Menu główne
Forum
Klubowicze
loczek1124 |
Dodany dnia 14-11-2011 08:25 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
Siema. Zima się zbliża a w Reni było zimno. Ogrzewanie nic nie grzało, więc w ostatnim tygodniu zlałem płyn z układu, przepłukałem płynem żeby pozbyć się korozji, przepłukałem woda i wlałem nowy płyn... Przy okazji przeczyściłem nagrzewnice i wymieniłem termostat. A tu tylko zmiany o nagrzaniu silnika pięknie szybko się nagrzewa i trzyma idealnie temperaturę ale zmiana nagrzewania wewnątrz auta słaba. Może ktoś doradzi co sprawdzić i w ogóle? Pozdrawiam Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-11-2011 08:25 |
michor |
Dodany dnia 14-11-2011 09:57 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
FAQ.
Nagrzewnica do wymiany/zapowietrzony układ. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
loczek1124 |
Dodany dnia 14-11-2011 10:19 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
Układ w F3N sam się odpowietrza po włączeniu silniku i odczekaniu chwili no może tylko trzeba odpowietrzyć trochę chłodnice... Kur... będę musiał wszystko jeszcze raz rozbierać... Jak wyciągnąć nagrzewnice z osłony? Wyciągać wszystko czy nagrzewnica wyjdzie bokiem tylko jest przykręcona, jak tak to na jakie wkręty, impulsy? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 14-11-2011 10:26 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
a ja mam taki problem ze jak mam nagrzane auto i wlaczne dmuchawe na 3 szybkośc to chwile chodzi potem sie tak jak by sama wyłacza i musze grzac na 2 stopniu ...
3 stopien sie odblokuje czasem za godzine a czasem nie da sie go włączyc przez 3-4 dni albo wiecej. he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
Snorky |
Dodany dnia 14-11-2011 10:30 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@se7en3 - to masz problem z włącznikiem albo rezystorami. W FAQu chyba też jest o tym...
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2011 10:39 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
loczek1124 napisał/a: Układ w F3N sam się odpowietrza po włączeniu silniku i odczekaniu chwili no może tylko trzeba odpowietrzyć trochę chłodnice... Kur... będę musiał wszystko jeszcze raz rozbierać... Jak wyciągnąć nagrzewnice z osłony? Wyciągać wszystko czy nagrzewnica wyjdzie bokiem tylko jest przykręcona, jak tak to na jakie wkręty, impulsy? trzeba zdjąć deskę żeby wyjąć nagrzewnicę- przynajmniej poluzować żeby się do niej dostać. Powodzenia! Co do odpowietrzania - to czysto teoretycznie - ale może się to robić przez tydzień jak uparty bąbel usiądzie. Przy nalewaniu odkręciłeś odpowietrznik na chłodnicy? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 14-11-2011 11:27 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@Snorky: no tak mozliwe ale na 3 szybkosci to mniej grzeje i tak niz na 2
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2011 11:29 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@se7en3: pierwsze słyszę.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 14-11-2011 11:37 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
moze grzeje tak samo tylko wiecej podaje powierza i przy wylocie go bardziej chłodzi
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2011 11:38 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@se7en3: pierwsze słyszę.
U mnie ukrop nie istotne jaki bieg Edytowane przez michor dnia 14-11-2011 11:39 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 14-11-2011 11:41 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
a po bokach mniej CI grzeje i wieje niz po środku ?;>
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2011 11:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A to zależy czy zamknięte środkowe nawiewy czy nie
ale to chyba norma obieg na nawiewy w desce jest zawsze, niezależnie od ustawienia pokrętła. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
se7en3 |
Dodany dnia 14-11-2011 12:13 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
nooo jak otwarty obieg na srodku i po zamykane na bokach to fajnie daje mocno a jak zostawie po srodku otwarte to wydaje mi sie jak by mniej i słabiej wiało po bokach
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
loczek1124 |
Dodany dnia 14-11-2011 13:38 |
Postów: 116 Data rejestracji: 19.07.2010 11:22 Skąd: wielkopolskie Czarnków |
Mocno trzeba poluzować deskę? Nagrzewnica jest jakość przykręcona do osłony? I idzie wysunąć np. nagrzewnice z osłony czy trzeba wyjąć nagrzewnie z osłona? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 170000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 14-11-2011 13:54 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
deske 4 sroby i wyciagnac srodek panel od nawiewow pokretla tam 4 sroby odpiac 2 weze od strony komory silnika i powinienes w miare wyciagnac stara nagrzewnice i wlozyc nowa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2011 14:00 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
tak jak Monterek pisze. 4 śruby w rogach, Panel z pokrętłami od nawiewu, tunel + wspornik tunela przykręcany do podłogi.
Jak jesteś kozak to próbuj wyciągać bez obudowy. Ogólnie najlepiej obudowę won z samochodu i na spokojnie. @monterek5: zapomniałeś jeszcze o wiatraku @loczek1124: trzeba zdemontować podszybie i wymontować wiatrak nawiewu bo on trzyma obudowę od strony grodzi. Treść dodana dnia 14-11-2011 14:00: ech jeszcze obudowa kierownicy. bo jak jej nie zdejmiesz to nie narzucisz deski. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
dominik520 |
Dodany dnia 14-11-2011 15:39 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@michor: A jak odpowietrzyć nagrzewnice,jak sie nie ma odpowietrznika na wężu do nagrzewnicy(bo ja już nie mam)?są jakieś ''patenty''? Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2011 16:01 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
nikt chyba nie ma takiego odpowietrznika (?)
normalnie odpowietrzyć cały układ - powinno być ok. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
dominik520 |
Dodany dnia 14-11-2011 16:10 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@michor: nie,no był na wężu co idzie do nagrzewnicy,był tam taki plastikowy czwórnik z odpowietrznikiem,ale latem się ''skończył'' i problem z kupnem tego jest,to puki co mam zrobiony z miedzianej rurki podobny z wyjściami na tą elektryczną pompe,ale odpowietrznika już nie udało mi się tam wcisnąć.Do wymiany wody i termostatu,renia grzała idealnie a teraz już nie
Treść dodana dnia 14-11-2011 16:27: jak wylewałem wode to miałem w układzie syf jak(...)Płukanie 2 razy i niby wszystko oki,ale...teraz znowu płyn jest zasyfiony rudą.Wiem,że domowy sposób na pozbycie się kamienia jest ocet i czy wlanie pewnej ilości do układu i pozostawienie tego na noc ma sens?czy ktoś takiego czegoś próbował i czy bardziej nie zaszkodzi,niż pomoże? Edytowane przez dominik520 dnia 14-11-2011 16:45 Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-11-2011 19:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
normalnie nie ma odpowietrznikow na wezach po za dieslem f3n multi i chyba f2nem (i jak jest klima w 8V) wiec to nie jest jakiś mus.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |