28 Kwietnia 2024 14:14:49
Zdjęcia użytkowników
pawel23l KonRADEON
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Silnik muli na obrotach. 
szczepansz93
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2011 22:50
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

jeny. A na zdrowy rozsądek macie jeszcze jakieś pomysły? W poniedziałek znowu rozpoczynam walkę z wiatrakami, może będę miał jakiś punkt odniesienia.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-11-2011 22:50
Awatar
maestro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2011 22:58
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Uściślijmy i podsumujmy. Auto na LPG chodzi zupelnie prawidłowo i nie ma ŻADNYCH objawów niepoprawnej pracy?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2011 23:43
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

Na LPG wszystko jest w jak najlepszym porządku. Silnik trzyma obroty i nie gaśnie. Benzyna: odpalisz OK, jeżeli będzie stał odpalony to po 1-2 min. zgaśnie sam. Jeżeli zaczniemy od razu po odpaleniu bawić się gazem to chwilkę jest dobrze, później muli- nieważne czy trzymasz gaz i próbujesz utrzymać go żeby nie zgasł, czy nie, czy na wysokich obrotach czy niskich i zdycha. Gdy silnik jeszcze mi "nie zamulił" sprawdziłem, że gdy przejawia objawy normalności strzela z kolektora gdy dam mu ostro po obrotach. Wymieniane części już w jednym z wcześniejszych postów podałem.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
maestro
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2011 23:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@szczepansz93: To teraz tak. Jeżeli chodzi na benzynie na wolnych to czy obroty są stabilne i kultura pracy silnika jest prawidłowa? Nie ma żadnego wrażenia pracy na 3gary lub szarpania silnikiem (mimo że np obroty 900-1000)?

Kolejna sprawa z tym nagłym gasnieciem. Jest to chodzi chodzi i ciach zgasł czy schodzi z obrotów i sie zadławia?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 09:19
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

1. Odpalam zimny silnik, obroty na 1300, później spada do 1000. Silnik pracuje 2 minuty, potem obroty spadają 1000- 950-900 mrygają już kontrolki -850-800 gaśnie. Gdy już zaczyna słabnąć daję lekko gazu, strzela, wraca z powrotem na 1000 i znów spada jak wcześniej.
2. Odpalam ciepły silnik jak wyżej, z tym że gaśnie już po minucie.
3. Odpalam silnik i wkręcam go na obroty, trzymam około 3000, przez chwilę jest ok, trzyma obroty a później spadek mocy, reakcja na gaz taka że lekko podbije obroty o jakieś 200obr. i znów spada.

Silnik przy normalnych obrotach chodzi dobrze, gdy gazuje w przejawach normalności gdy jeszcze nie dławi się jest ok, gdy już obroty zaczynają powoli spadać samochód zaczyna się trząść.


Treść dodana dnia 19-11-2011 09:35:

zapomniałem dodać, że gdy jest na benzynie strasznie kopci. Nie wiem jak wam, ale mi zdrowy rozsądek podpowiada, że coś z dostarczaniem paliwa jest nie tak. Przepływomierz ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
R9GTX
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 10:43
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

iskry nie gubi? U mnie w f2n moduł/cewka nie zawsze przekazywała iskre i potem całkiem padła, można było kręcić i kręcić i nie palił już. Pożycz od kogoś na podmianę i zobacz co będzie

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
szczepansz93
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 15:52
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

jakby gubił iskrę to ten sam objaw byłby na gazie, LPG chodzi malinowo.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
monterek5
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 19:56
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

a regulator cisniania na listwie wtryskowej sprawdziles?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
bula6595
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 21:04
Awatar


Postów: 195

Data rejestracji: 09.07.2011 14:12
Skąd: -

młotek 5 kg i 3x w głowice 2 obroty w prawo 3 w lewo na kolana i modlitwy wznos bo juz zaczyna brakować pomysłów.


a swoją droga bedzie szydera na maxa jak to jakaś pierdoła typu uwalona rurka podciśnienia Grin
 
szczepansz93
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 22:51
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

bula- wiem że to jakaś pieróła, która żyć mi nie daje, a co do modlitw to samochód był święcony, a złego ducha nie wygoniłem.
wertując po raz kolejny forum odkopałem kolejny podobny wątek-dziurawa rurka od kolektora ssącego- trafia do listy podejrzanych sprawców.
Btw. podpowiedzielibyście jak sprawdza się regulator ciśnienia ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
Bandit
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 22:55
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

przewód zdejmujesz, jak leci paliwo to złom Smile2

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
maestro
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:02
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@szczepansz93: Jeżeli przy 900-800obr zapalają Ci sie już kontrolki to masz zarąbiście słabe smarowanie, wiec albo malo oleju albo pompa died.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:14
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

aha ok, regulator podciśnienia to jak rozumiem na odpalonym silniku mam sprawdzić, czy leci paliwo. @maestro: w poniedziałek jak znowu rozpocznę boje w warsztacie to sprawdzę również i ten olej, a najlepiej to go wymienię. Do listy prawdopodobnych winnych usterki trafia regulator podciśnienia.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
maestro
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:18
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

odpal i sciagnij z niego wezyk.

z tymi kontrlkami to mowie serio. 900-800obr to normalne obroty na biegu jałowym a jak już Ci kontrolki zaczynają szaleć to jest źle.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:25
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

maestro, ten regulator o ile dobrze patrzę jest pod numerem 6?
http://www.renaul.../opis1.jpg

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
Bandit
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2011 23:26
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

smarowania to już tam prawie nie ma jak przy 900 kontrolki się zapalają, przy 500 się nie powinny zapalić


Treść dodana dnia 19-11-2011 23:26:

tak ten

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
Bot
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2011 11:47
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Ja bym jeszcze raz pobawił się z TPS`em , odepnij go wogóle i zobacz jak będzie pracował silnik.
Poza tym u mnie były podobne problemy jak miałem odpiętą wtyczkę od map sensora , na benzynie nie szło jechać , na gazie jakoś tam chodził , tyle że spalanie mega.

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
maestro
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2011 12:50
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Bot: z odpietym mapsensorem silnik nie ma prawa pracowac na PB.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
szczepansz93
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2011 20:47
Awatar


Postów: 126

Data rejestracji: 20.08.2011 22:22
Skąd: podlaskie
Wasilków

ehh.... zamówiłem mapsensor i komputer. Mechanicy w okolicy białegostoku jak widzą tą renówkę to już na sam widok spazmów dostają.....

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
 
gibon1989
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2011 22:09
Awatar


Postów: 116

Data rejestracji: 09.12.2008 16:26
Skąd: podkarpackie
Nowa Dęba

podepne sie pod ten temat Smile
moja 16stka ma podobnie a zaczelo sie od tego ze wczesniej strasznie ciezko palila trzeba bylo dlugo krecic i dodawac gazu zeby odpalila, jak juz odpalila to praca zarowno na lpg jak i na pb byla prawidlowa, auto jezdzilo jak szalone Smile
a teraz do rzeczy
okazalo sie ze mialem padniety regulator cisnienia na listwie od wymiany autko pali jak marzenie na gazie dalej hula lecz stalo sie cos z benzyna tj. odpala normalnie wolne obroty ladnie trzyma tyle ze zlapala mula a jak go mocno wkrece na obroty to wlasnie jak w opisywanym przypadku czasem nawet strzeli w wydech...
regulatora sie chyba nie da zle zamontowac Smile
nie wiem co sie jej stalo w kazdym badz razie to jest dziwne, silnik po remoncie, uklad zaplonowy caly nowy oprocz cewki, hmmm
to jest naprawde dziwna sprawa

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: