Menu główne
Forum
Klubowicze
Bolo24 |
Dodany dnia 04-12-2011 18:03 |
Postów: 21 Data rejestracji: 23.03.2008 12:58 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Witam. Mam mały problem z głowicą w silniku E7J 1.4 nie trzyma ciśnienia zrobiłem remont dołu wymieniłem wszystkie uszczelniacze panewki gł./ kor. i wał. Pozostaje głowica? Pytanie jest takie czy głowica od clio1.2 energy (taki silnik mam pod ręką) pod pasowałaby do mojego silnika wiem już, że obydwa silniki różnią się wałem i korbowodem oglądałem ten silnik i gabarytowo jest identyczny podobno uszczelka pod głowicą też jest identyczna, co sugerowałoby, że głowice są takie same? Proszę o odp. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
|
renault19.pl | Dodany dnia 04-12-2011 18:03 |
maestro |
Dodany dnia 04-12-2011 18:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bolo24: bedziesz znał srednice tłoka i jego skok i wtedy w ogole mozna zaczyna temat czy by pasowało.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bolo24 |
Dodany dnia 04-12-2011 18:46 |
Postów: 21 Data rejestracji: 23.03.2008 12:58 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Swoje pytanie na tym forum oparłem też na wypowiedzi użytkownika z forum clio (Silnik 1.2 i 1.4 to to samo energy tylko pojemność większa a tak to wszystko pasuje)
Znalazłem jeszcze to z forum o clio (troszke sie wtrace do tematu, poniewaz posiadam clio z 91roku. i kiedys mialem silnik 1.2 energy e7fd700po tym jak zatarl sie wal, to wyszlo mnie taniej kupic sam dol od silnika 1.4 dokladnie 1.4 e7j 764, od meganki, wszystko pasuje, komputer, wtrysk, czujniki, wszytsko zostalo z 1.2 a dol z 1.4 roznica jest taka ze mam bagnet od oleju schowany po lewej stronie kolo rozrzadu. i moje clio juz tak ponad rok jezdzi. wiec jest to mozliwe ze jest 1.4 z oprzyrzadowanie od 1.2, nawet glowice mam od 1.2. dol jest identyczny, tylko skokiem sie rozni. pasek rozrzadu, kolo zamachowe + sprzeglo, mcowania, miska olejowa, wsyztsko identyczne. roznica jest w skoku i numerach seryjnych silnika.) Więc wychodzi na to że powinno pasować? Nie znam się tak dobrze na mechanice a nie chcę się niepotrzebnie narobić stąd moje pytanie może ktoś już to robił na tym forum, lub dobrze zna temat różnic między tymi silnikami. Edytowane przez Bolo24 dnia 04-12-2011 19:01 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
|
maestro |
Dodany dnia 04-12-2011 18:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
na chłopski rozum to zmiana pojemnosci skądś sie wzięła.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bolo24 |
Dodany dnia 04-12-2011 19:08 |
Postów: 21 Data rejestracji: 23.03.2008 12:58 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Różnica jest w wale jest bardziej wykorbiony tak pisali na forum clio oraz krótszym korbowodem o średnicy tłoka nic nie piszą. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
|
maestro |
Dodany dnia 04-12-2011 19:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jest bardziej wykorbiony Co jest? Skok jest inny. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bolo24 |
Dodany dnia 04-12-2011 19:25 |
Postów: 21 Data rejestracji: 23.03.2008 12:58 Skąd: zachodniopomorskie Koszalin |
Ha ha nie wiem co to znaczy ale tak pisali. Więc chyba będę musiał sprawdzić na własnej skórze jakie są różnice.
Pierścienie tłokowe są identyczne do 1.2 i 1.4 więc tłok taki sam. Edytowane przez Bolo24 dnia 04-12-2011 19:46 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |