10 Maja 2024 22:47:03
Zdjęcia użytkowników
mariego leszko88
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Inne techniczne
 Drukuj temat
wzrost płynu chłodniczego w zbiorniczku podczas pracy silnika 
AdrianB
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2012 21:18
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 09.09.2012 13:58
Skąd: wielkopolskie
Turek

Płynu jest ledwo powyżej minimum

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 178000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-09-2012 21:18
Awatar
Kowal198912
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2012 21:23
Awatar


Postów: 67

Data rejestracji: 17.02.2012 18:54
Skąd: wielkopolskie
Turek

przelewa Ci się góra przez korek?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
AdrianB
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2012 22:21
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 09.09.2012 13:58
Skąd: wielkopolskie
Turek

Przez korek nie przelatuje ale jest pod samiutki korek

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 178000km
 
Kowal198912
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2012 22:32
Awatar


Postów: 67

Data rejestracji: 17.02.2012 18:54
Skąd: wielkopolskie
Turek

moim zdaniem to wina korka

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
coxurn91
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 26-09-2012 22:34
Awatar


Postów: 175

Data rejestracji: 08.12.2011 14:11
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

sprawdz weze plynu chlodniczego, ja mialem delikatny wyciek z trojnika bo opaski zaciskowe sie poluzowaly .



Treść dodana dnia 26-09-2012 22:35:

@Kowal198912 jezeli korek ma uszczelke to jak moze byc wina korka?

Chodzą cylindry pod maską, sprawdź to, Na jazdę w miasto czas to, jadziem. Ruszam z osiedla przy tym podkładzie, przemierzam je kilka razy na dzień. Szprychowe fele, zrobię sobie prezent, wszystkie cztery - www.chromowane.pl Dziś nie menel dziś się toczę , Dziś powstrzymam sie od chlania może. Lubie jak kolumbryna po asfalcie płynie i nie spodziewalbym sie ze to kiedys minie...

Moje auto: Fiat Stilo Abarth 2.4 20v 170km, benzyna, 172700km
 
Kowal198912
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2012 05:36
Awatar


Postów: 67

Data rejestracji: 17.02.2012 18:54
Skąd: wielkopolskie
Turek

korek trzyma ciśnienie płynu, ma zaworek, jak nie trzyma to węże są miękkie i napawno wtedy układ szybciej się zapowietrza

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
coxurn91
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2012 11:52
Awatar


Postów: 175

Data rejestracji: 08.12.2011 14:11
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@Kowal198912 no otwiera sie tam ta dziurka w korku powyżej kilku barów Smile

Chodzą cylindry pod maską, sprawdź to, Na jazdę w miasto czas to, jadziem. Ruszam z osiedla przy tym podkładzie, przemierzam je kilka razy na dzień. Szprychowe fele, zrobię sobie prezent, wszystkie cztery - www.chromowane.pl Dziś nie menel dziś się toczę , Dziś powstrzymam sie od chlania może. Lubie jak kolumbryna po asfalcie płynie i nie spodziewalbym sie ze to kiedys minie...

Moje auto: Fiat Stilo Abarth 2.4 20v 170km, benzyna, 172700km
 
Kowal198912
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2012 12:21
Awatar


Postów: 67

Data rejestracji: 17.02.2012 18:54
Skąd: wielkopolskie
Turek

trochę dziwne chłodnica się stale zapowietrza, po dobrym odpowietrzeniu układu, chyba ze sama chłodnica jest rozszczelniona tak ze łapie dużo powietrza, a płynu nie puszcza, ale to chyba nie możliwe Pfft. U mnie jak korek nie trzymal to przy 3 tys obrotow waz górny od chłodnicy zaciskalo i też płynu w zbiorniczku było dużo więcej.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
Krzychup
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2012 18:18
Administrator Awatar


Postów: 4472

Data rejestracji: 10.03.2005 22:32
Skąd: wielkopolskie
Poznań

Wyciąg na jakiś czas termostat i w drogę. W trasie zobacz, czy weże dalej ci się sytuacja powtarza
płyn już był pod korek i górny wąż od chłodnicy był miękki, można powiedzieć, że pusty.


Kowal198912 napisał/a:
przelewa Ci się góra przez korek?

W zbiorniczku płynu powinien być podpiety górny wężyk. Podczas pracy silnika z niego powinien przelewać się płyn do środka zbiorniczka.


Moje auto: Honda Civic, benzyna+LPG, 200000km
 
Kowal198912
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2012 18:52
Awatar


Postów: 67

Data rejestracji: 17.02.2012 18:54
Skąd: wielkopolskie
Turek

chodziło mi o to czy wylewa się ze zbiorniczka na zewnątrz Smile.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 160000km
 
AdrianB
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2012 19:37
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 09.09.2012 13:58
Skąd: wielkopolskie
Turek

@ coxurn91 podsunąłeś mi pomysł z tym wężami na trójniku bo to wszystko zaczęło się psuć jak ten trójnik pękł. Ojciec wymienił na nowy a ja nie sprawdzałem jak trzymają opaski. Jutro sprawdzę i zobaczę czy nie są luźne

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 178000km
 
coxurn91
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 27-09-2012 19:40
Awatar


Postów: 175

Data rejestracji: 08.12.2011 14:11
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@AdrianB sprawdz.
jezeli sa takie opaski jednorazowe to wymien na takie przykrecane kluczem co są wielokrotnego uzytku. ja tak zrobilem i był git. ciagle sie zapowietrzalo mi auto. temp byla wysoka, wiatrak chodzil ale z nawiewu leciało letnie powietrze. ogarnalem to wszystko, uszczelnilem i teraz jest cieplo i przyjemnie Smile a i wiatrak rzadziej sie wlacza Smile


Treść dodana dnia 27-09-2012 19:41:

[img]http://www.rallyshop.pl/galerie/o/opaska-zaciskowa-80-100_6012.jpg[/img] is not a valid Image.

Chodzą cylindry pod maską, sprawdź to, Na jazdę w miasto czas to, jadziem. Ruszam z osiedla przy tym podkładzie, przemierzam je kilka razy na dzień. Szprychowe fele, zrobię sobie prezent, wszystkie cztery - www.chromowane.pl Dziś nie menel dziś się toczę , Dziś powstrzymam sie od chlania może. Lubie jak kolumbryna po asfalcie płynie i nie spodziewalbym sie ze to kiedys minie...

Moje auto: Fiat Stilo Abarth 2.4 20v 170km, benzyna, 172700km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: