Menu główne
Forum
Klubowicze
Tideey |
Dodany dnia 06-11-2011 12:41 |
Postów: 49 Data rejestracji: 18.10.2009 11:40 Skąd: - |
Witam z racji tego że obecnie posiadam R19 z silnikiem 1.8 8v 90KM która ma zamiar zimę spędzić w garażu pomyślałem na swapem . W drugim garażu stoi Laguna z 1996r z silnikiem 2.0 16v 140KM silnik Volvo oznaczenia nie zapamiętałem no i to miała by być baza na swap. Powiedzcie mi czy w ogóle ten silnik tam wlezie? czy któreś z mocowań będzie pasowało ? Podejmował się ktoś już wpakowania tego silnika do 19 ? Za wszelkie uwagi komentarze porady i spostrzeżenia będę bardzo wdzięczny
trochę uzupełniłem temat bo nie był jasny - pamiętaj o tym na przyszłość bo 1.8 jest wiele w Renault, tak samo jak 2.0. Michor. Edytowane przez michor dnia 06-11-2011 12:47 Tak dokładnie to jestem z Jaroszowa
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 231000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-11-2011 12:41 |
michor |
Dodany dnia 06-11-2011 12:43 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Skoro do laguny pasuje 1.8 8v i 2.0 16v
a w 19 masz 1.8 8v to powinno chyba pasować? pamiętaj ze ten z volvo to N - nie F. pewnie razem ze skrzynią itp itd. Ogólnie powodzenia- nikt tego nie robił nikt nie słyszał na zachodzie też tego nikt nie robi [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Tideey |
Dodany dnia 06-11-2011 13:04 |
Postów: 49 Data rejestracji: 18.10.2009 11:40 Skąd: - |
Te różnice w oznaczeniach silników N i F wynikają z ich układu zawieszenia dobrze kombinuję ?
Tak dokładnie to jestem z Jaroszowa
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 231000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 06-11-2011 14:07 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Eeeeehm.
Nie? Wynikają z tego że F to jest silnik RENAULT a jak sam napisałeś N to jest silnik VOLVO jak jesteśmy na tym etapie wiedzy to daruj sobie tego swapa bo nic z tego nie będzie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Tideey |
Dodany dnia 06-11-2011 14:29 |
Postów: 49 Data rejestracji: 18.10.2009 11:40 Skąd: - |
Mylisz się wiedzy mam sporo , tylko po prostu myślałem że ta różnica w oznaczeniach wynika także z układu ich mocowań mój błąd. Michor nie oceniaj książki po okładce
Tak dokładnie to jestem z Jaroszowa
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 231000km
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 06-11-2011 15:17 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Nie jesteś tu pierwszy z takim czy podobnym pomysłem i wiesz co. Każdy z nich skończył się tylko na temacie na forum. Podejrzewam że w tym wypadku inaczej nie będzie.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Tideey |
Dodany dnia 06-11-2011 15:41 |
Postów: 49 Data rejestracji: 18.10.2009 11:40 Skąd: - |
Masz prawo do takich o to przeczuć itp itd bo sam wiele prześledziłem takich tematów na tym forum o których napisałeś . Postaram się w najbliższym czasie ruszyć z pracami . Mam nadzieje że do piątku będę już mógł pokazać jakąś małą fotorelacje z demontażu silnika z Laguny aby chociaż na początek ukazać prawdziwość mojego projektu
Tak dokładnie to jestem z Jaroszowa
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 231000km
|
|
|
mati89tczew |
Dodany dnia 06-11-2011 16:15 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
tam siedzi 5-cio cylindrowiec czy mi się wydaje Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 06-11-2011 16:26 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
@mati89tczew: Wydaje Ci się.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
michor |
Dodany dnia 06-11-2011 16:55 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@mati89tczew: pomyliło Ci się z 2.5 z szafy.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 06-11-2011 18:35 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
a moze i tak Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-11-2011 00:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Myśle żę pomysł dojdzie do skutku. Jedyna bariera (nie ma bariery "gabatrytowej" to elektryka i immo )
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Tideey |
Dodany dnia 07-11-2011 07:48 |
Postów: 49 Data rejestracji: 18.10.2009 11:40 Skąd: - |
Właśnie najbardziej boje się elektryki bo z nią u mnie nie za kolorowo . Mam tylko nadzieje że ludzie dobrej woli z forum pomogą mi tą elektrykę ogarnąć i ten immobilajzer nieszczęsny.
Maestro w jednym z tematów wyczytałem że planujesz z kimś produkcje jakichś przejscióweczek do silnika z laguny 2.0 16v tak aby można było elektrykę tego silnika wpiąć w kostki r19 czy to się rozchodzi o takie cudo do N7Q ? Edytowane przez Tideey dnia 07-11-2011 08:02 Tak dokładnie to jestem z Jaroszowa
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 231000km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 07-11-2011 09:16 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
jak masz całą renówke, to powinnienes dac rade wszystkie częsci bedziesz miał, nawet wiązke elektryczną
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Tideey |
Dodany dnia 07-11-2011 09:24 |
Postów: 49 Data rejestracji: 18.10.2009 11:40 Skąd: - |
Autko kompletne jedynie chłodnica i zbiorniczek przy pompie od wspomagania do wymiany reszta cacy i w całości
Tak dokładnie to jestem z Jaroszowa
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 231000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 07-11-2011 12:10 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
do podłączenia do kabiny masz w zasadzie kilka prostych rzeczy (w sensie ogarniania elektryki)
1) obrotomierz 2) czujnik poziomu oleju 3) czujnik temperatury reszta zasadniczo jest bardzo prosta i powinna być zintegorwana z wiązką silnika - ACZKOLWIEK nie zapominajmy że to nie dość że Renault to do tego silnik z Volvo komputer jest pod maską? (w F4R'rze jest pod maską) jeżeli tak to malina. Jezeli masz stacyjkę to luz - z immo nie powinno być problemu. Teoretycznie jak pojedziesz z kompem do ASO to podadzą Ci kod odblokowujący immo, i potem przy pomocy zwierania odpowiedniego pinu przy kompie możesz je zdezaktywować. nie pamietam tylko czy to zostaje nie aktywne na zawsze (do resetu kompa) czy tylko na jedno odpalenie. jak cos to pewnie ze 200-300 PLN i immo zdjęte z ECU. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Tideey |
Dodany dnia 07-11-2011 14:31 |
Postów: 49 Data rejestracji: 18.10.2009 11:40 Skąd: - |
Komputer pod maską , stacyjka także jest
Tak dokładnie to jestem z Jaroszowa
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 231000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-11-2011 22:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Chodzilo o F4R - 2.0 16v.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 07-11-2011 22:52 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
Tu jest coś niby z tym motorem bez przeróbek http://www.youtub...5dsE0o9Dsk Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-11-2011 23:33 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@michor: V2 new single decoder nie odblokujesz kodem bez kabla serwisowego prosta sprawa jak wsiadzesz do auta otworzysz drzwi kierowcy i spróbujesz zamknąć centralny z przycisku w kabinie i nie da rady bo sie sam otworzy to masz centralke V2 new single decoder i nie ma procedury wklepywania kodu ręcznie
wywalenie w legnicy immo z kompa 150-200zł poza tym z tego co sie orientuje to już nawet procedura wklepywania kodu w renówkach z pętlą indukcyjną jest inna i nie związana z czujnikiem pełnego otwarcia przepustnicy a z tym całym immoled i przełacznikiem od centralnego, co jak sądze juz ogranicza wklepanie kodu poprzez podawanie masy na pin od immo ale ja tez moge sie mylic a zbaczając z tematu mało kto wie ze w koncu produkcji r19 mozna przyuczyć juz dwa piloty Edytowane przez Lesiu11 dnia 07-11-2011 23:45 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |