji: 31.07.2011 14:56 Skąd: lubelskie Lublin |
siema mam problem z 19 1.8 16v raz nie ma wolnych obrotow raz sa, gasnie znacie moze kogos kto by to obczail w Lublinie lub okolicy ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 204000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-10-2011 19:46 |
kimada |
Dodany dnia 13-10-2011 19:47 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
miałem u siebie to samo, ale ja mam inny motor, a jak u Ciebie to nie wiem, więc nie pomogę niestety. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
wojteklbn |
Dodany dnia 13-10-2011 19:55 |
Postów: 19 Data rejestracji: 31.07.2011 14:56 Skąd: lubelskie Lublin |
nie wiem przepustnica napewno dobra krokowy tez. probowalem ustawic tps ale za duzo to nie daje. komputer rozebralem nigdzie nie popalony.
Edytowane przez wojteklbn dnia 13-10-2011 19:55 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 204000km
|
|
|
Bandit |
Dodany dnia 13-10-2011 19:59 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
tps miernikiem czy na oko? Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
kimada |
Dodany dnia 13-10-2011 19:59 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@wojteklbn: możesz dokładniej opisać objawy? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
wojteklbn |
Dodany dnia 13-10-2011 21:29 |
Postów: 19 Data rejestracji: 31.07.2011 14:56 Skąd: lubelskie Lublin |
tps miernikiem, objawy sa takie ze odpale to albo zapali albo zgasnie raczej gasnie musze podtrzymywac gazem. dojezdzam do skrzyzowania wrzucam na luz gasnie, nierowno pracuje ma jakies 500 obrotow gdzie powinien miec 900 800 raczej caly czas ma ochote gasnac. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 204000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-10-2011 21:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
krokowy Ci nie działa, proste.
gazu nie ma na pewno? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kimada |
Dodany dnia 13-10-2011 21:43 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: Ja też to obstawiałem, ale czekałem na opis sytuacji. Co do gazu, to przecież i tak Renia odpala na benie, ale ja miałem to samo, pierol...y gazowik wszędzie wsadził łapy i cały dzień mi zajęło przywrócenie auta do porządku. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-10-2011 21:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@kimada: u Ciebie krokowy podnosi przepustnice, a w 16V dawkuje powietrze za przepustnice gdy ta jest zamknięta. Jeżeli miałby kijowo wpięty gaz i na benzynie mogłyby być problemy. Komp silnika wariuje i takie jajca są, przerabiałem to.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kimada |
Dodany dnia 13-10-2011 22:05 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@maestro: no i dlatego nic n ie pisałem i czekałem na info, bo w 16v zielony jestem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
Bandit |
Dodany dnia 13-10-2011 22:06 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
ja miałem w swojej ph1 16v takie objawy przez wywaloną uszczelkę pod głowicą. Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
wojteklbn |
Dodany dnia 13-10-2011 22:13 |
Postów: 19 Data rejestracji: 31.07.2011 14:56 Skąd: lubelskie Lublin |
wsadzilem niedawno silnik z clio ktory byl w porzadu nigdy nie mial gazu po generalnym remoncie jakies 10000 tylko ze zostawilem wiazke z 19 i niestety jest dalej to samo. obstawiam ze to komp. bo krokowe dobre z 19 wsadzilem do clio dzialal odrazu dobrze a z clio krokowy w 19 nic nie zmienil. jaka jeszcze moze byc przyczyna ? znacie jakiegos elektronika z lublina lub okolic ktory by to ogarnal ? do tego pali 11 .5 :/ gdzie powinien jakies 8 przy normalnej jezdzie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 204000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 13-10-2011 22:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
co Ci elektronik zrobi?
11,5? całkiem normalnie 8litrów 16V? chyba żart. w mocnej trasie moze. sprawdzałeś czy w kompie nie jest nic upalone? tps jak ustawiony? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bandit |
Dodany dnia 13-10-2011 22:21 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
pamiętaj że 16V w spalaniu ma rozbieżność 8-20 zależnie od kierowcy Treść dodana dnia 13-10-2011 22:24: tps powinien być 0,21 na zewnętrznych Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
wojteklbn |
Dodany dnia 13-10-2011 22:40 |
Postów: 19 Data rejestracji: 31.07.2011 14:56 Skąd: lubelskie Lublin |
Bandit napisał/a: pamiętaj że 16V w spalaniu ma rozbieżność 8-20 zależnie od kierowcy Treść dodana dnia 13-10-2011 22:24: tps powinien być 0,21 na zewnętrznych tak ustawilem mowie o spokojnej jezdzie da sie zrobic takie spalanie w kompie nic nie poupalane.. nawet jak odpali normalnie podkrece go do otwarcia drugiej przepustnicy to wtedy bankowo go przydlawi ;/ a jak sie zachowuje jak bierze lewe powietrze ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 204000km
|
|
|
Bandit |
Dodany dnia 13-10-2011 22:43 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
może regulator ciśnienia paliwa? Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
wojteklbn |
Dodany dnia 13-10-2011 22:47 |
Postów: 19 Data rejestracji: 31.07.2011 14:56 Skąd: lubelskie Lublin |
jutro zobacze podmienie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 204000km
|
|
|
Bandit |
Dodany dnia 13-10-2011 22:50 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
jak to nie pomoże to zobacz czy w petrygo nie ma spalin, nie zaszkodzi ale może się czegoś dowiesz Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
adamor11 |
Dodany dnia 14-10-2011 09:20 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Dam ci pomysł, ja usiebie tak mam. Ze skrzynki przekaźników pociągnij kabel do krokowca, od przekażnika pompy (tam gdzie dwa najgrubsze kable) z żółtego kabla pociągnij napięcie do jednego z pinów regulatora, chyba jeden z krańcowych pinów regulatora b.j. U mnie to pomogło
Treść dodana dnia 14-10-2011 09:22: Sprawdze jeszcze dokładnie do jakiego pinu i napiszę. chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |