10 Maja 2024 08:57:12
Zdjęcia użytkowników
zbig0808 seba2ts
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wolne obroty na poziome 2 tys. obr/min. 
quanto777
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2011 22:37
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 14.09.2011 10:53
Skąd: -

Witam wszystkich. Znów problem, stało się podczas jazdy, nagle po dojechaniu do skrzyżowania wolne obroty pozostały na poziomie 3500 obr/min. Po dojechaniu do domu - ludzie patrzyli na mnie jak na "młodego" gazującego, podniosłem maskę i stwierdziłem urwanie jednego z przewodów TPS. Zdemontowałem ustrojstwo i w domu przylutowałem połączenie (regulator już był kiedyś naprawiany w ten sposób przez poprzedniego właściciela) Po założeniu ustawiłem napięcie na dolnej nóżce na 0,19V - przy maksymalnym otwarciu jest ok 4,7V. Czyli chyba prawidłowo - tak bynajmniej wyczytałem w jednym z postów naszego forum. W międzyczasie akumulator był odpięty, aby wyzerować ewentualne błędy. Niestety sukces połowiczny - obroty spadły do 2 tys. Co robić, gdzie szukać? Dolot raczej szczelny, wyjąłem filtr z rurami, nie ma dziur itp. Ma ktoś pomysł? Auto nie straciło na mocy, wszystko ładnie chodzi - tylko te obroty... Pomóżcie.

R19, II ph, 1.8 16V 1993r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 220000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 08-11-2011 22:37
Awatar
milas92
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 08-11-2011 23:07
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

to może ja sie podepne pod temat, też mi czasami jak wcisne sprzęgło utrzymuje ok 2 tys/obr. przegazuje i spada na 950

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 09-11-2011 00:24
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

przyczyna lezy w TPSie

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
quanto777
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 09-11-2011 07:35
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 14.09.2011 10:53
Skąd: -

Nie mam skąd podmienić. Wyjmę jeszcze raz i pomierzę na sucho - bo to chyba zwykły potencjometr, poza urwaniem kabelka niewiele chyba może się popsuć w TPS. Chyba że warstwa węglowa się już wyciera, ale to nie następuje nagle.

R19, II ph, 1.8 16V 1993r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 220000km
 
Bandit
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 09-11-2011 09:48
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

i nie 0.19 a 0.21 i wyczyść porządnie krokowy

Edytowane przez Bandit dnia 09-11-2011 09:51
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 09-11-2011 11:20
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

W temacie moim w tym dziale (jakiś taki przywrócenie 16V do stanu używalności) były zdjecia TPSu w środku. Jedna ścieżka lubi robić sobie przerwe i wtedy TPS nie działa płynnie a skokowo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
quanto777
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2011 09:01
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 14.09.2011 10:53
Skąd: -

Hi, podłożyłem drugi TPS. Ustawione, na 0,20 później 0,21 i nic. Regulacje niewiele pomagają, właściwie dla wolnych obrotów to u mnie bez różnicy. Z tym krokowym, to już sam nie wiem, jest w końcu czy nie, bo na forum różne rzeczy piszą o silniku 1.8 16v. Gdzie go szukać, czy to ustrojstwo w okolicy przepustnicy przy przedniej części głowicy z takim wężykiem podciśnieniowym? Znalazłem na forum zdjęcia, ale wszystkie dość małe i tylko popkazane mniej więcej miejsce gdzie on jest Smile .


Treść dodana dnia 12-11-2011 13:20:

NIestety silniczek krokowy wygląda na dobry, po wyjęciu znajdował się w pozycji zamkniętej, po podłączeniu napięcia na skrajne styki otwiera się i zamyka więc to chyba nie to... Ktoś ma pomysł? Obroty dalej na poziomie 1500/min

R19, II ph, 1.8 16V 1993r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 220000km
 
Bandit
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2011 13:55
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

sprawdź przewody krokowego, jeżeli jest nieszczelność to będą wysokie obroty jeżeli nie sprawdź napięcia na kostce do niego. Możliwe że upaliło się sterowanie nim. Kolejna możliwość to czujnik temperatury po prawej stronie głowicy (są tam 2 a chodzi o ten niżej biały bodaj że) jeżeli jest walnięty komputer będzie widział zimny silnik cały czas i będzie podnosił obroty.

Edytowane przez Bandit dnia 12-11-2011 13:57
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
adamor11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2011 16:49
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

A jak zdejmiesz wtyczkę z krokowca to jest jakaś różnica? Jak nie to układ sterowania w kompie się spalił, spradź czy masz przejście na kablach, odepnij wtyczkę od kompa i od krokowca i szukaj czy jest przejście. Ja właśnie kompa mam do wymiany bo nie mam sterowania. Napięcia jakieś są ale i tak krokowiec wariuje.

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
quanto777
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2011 18:06
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 14.09.2011 10:53
Skąd: -

Nie sprawdzałem jeszcze napięć, miernik odmówił posłuszeństwa, ale w poniedziałek obadam jak to wygląda, tylko gdzieś muszę dorwać rozpiskę w które piny na komputer wchodzi krokowiec.

R19, II ph, 1.8 16V 1993r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 220000km
 
maestro
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2011 02:26
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jak odepniesz wtyczke krokowego to logika mowi że auto powinno zgasnąć

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
quanto777
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2011 12:52
Awatar


Postów: 12

Data rejestracji: 14.09.2011 10:53
Skąd: -

Po odpięciu wtyczki to samo, pomierzyłem, okazało się że uszkodzony był kabel od kompa do krokowego. Puściłem nowy i po problemie Smile. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję.

R19, II ph, 1.8 16V 1993r.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 220000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: