Menu główne
Forum
Klubowicze
cymek1986i |
Dodany dnia 19-11-2011 18:49 |
Postów: 439 Data rejestracji: 24.06.2010 09:06 Skąd: - |
a to dlaczego
cymek
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | Dodany dnia 19-11-2011 18:49 |
misiek_Pt |
Dodany dnia 19-11-2011 18:50 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
dla mnie temat do zamkniecia. Kolego piszesz o takie poważnej rzeczy a tu nagle o wydechu piszesz. nei dasz rady. chcesz łatwiej to 16v wsadź
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
dominik520 |
Dodany dnia 19-11-2011 18:53 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@R9GTX: mi nie chodzi o Volvo 480,bo takowy silnik to ma @edzio: ale o coś większego np.2.0t z Volvo 850 Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 19-11-2011 18:54 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
zacznij robić to się przekonasz
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
mati89tczew |
Dodany dnia 19-11-2011 18:56 |
Postów: 1989 Data rejestracji: 22.06.2009 19:32 Skąd: pomorskie Tczew |
dokładnie, trzeba mocowania silnika przerabiać, cała elektrykę, potem jeszcze co ze skrznią, jak ta od opla (od renaty na 100% nie bedzie pasić,) to półości a to inny rozstaw kót pewnie bedzie, potem inne zwrotnice bo pewnie nie bedą pasowały do tych półosiek z r19. ale jakbyś sie uparł i to chciał zrobic to była by to pierwsza taka 19 w klubie. Treść dodana dnia 19-11-2011 18:57: @dominik520: wuja ma 2.5 z volvo i coś tam gadali, zeby upychać go do mazdy 323. to byłby potwór 170 koni w budzie o wadze 1000 kg. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 225000km
|
|
|
dominik520 |
Dodany dnia 19-11-2011 19:03 |
Postów: 412 Data rejestracji: 16.05.2011 19:30 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
@mati89tczew: dawno,dawno temu kumpla ojciec miał 850 z polizei z germanów ściągnięte,kilka razy jako (przerażony!) pasażer jechałem i wiem,że tam było 2.0T ale mocy nie brakowało Moje auto: bmw e30 m42b18 z 25% 4.45:-), benzyna, 1000000km
|
mati_ |
Dodany dnia 19-11-2011 19:13 |
Postów: 3622 Data rejestracji: 22.09.2005 23:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Odpowiedz na pytanie z pierwszego posta uzyskałeś. Zamykam bo dalsza dyskusja nie ma sensu. Moje auto: Saab 9-3, 2003r, B207E (1998/150KM), SportSedan, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |