Menu główne
Forum
Klubowicze
tomek1405 |
Dodany dnia 17-11-2011 18:08 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Z racji ze uzeram sie z tym od dawna zakladam temat moze ktos wpadnie na pomysl jak sie z tym uporac.
Dodam ze wymienilem i nic nie dalo: -skrzynia biegow - polosie - poduszki pod silnikiem nowe - cale nowe sprzeglo valeo (tarcza docisk lozysko) - nowa lapa sprzegla Jedyna stara czesc to kolo zamachowe ale nie bylo wytarte. Objaw: Zgrzyt pdoczas dodawania gazu na jakimkolwiek biegu badz puszczenie sprzegla na zaciagnietym recznym bez gazu. Im wiecej gazu dodam tym zgrzyt glosniejszy wraz ze wzrostem obrotow. Zgrzyt dzwiekiem przypimina trace sie zebatki metalowe. Tutaj ten dzwiek slabo go slychac ale moze troche lepiej niz ostatnio: http://imageshack...7/oxk.mp4/ Czy jest mozliwe aby fakt ze powierzchnia traca kola zamachowego jest wypukla i dociska tarcze sprzegla zbyt mocno? W poprzednim silniku 1,7 mialem kolo zamachowe tak wytarte ze powierzchnia traca byla wklesla a auto jezdzilo jak zloto. A moze samo sprzeglo jakies felerne? Przejechalo w sumie 500km valeo nowka. Edytowane przez tomek1405 dnia 17-11-2011 19:29 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-11-2011 18:08 |
Przejdź do forum: |