Menu główne
Forum
Klubowicze
tomek1405 |
Dodany dnia 10-11-2011 16:41 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Pytanie do znawcow. Czy na laczeniu gdzie wbija sie ta zawleczke (bolec) czy ten element po rozlaczeniu ma tak luzno ruszac sie na tej gumie czy to oznacza wyrobienie elementu? Drugie pytanie po czym poznac majac wyciagnieta polos ze przegub jest dobry lub nie? trzecie pytanie czy da sie osobno kupic te zawleczki laczace skrzynie z dluga polosia Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-11-2011 16:41 |
kosiarz79 |
Dodany dnia 10-11-2011 16:52 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
tak ma sie luzno ruszac na gumie bo to tam luzno jets wlozone -osobiscie jak raz to wybije -zabezpieczenie to juz nigdy nie pakuje go tam bo czasem z 10 wybijakow idzie zanim to sie da wybic wiec wkladam srube i nakretka idzie i spokoj na wieki przegub sprawdzasz czy ma luz krecac oska wkolo to wyczujesz ile ma luzu lapiesz oske na srodku i za przegub od strony kola i okrecasz to zobaczysz czy masz luz 2 przegub masz z drugiej strony (patrzysz czy ma luz czy nie jak ma luz to najprawdopodobniej sie krzyzak wysypal -przy odrobinie wprawy idzie to rozebrac i zajrzec i zmontowac od nowa
Edytowane przez kosiarz79 dnia 10-11-2011 16:55 sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
tomek1405 |
Dodany dnia 10-11-2011 17:10 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Luzu brak jedynie to gdzie jest zabezpieczenie luzno lata. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
WoZnY |
Dodany dnia 10-11-2011 19:01 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
No to wygląda na wyrobiony wielowpust. Skręć śrubą zamiast tego zabezpieczenia i powinno być ok.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 10-11-2011 21:32 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Juz kupilem nowe zabezpieczenia sruba to nakretka moze sie odkrecic i nieciekawie np podczas wyprzedzania. Powiedzcie mi jak utknal mi ten bolec to co rozwiercac? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 10-11-2011 21:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@tomek1405: śruba sie odkreci i co? on nie utknął tylko wbrew pozorom da sie go włozyć i wybić tylko w jednej pozycji a nie w dwóch.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tomek1405 |
Dodany dnia 10-11-2011 21:39 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
ja wiem ze on ciasno wychodzi ale ten utknal. Wbity na janka musial byc. Rozwiercac to ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 10-11-2011 23:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
byle nieuszkodzić wpustu w wieloklinie skrzyni
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
WoZnY |
Dodany dnia 11-11-2011 00:34 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Kilka kołków już widziałem i moim zdaniem nie dasz rady rozwiercić gdyż zbyt mocna stal. Poświęć jedno wiertło fi5 i przez nie wybijaj młotkiem, musi wyjść. A jeżeli nie ma zabezpieczenia to nic się nie stanie, ja moją jeździłem 2 lata bez tego szajsu i nie było problemu
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 12-11-2011 15:06 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Powiedzcie mi po co na dlugiej polosi jest gumowy pierscien przy przegubie a na niektorych poloskach go nie ma? Czyli luz na przegubie sprawdza sie krecac wkolo? A ta czesc od strony skrzyni na takiej gumie ma tak luzno latac?
Edytowane przez tomek1405 dnia 12-11-2011 15:06 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
grzech116 |
Dodany dnia 12-11-2011 16:11 |
Postów: 76 Data rejestracji: 19.07.2009 19:34 Skąd: łódzkie Łódź |
Za dużo chciałbyś wiedzieć Moje auto: Volvo v40 1.9Di 1999r. 5d, diesel, 186000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 12-11-2011 17:18 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
To jest odważnik. On wyważa półoś. Na starej to miałem, gdy kupiłem nówkę sztukę półoś, to tego już nie było. Może zależy od producenta.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 12-11-2011 17:29 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Krecilem przegubem i nie wyczuwam zadnego luzu czasem tylko odglos jakby guma przeskoczyla wiec chyba ok? A ten element od strony skrzyni na gumie ma byc luzny ? Ten element wyczytalem ze to tlumik drgan ponoc wsadzany fabrycznie w nowych poloskach zamiennikach go brak. A powiedzcie mi ten odwaznik czy tam tlumik drgan jest na krotkiej polosi tez wsadzany bo widze je tylko na poloskach dlugich w R19 i tez nie kazdych.
Edytowane przez tomek1405 dnia 12-11-2011 18:06 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 02:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tylko na długiej jest ten odważnik i nie jest to guma tylko (strach) z ołowiu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 13-11-2011 22:24 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
tomek1405 napisał/a: do scislosci tam w sumie sa 2 zabezpieczenia 1 wbite w 2 .Jak ci sruba nie pasuje to wkladasz gowzdz i zaginasz i nie ma prawa zleciec -z reguly wieloklin jets itak tak zarabany ze trzeba to mlotem sciagac .Jak trafisz porzadnie zarabane zabezpieczenie to juz nigdy nie wlozysz orginalnego to jeden z najbardziej durnych patentow w 19 .Np przy 1,4 jets to lepiej rozwiazane bo wystarczy gume sciagnac i jest milo .Co do rozwiercania to szkoda twojej roboty bo nie rozwiercisz tego Juz kupilem nowe zabezpieczenia sruba to nakretka moze sie odkrecic i nieciekawie np podczas wyprzedzania. Powiedzcie mi jak utknal mi ten bolec to co rozwiercac? sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 13-11-2011 22:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@kosiarz79: nie ma znaczenia - są dwa typy - "na gume" i na kołek.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 14-11-2011 12:01 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
maestro napisał/a: no sa 2 typy he he w 1,2 i 1,4 zawsze spotykalem na gume w 1,7 w gore spotykalem na kolkiosobiscie wole juz rozgiac blache na kolnierzu osce wywalic jak skladam to smar nowy w 3 miejscach migiem zlapie i spokoj -jak potrzeba to sie szlifnie i jest spokoj@kosiarz79: nie ma znaczenia - są dwa typy - "na gume" i na kołek. sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |