Menu główne
Forum
Klubowicze
szczepansz93 |
Dodany dnia 18-11-2011 22:50 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
jeny. A na zdrowy rozsądek macie jeszcze jakieś pomysły? W poniedziałek znowu rozpoczynam walkę z wiatrakami, może będę miał jakiś punkt odniesienia. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-11-2011 22:50 |
maestro |
Dodany dnia 18-11-2011 22:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Uściślijmy i podsumujmy. Auto na LPG chodzi zupelnie prawidłowo i nie ma ŻADNYCH objawów niepoprawnej pracy?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 18-11-2011 23:43 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
Na LPG wszystko jest w jak najlepszym porządku. Silnik trzyma obroty i nie gaśnie. Benzyna: odpalisz OK, jeżeli będzie stał odpalony to po 1-2 min. zgaśnie sam. Jeżeli zaczniemy od razu po odpaleniu bawić się gazem to chwilkę jest dobrze, później muli- nieważne czy trzymasz gaz i próbujesz utrzymać go żeby nie zgasł, czy nie, czy na wysokich obrotach czy niskich i zdycha. Gdy silnik jeszcze mi "nie zamulił" sprawdziłem, że gdy przejawia objawy normalności strzela z kolektora gdy dam mu ostro po obrotach. Wymieniane części już w jednym z wcześniejszych postów podałem. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-11-2011 23:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@szczepansz93: To teraz tak. Jeżeli chodzi na benzynie na wolnych to czy obroty są stabilne i kultura pracy silnika jest prawidłowa? Nie ma żadnego wrażenia pracy na 3gary lub szarpania silnikiem (mimo że np obroty 900-1000)?
Kolejna sprawa z tym nagłym gasnieciem. Jest to chodzi chodzi i ciach zgasł czy schodzi z obrotów i sie zadławia? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 19-11-2011 09:19 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
1. Odpalam zimny silnik, obroty na 1300, później spada do 1000. Silnik pracuje 2 minuty, potem obroty spadają 1000- 950-900 mrygają już kontrolki -850-800 gaśnie. Gdy już zaczyna słabnąć daję lekko gazu, strzela, wraca z powrotem na 1000 i znów spada jak wcześniej. 2. Odpalam ciepły silnik jak wyżej, z tym że gaśnie już po minucie. 3. Odpalam silnik i wkręcam go na obroty, trzymam około 3000, przez chwilę jest ok, trzyma obroty a później spadek mocy, reakcja na gaz taka że lekko podbije obroty o jakieś 200obr. i znów spada. Silnik przy normalnych obrotach chodzi dobrze, gdy gazuje w przejawach normalności gdy jeszcze nie dławi się jest ok, gdy już obroty zaczynają powoli spadać samochód zaczyna się trząść. Treść dodana dnia 19-11-2011 09:35: zapomniałem dodać, że gdy jest na benzynie strasznie kopci. Nie wiem jak wam, ale mi zdrowy rozsądek podpowiada, że coś z dostarczaniem paliwa jest nie tak. Przepływomierz ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 19-11-2011 10:43 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
iskry nie gubi? U mnie w f2n moduł/cewka nie zawsze przekazywała iskre i potem całkiem padła, można było kręcić i kręcić i nie palił już. Pożycz od kogoś na podmianę i zobacz co będzie
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 19-11-2011 15:52 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
jakby gubił iskrę to ten sam objaw byłby na gazie, LPG chodzi malinowo. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 19-11-2011 19:56 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
a regulator cisniania na listwie wtryskowej sprawdziles? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
bula6595 |
Dodany dnia 19-11-2011 21:04 |
Postów: 195 Data rejestracji: 09.07.2011 14:12 Skąd: - |
młotek 5 kg i 3x w głowice 2 obroty w prawo 3 w lewo na kolana i modlitwy wznos bo juz zaczyna brakować pomysłów. a swoją droga bedzie szydera na maxa jak to jakaś pierdoła typu uwalona rurka podciśnienia |
szczepansz93 |
Dodany dnia 19-11-2011 22:51 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
bula- wiem że to jakaś pieróła, która żyć mi nie daje, a co do modlitw to samochód był święcony, a złego ducha nie wygoniłem. wertując po raz kolejny forum odkopałem kolejny podobny wątek-dziurawa rurka od kolektora ssącego- trafia do listy podejrzanych sprawców. Btw. podpowiedzielibyście jak sprawdza się regulator ciśnienia ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
Bandit |
Dodany dnia 19-11-2011 22:55 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
przewód zdejmujesz, jak leci paliwo to złom Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 19-11-2011 23:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@szczepansz93: Jeżeli przy 900-800obr zapalają Ci sie już kontrolki to masz zarąbiście słabe smarowanie, wiec albo malo oleju albo pompa died.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 19-11-2011 23:14 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
aha ok, regulator podciśnienia to jak rozumiem na odpalonym silniku mam sprawdzić, czy leci paliwo. @maestro: w poniedziałek jak znowu rozpocznę boje w warsztacie to sprawdzę również i ten olej, a najlepiej to go wymienię. Do listy prawdopodobnych winnych usterki trafia regulator podciśnienia. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-11-2011 23:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
odpal i sciagnij z niego wezyk.
z tymi kontrlkami to mowie serio. 900-800obr to normalne obroty na biegu jałowym a jak już Ci kontrolki zaczynają szaleć to jest źle. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 19-11-2011 23:25 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
maestro, ten regulator o ile dobrze patrzę jest pod numerem 6? http://www.renaul.../opis1.jpg Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
Bandit |
Dodany dnia 19-11-2011 23:26 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
smarowania to już tam prawie nie ma jak przy 900 kontrolki się zapalają, przy 500 się nie powinny zapalić Treść dodana dnia 19-11-2011 23:26: tak ten Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Bot |
Dodany dnia 20-11-2011 11:47 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Ja bym jeszcze raz pobawił się z TPS`em , odepnij go wogóle i zobacz jak będzie pracował silnik. Poza tym u mnie były podobne problemy jak miałem odpiętą wtyczkę od map sensora , na benzynie nie szło jechać , na gazie jakoś tam chodził , tyle że spalanie mega. Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 21-11-2011 12:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot: z odpietym mapsensorem silnik nie ma prawa pracowac na PB.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 24-11-2011 20:47 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
ehh.... zamówiłem mapsensor i komputer. Mechanicy w okolicy białegostoku jak widzą tą renówkę to już na sam widok spazmów dostają..... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
gibon1989 |
Dodany dnia 24-11-2011 22:09 |
Postów: 116 Data rejestracji: 09.12.2008 16:26 Skąd: podkarpackie Nowa Dęba |
podepne sie pod ten temat
moja 16stka ma podobnie a zaczelo sie od tego ze wczesniej strasznie ciezko palila trzeba bylo dlugo krecic i dodawac gazu zeby odpalila, jak juz odpalila to praca zarowno na lpg jak i na pb byla prawidlowa, auto jezdzilo jak szalone a teraz do rzeczy okazalo sie ze mialem padniety regulator cisnienia na listwie od wymiany autko pali jak marzenie na gazie dalej hula lecz stalo sie cos z benzyna tj. odpala normalnie wolne obroty ladnie trzyma tyle ze zlapala mula a jak go mocno wkrece na obroty to wlasnie jak w opisywanym przypadku czasem nawet strzeli w wydech... regulatora sie chyba nie da zle zamontowac nie wiem co sie jej stalo w kazdym badz razie to jest dziwne, silnik po remoncie, uklad zaplonowy caly nowy oprocz cewki, hmmm to jest naprawde dziwna sprawa Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N 1.7 (1721/75KM), hatchback 5d, 220000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 195000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |