Menu główne
Forum
Klubowicze
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 16:15 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
co sadzicie o wrzuceniu do reni silnika 2.5 v6 z opla bo mam miec niebawem caly samochod wiec albo cos pomysle albo sprzedam
Edytowane przez cymek1986i dnia 19-11-2011 16:16 cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-11-2011 16:15 |
Zywiec |
Dodany dnia 19-11-2011 16:21 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
jak umiesz i ogarniesz to to wrzucaj ;p a potem pochwal sie jak ci wyszlo ;p ale wydaje mi sie ze oprocz tego ze niebawem bedziesz miec caly samochod nic wiecej z tego nie wyniknie ;p przy takim swapie trzeba uwazac zeby kielichy sie o siebie nie oparly ... ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
edzio |
Dodany dnia 19-11-2011 16:30 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@cymek1986i: Kolejny pomysł
@Zywiec: Jak niby mają się kielichy złożyć Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Zywiec |
Dodany dnia 19-11-2011 16:33 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
;p od ciezaru silnika buda zlozy sie w pol ;p;p;p mniejwiecej takie cos mialem na mysli ;p
tez uwazam ze to kolejny nieprzemyslany pomysl ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 19-11-2011 16:40 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
wszystko sie da tylko trzeba miec checi miejsce do roboty oraz dobry pomysł zeby wszystki miało rece i nogi nic sie nie złozy dobra zorpórka i po problemie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 16:46 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
ale od czego przegluby dac wtedy
od tego opla czy jak? cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
luksad2200 |
Dodany dnia 19-11-2011 16:52 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
według mnie nie zdajesz sprawy ile to bedzie przeróbek i rzeźby,
kumpel włożył silnik 2,8 do poloneza, wiesz ile miał przeróbek ile wzmocnien ramy itd sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Zywiec |
Dodany dnia 19-11-2011 16:53 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
moim zdaniem nawet nie ma sensu rozbudowywac tego tematu, jest to na tyle skomplikowana kwestia ze nikt ci nie powie co i jak bo nikt tego tutaj nie robil. takie rzeczy wychodza w "praniu".
Pomagalem przy swapie vectry b 2.0 16v na silnik 2.2 16v z omegi. wydaje sie banalne. a trzeba bylo kupe rzeczy przerabiac zeby go tam wpasowac odpalic itp. gdzie wiazka silnika itp pasuje wiec praktycznie odpada kwestia elektryki. przy takim swapie do r19 ala 2.5 v6, to praktycznie masz opla w budzie r19 ;p bo po r19 tam prawie nic nie zostanie. ;p predzej bym przemyslal kwestie odratowania tego opla z tym 2.5 ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 19-11-2011 16:55 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@cymek1986i: da radę zrobić coś takiego. Skoro do megany wsadzili 3,0 z laguny to do 19 tez da rade ... nic się nie złamie bo silnik siedzi na sankach a nie na budzie bezpośrednio ...
Treść dodana dnia 19-11-2011 16:56: @Zywiec: opla sprzedać kupic lage 3,0 v6 najlepiej anglik i przekładać . w mecie jest pare filników jak megana ma taki silnik tak wieć wiesz w 19 też wejdzie If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 16:56 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
tam duzo nie ma do roboty w tym oplu bo jest na chodzie i rocznik 98
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
edzio |
Dodany dnia 19-11-2011 17:08 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@cymek1986i: Wiesz co myśle Daj sobie spokój
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 17:15 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
lepiej sprzedac opla albo go zrobic bedzie lepiej
Treść dodana dnia 19-11-2011 17:16: a zeby to zrobic to trzeba pracowac na 2 roboty a kiedy bym odpoczywal ;P Treść dodana dnia 19-11-2011 17:18: na nowy rok planuje zmienic wydech i chyba wstawie od jakiegos crossa cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
luksad2200 |
Dodany dnia 19-11-2011 17:22 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
temat jest całkowicie bez sensu, opla nie ma czasu zrobic a renie przerabiac jest, ciekawe, pracuje od 8 do 18, i wieczorem jeszcze naprawiam samochody, do tego jeszcze studia, i co ty na to i nie narzekam,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 17:24 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
tylko ja mam rozne zmiany w pracy i jak tu jeszcze do 2 isc
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
luksad2200 |
Dodany dnia 19-11-2011 17:38 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
jak ktos chce to mu się to zawsze uda, a jak nie chce to..........
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 17:50 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
to ma lenia
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
dominik520 |
Dodany dnia 19-11-2011 18:26 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
szkoda,że nikt nie chce się wziąść za budowe takiego potworka ,a były już na forum takie projekty?typu 3.0 w r19,albo coś z turbo z volvo? Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 19-11-2011 18:30 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
3.0 niema opcji. Turbo z volvo było ze 3 nawet
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 18:37 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
jak bym mial kogos kto by mi pomógł to i bym zrobil takie cacuszko
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
R9GTX |
Dodany dnia 19-11-2011 18:49 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
teoretycznie niewykonalne
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |