Menu główne
Forum
Klubowicze
dominik520 |
Dodany dnia 23-11-2011 16:50 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@Grucha: może dostanie mi się,ale auta Kalisza i okolic to są przeważnie TRUPY!sprawdz sobie inne aukcje z autami z tamtych okolic.Co chata,to handel autami,a co 2 w tragicznym stanie.Byłem rok temu pod Kaliszem po uno w ''idealnym stanie ,po 1 właścicielu,nowy gaz"szkoda gadać... Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-11-2011 16:50 |
Grucha |
Dodany dnia 23-11-2011 16:54 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
No podpiszę się pod tym. Dzwoniłem gadałem wszystko pięknie. Napisałem smsa z dodatkowymi pytaniami i wyszło że jeździ tylko na LPG i nie ma papierów od gazu... szkoda mi czasu i kasy na zabawa tym bardziej że tego 2 nie mam za wiele Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
dominik520 |
Dodany dnia 23-11-2011 17:02 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@Grucha: jak kasy brak to daj sobie na razie spokój, przykład...@Ieble: leciał 300km z Danielem i panewka end,ale ma plana ożywić tą 16V(powodzenia),a jak Ty pukniesz przeszło 300km i 16V zdechnie,to bez kasiorki będzie Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
Grucha |
Dodany dnia 23-11-2011 17:14 |
Postów: 67 Data rejestracji: 20.07.2011 20:35 Skąd: - |
No dokładnie na paliwo by mi poszło full kasy cały miesięczny przydział że tak powiem zobaczymy zaraz koniec szkoły i robota i będę myślał Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 191000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 23-11-2011 17:24 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@Grucha: jak nie masz kasy f3p multi to szczyt tego co możesz sobie kupić....110km w aucie lekkim stosunkowo daje radę a silnik nie jest taki delikatny jak f7p
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Bandit |
Dodany dnia 23-11-2011 17:48 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
http://www.renaul...d_id=37371 Jak nie sprzedana to masz przyzwoity egzemplarz
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
edzio |
Dodany dnia 23-11-2011 18:22 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Zygus250 |
Dodany dnia 20-02-2013 13:36 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.04.2012 22:42 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
Witam, od 3 lat jestem posiadaczem reni z F3N'em. Od razy przepraszam że odświeżam stary temat ale nie chciałem zakładać nowego. W niedalekiej przyszłości chciałbym swoje auto zamienić na inną 19. Niestety tutaj mam dylemat, ponieważ nie wiem czy szukać wersji Baccara czy 16s z klimą. Chciałbym się dowiedzieć czy ceny części do 16s są rzeczywiście sporo droższe jak wszyscy piszą. I kwestia osiągów czy jest duża różnica w przyspieszeniu np. 80-120 pomiędzy F7P a F3P multi. Czytałem inne podobne temety jednak nie pomogły mi za bardzo podjąć decyzji. Prosiłbym o pomoc w podjęciu decyzji. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-02-2013 13:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Witamy
Zasadniczo jeden jak i drugi typ jest już dzisiaj nieosiągalny na rynku wtórnym. Czasem cos sie trafi ale albo w stanie zajechanym albo w stanie idealnym ale za sporą kase. Od tego trzeba zacząć. Baccara to F3P mono w automacie albo F3P multi w manualu. Nie było innych konfiguracji. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 20-02-2013 13:42 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
bierz baccare z multi miły prosty sympatyczny dynamiczny silnik idealny na miasto, 16v to mało kulturalna jednostka a wersja z Klima to pomysł konstruktorów jak na sile upchać Klimę do tego silnika, oczywiście 16v będzie szybsze ale tez znacznie droższe w uczymaniu, a multi zdecydowanie bardziej komfortowe i części tansze Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Zygus250 |
Dodany dnia 20-02-2013 13:45 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.04.2012 22:42 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
Dzięki za szybką odpowiedź. Wiem że ciężko znaleźć którąś z tych wersji. Może by się udało sprowadzić zza granicy. Jeżeli Baccara to myślałem o wersji F3P multi z manualem. Jeżeli chodzi o poszukiwania to mam czas, ponieważ nie śpieszy mi się tak bardzo a jeżeli chodzi o kasę to moim zdaniem lepiej trochę dołożyć niż kupić trupa. Tylko po przeczytaniu tylu tematów nie wiem czy szukać 16s czy Baccara. Bardzo mi zależy na klimie, ponieważ jazda w lato bez klimy to męczarnia. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 20-02-2013 13:47 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@Zygus250 to bierz baccare
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Zygus250 |
Dodany dnia 20-02-2013 13:51 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.04.2012 22:42 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
A czy z silnikiem F3Pm da już się sprawnie wyprzedzać, bo F3N raczej demonem prędkości nie jest? I nie chodzi mi o jakieś ściganie się tylko o normalną jazdę i bezstresowe wyprzedzanie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 20-02-2013 14:30 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
w multi jest różnica 40km to już jest odczuwalne. A automat był przy multi tylko podobno wałek w głowicy był inny i multi z automatem miało 90km
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 20-02-2013 14:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Zygus250 Da się bez problemu. Samochód już się bardzo sprawnie odpycha ze 110 pod maską.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Zygus250 |
Dodany dnia 20-02-2013 18:22 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.04.2012 22:42 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
Ogólnie najchętniej bym wybrał 16s z klimą tylko nie wiem czy koszty utrzymania są rzeczywiście sporo większe jak to wszyscy piszą. Jeżeli chodzi o mojego obecnego F3N'a to uważam że to naprawdę tani samochód w naprawach, zwłaszcza biorąc pod uwagę jak wszyscy moi znajomi straszyli mnie stwierdzeniem że części do francuzów są strasznie drogie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 20-02-2013 19:05 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@Zygus250 szukaj f3p multi z klimą bo były też zwykłe wersje z tym zestawem i będziesz zadowolony z kosztów eksploatacji i dostatku mocy. Choć magiczne 16v robi f3pka jak chce
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |