Menu główne
Forum
Klubowicze
hexam |
Dodany dnia 21-10-2011 13:45 |
Postów: 16 Data rejestracji: 14.01.2006 20:31 Skąd: - |
Witam wszystkich. Nasunął mi się pewien pomysł. Mianowicie mam f3n 75KM którym jeżdżę do pracy. Posiadam również drugą R19 z silnikiem F3P 90KM (przeznaczona na części) brak kompresji czy dół silnika walnięty mogę go remontować i zrobić swapa ale ze względu na czas i koszty nie chcę tego robić. Wymyśliłem sobie takie coś.
Tu pytam się was czy da radę głowicę z F3P dać do F3N i będzie to działać, czy może zamienić mono wtryski. Co byście doradzili, co tu zrobić z tych dwóch silników żeby to lepiej kopało wiem, że i tak szału nie zrobię ale może uda się parę KM dorzucić żeby do pracy się lepiej jeździło Była F3N-L740, Była też F7P CZYLI S16, była też BMW 735i 220 KM i parę innych wozidełek mocnych i słabych.
A teraz znowu jest F3N-L740 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-10-2011 13:45 |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 21-10-2011 13:51 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Nie da rady. Albo jeden, albo drugi. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
Ewenement |
Dodany dnia 21-10-2011 13:55 |
Postów: 1119 Data rejestracji: 09.11.2009 09:49 Skąd: śląskie Wodzisław Śląski |
albo dorwij głowice i osprzęt od f3na multi, i dołóż do bloku silnika z f3n'a mono, i masz 90km na pełnym wtrysku,
ja mam tak zrobione, miałem f3n 73km, zmieniłem głowice, wtryski itp na te z multi i tadaaaa, a koszt? wszystkich części mnie wyniosło hmmm 400zł? jutra nie znam, wczoraj nie pamiętam Moje auto: BMW 520i, 24v E34, benzyna, 198000km
|
hexam |
Dodany dnia 21-10-2011 14:02 |
Postów: 16 Data rejestracji: 14.01.2006 20:31 Skąd: - |
Spoko wiem, że można do f3n mono założyć multi. Chciałem coś z tych dwóch zrobić. Bo mam takowe
PS. Za cała r19 f3p zapłaciłem 450 i stąd taki pomysł Treść dodana dnia 21-10-2011 14:06: Założenie mono z f3p z pompą paliwa do f3n też nic nie da ? Żadnego wzrostu mocy na PB? Edytowane przez hexam dnia 21-10-2011 14:07 Była F3N-L740, Była też F7P CZYLI S16, była też BMW 735i 220 KM i parę innych wozidełek mocnych i słabych.
A teraz znowu jest F3N-L740 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 21-10-2011 14:19 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Nie pompa akurat o tym decyduje. Z resztą jest kupę tematów o tym. Wystarczy poczytać, a wszystkiego się dowiesz. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
hexam |
Dodany dnia 21-10-2011 15:38 |
Postów: 16 Data rejestracji: 14.01.2006 20:31 Skąd: - |
xxlgogoxxl nie zapytałem się przecież "jak zmienię pompę będę miał więcej mocy?" Chodziło mi o zestaw mono + pompa z f3p dlatego pytam o pompę bo może mieć większą wydajność niż z f3n. Zresztą mono też.
Edytowane przez hexam dnia 21-10-2011 15:39 Była F3N-L740, Była też F7P CZYLI S16, była też BMW 735i 220 KM i parę innych wozidełek mocnych i słabych.
A teraz znowu jest F3N-L740 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
michor |
Dodany dnia 21-10-2011 15:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Odpowiem Ci tak:
Nikt tego nigdy nie robił więc tak na prawdę to nikt nic nie wie. możesz próbować z zamienianiem kolektora z wtryskiem + ecu + pompa itp. Bez hamowni tez sie nie dowiesz co i jak. Wałek rozrządu w F3N'ie mono jest zasadniczo emerycki więc polecałbym szukanie wałka np. z F3N'a multi- bo to poprawia zabawę trochę. Ogólnie temat nie zbadany bo F3N mono jest mało wdzięczny do tjuniku. fabryczny wtrysk F3N'a starcza na jakieś 90-95 KM z tego co mi wiadomo z pokątnych i tajnych źródeł więc tutaj nic na fabrycznym wtrysku nie ugrasz. Przepustnica w F3N'ie jest wielkosci 5 PLN więc -> możesz próbować kombinowac tak jak ja chciałem (ale zmieniłem silnik) - gaźnik z F2N'a na 2 przelotach + LPG i pb wylatuje na zawsze z samochodu. Tutaj bym na Twoim miejscu szukał - zwiększenie przepustnicy bo w zasadzie to ona ogranicza wszystko i w ten sposób silnik ładnie działa na dole (dolny zakres obrotow) a zdycha u góry i w efekcie ma 73 KM przy 5000 obrotów Jak diesel i z resztą ma skrzynie z diesela Albo się cieszyć tym co jest i nie targać go powyżej 3,500 RPM i jeździć jak dieselem [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2011 20:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Po pierwsze to nie założysz głowicy z F3P na dół od F3Na. I na tym temat powinien sie zakończyć.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |