Menu główne
Forum
Klubowicze
Grucha |
Dodany dnia 16-11-2011 22:30 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
Witam wszystkich. Piszę w dziale 16V bo w przyszłym roku chciał bym stac się posiadaczem tego modelu i pojawia się jedno pytanie a może i dwa. 1.Co jest słabą stroną tego silnika? 2.Czy to auto nadaje się do gazu? Chciał bym poznac minusy tego silnika. Z góry dziękuje za pomoc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-11-2011 22:30 |
Mateo |
Dodany dnia 16-11-2011 22:32 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Tematów takich jak ten ostatnio dużo było. poszukaj troszkę.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 16-11-2011 22:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Grucha:
1. Słabą stroną tego silnika są użytkownicy którzy nie mają mózgu 2. Nadaje. Zapomnij tylko o zwyklej instalacji "na śrube" rodem z poloneza. IIgeneracja albo BLOS. Sekwencja zasadniczo odpada. Tak jak pisze. Jesli ktoś użytkuje z głową, dobry olej na czas zmienia to nic sie nie bedzie działo. Silnik nie wybacza błedów jak pałowanie go zanim sie rozgrzeje, ale to chyba każdy predzej czy później padnie, ale w tym bardzo szybko można załatwić panewki, tak samo przez ciulowaty olej lub zwlekanie z wymianą ponad termin/przebieg. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Grucha |
Dodany dnia 16-11-2011 22:40 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
Czyli olej i obsługa. A co do zakupu to na co szczególnie zwracac uwagę jakieś szczegóły pod maską Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-11-2011 22:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Grucha: na to czy już nie stuka z silnika
ogólnie na oryginalność, są detale które powinny sie znaleźć, no i w takim aucie to już wiadomo, podłoga, progi, nadkola. po za tym czesto jest rozwalony fotel kierowcy na lewym boczku. a reszta to juz wiesz. pytaj w razie czego, pokazuj zdjęcia to doradzimy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Grucha |
Dodany dnia 16-11-2011 22:47 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
Wiadomo że jak będę kupował to tak za 4tyś minimum jak by był z dobrym gazem to z. A jaka jest cena dobrej instalacji to tego silnika Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-11-2011 22:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Grucha: Nowej 1500-1800. Jeżeli masz gaz na pokładzie to polecam zmiane na BLOSa. Wiecej poczytasz w googlach.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Grucha |
Dodany dnia 16-11-2011 22:53 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
No już czytałem. Najlepiej było by bez gazu bo wiem w co ręce wkładam. czyli tak auto+gaz wyszło by mnie z 6tys. Sporo za swoje dostane ze 2tyś. Ogólnie przeglądam allegro i same cabrio są a ja poluje na PH1 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-11-2011 22:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Grucha: Nie myśl ze za 3 czy 4k kupisz dobre, bo równie dobrze może być trup, tak samo jak relatywnie dobry zakup bedzie np w okolicach 2k czy nawet poniżej.
To zalezy co sie trafi Tanie nie znaczy złe. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Grucha |
Dodany dnia 16-11-2011 22:58 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
Czyli trzeba jeździc i oglądac jak by się przypałętał jakiś samochodzik do sprzedania w przystępnej cenie to prosił bym o kontakt bo w internecie nie zawsze są Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-11-2011 23:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Grucha: najszybciej znajdziesz poprzez internet. na forum raczej bieda w tym temacie, no moze po za moim egzemplarzem ale to inna para kaloszy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 16-11-2011 23:02 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@Grucha: kup od Maestro i będziesz miał spokój Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Grucha |
Dodany dnia 16-11-2011 23:04 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
No fakt myślałem nad tym ale nie załatwię takiej kasy w tak krótkim czasie tym bardziej że mam ostatni rok szkoły i jestem bezrobotny tylko jak to mówią na dorobku wolę się rozeznac wcześniej żeby nie było jak kupię że skaleczę się to takiej dobrej marki ogólnie z 19stki jestem bardzo zadowolony tylko mocy mało Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
Deaver |
Dodany dnia 17-11-2011 20:21 |
Postów: 243 Data rejestracji: 12.12.2008 12:19 Skąd: opolskie Kędzierzyn-Koźle |
Zastanów się nad F3p multi. W porównaniu do F3N-a będzie ogień a od 16v jest słabej tylko w górnym zakresie obrotów. Do 3,5tys obrotów idą niemalże tak samo. Multi to moim zdaniem najbardziej optymalny silnik. Bezproblemowy a dający frajdę z jazdy. Jeżdżąc normalnie spali Ci tyle co F3N a jak trzeba popajacowć to nawet nawet jest czym przycisnąć. Łatwiej też znaleźć niezarżnięty i koszta eksploatacyjne duuużo niższe niż 16v.
Pośpiech upokarza.
Moje auto: Cayenne 4,2, diesel, 56765km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 17-11-2011 20:32 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@Deaver: co do spalania się nie zgodzę. F3N do 120km/h palił mi ok7,5 l pb na 100 km f3p multi do 100km/h pali mi tyle samo . Co do osiągów to f3p multi już ładnie radzi sobie z 19.... mój ma w okolicach 9 s do setki ( licznikowe 100km/h ) wiec naprawdę daje radę . Części są łatwo dostępne poza rura do kolektora ssącego od filtra . Co do 16V to jest mega loteria z silnikiem.... Ogólnie jak nie masz taczki kasy lub szcześcia to odpuść
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Ieble |
Dodany dnia 17-11-2011 20:57 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Daniel co ty gadasz jaka loteria - jedziesz kupujesz i smigasz tak jak ja - na lince przez poznań - teraz właśnie ładuje do tej taczki kase - za to wszystko zapłacisz karta master card - frajda posiadania jednego z niewielu zadbanych R19 16V - bezcenna
ps. Jak można zajechać F7P na dystansie 100km - a jednak mozliwe..... Edytowane przez Ieble dnia 17-11-2011 20:57 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 17-11-2011 21:10 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
belki 4dr lubiły padać, często bite egzemplaże nie miały ori lamp dwukomorowych, z blachy to najsłabszy punkt to łączenie progów z nadkolem, u mnie było trochę rdzy przy wlocie powietrza, rura łącząca kolektor z filtrem jest często uszkodzona, niektórzy z oszczędności "naprawiają" przewody na świecach jak i kopułki - u mnie tak było. Środek już inni wyjaśnili, jeżeli przebieg jest mały zwracaj uwagę na kierownicę - u mnie przy 200tyś była tylko lekko matowa strona lewa choć to też nie musi być wyznacznik - mógł ktoś jeździć z pokrowcem i kierownica może nie zdradzać przebiegu, gałki zmiany biegów często albo niema albo są fragmenty. W kwestii silnika to też zostało wyjaśnione i cena nie koniecznie musi odzwierciedlać stan - ja dałem za swoją 900zł co prawda trochę już włożyłem kasy na "upiększenie" ale silnika nie dotykałem - jest stan dobry, jedynie rozrząd, filtry, oleje itp.
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 17-11-2011 21:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Ieble: tą czerwona co kupiłem, jak gościu kupował od Przema z forum to tez nic nie stukało, przejechał 500km i amen
@danielb1986: powtórze że multi ma fabrycznie 9,9 do setki i żaden kierowca do takiego wyniku nie dobije a już na pewno nie na skrzyni z f3na w ktorej aby osiągnąc 100km/h (w silniku 8V) trzeba zapiąć trzeci bieg jedyny mankament to rura dolotowa. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Grucha |
Dodany dnia 23-11-2011 16:07 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
Znalazłem coś takiego http://otomoto.pl...70976.html dzwoniłem koleś mówi że ma ją 2 dni w rozliczeniu za inne auto. Chcę się wymienic na moją. Warto Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
Bandit |
Dodany dnia 23-11-2011 16:43 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
generalnie wygląda nawet dobrze ale i tak trzeba pojechać, przejechać się, osłuchać i to szybko bo pewnie długo nie postoi za taką kasę
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |