Menu główne
Forum
Klubowicze
RafalS16 |
Dodany dnia 27-10-2011 22:37 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witam. Temat może nie do końca tyczy się R19, bo silnik F3R w niej nie występował, ale z tego co wiem już takie cuda jak R19 2.0 8v jeżdżą więc temat nie będzie chyba całkiem obcy. Konkretnie interesuje mnie przeszczepienie tłoków z F3P do F3R w celu zwiększenia stopnia sprężania. Czy ktoś już gdzieś słyszał o takim patencie i czy wogóle te tłoki można ze sobą zamienić? Pozdrawiam Rafał Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-10-2011 22:37 |
maestro |
Dodany dnia 27-10-2011 22:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Z technicznego punktu widzenia nie ma przeciwskazań na tę chwile rozważań.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
RafalS16 |
Dodany dnia 27-10-2011 23:14 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Szukałem trochę na ten temat ale nie znalazłem czy ktoś gdzieś już tak zrobił i jaki stopień sprężania można uzyskać. Korci mnie żeby w ten sposób przyspieszyć nieco moją piątkę.
Edytowane przez RafalS16 dnia 27-10-2011 23:15 Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 28-10-2011 06:31 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ile te tłoki mają różnicy wysokości-mierzone od korby do denka? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 28-10-2011 09:34 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pytanie czy tłokami z F3P coś zyskasz?
Są 2 wały w Renault w F'kach (przynajmniej w tych starych ): 83,5 (F3P np. i większość jak nie wszystkie 1.8) 93,0 (F3R, diesele, F7R - ogólnie większe niż 1.8) Tłok jest identyko w 1.8/2.0 (przynajmniej F3P/F3R) Teoretycznie F3R ma stopień sprężania 9,8 (zaskakująco wysoki ) - nie wiem czy F3Pm wychodziło ponad 10 ale na 99% nie. Moim zdaniem taki swap nic nie da :/ Treść dodana dnia 28-10-2011 09:36: Sprawdziłem w naszych danych - stopień sprężania jest taki sam -> czyli 9,8. Moim zdaniem tłoki są takie same. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 29-10-2011 08:26 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Obrobic kanaly ssace i wydechowe i ogolnie cala glowice juz lepiej, bo wymuana tlokow nic raczej nie da
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 29-10-2011 23:50 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Przed napisaniem tego tematu obczaiłem sobie tłoki od obu silników na allegro i widać że w f3p zagłębienie w tłoku jest mniejsze. W katalogu MAHLE oba te tłoki również występują pod różnymi numerami. Tak więc czy napewno są takie same? Czy jest ktoś kto oba tłoki na w ręku lub na foto i może je porównać? A co do obróbki głowicy to efekt jest fajny tyle że pracochłonny Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |