28 Kwietnia 2024 07:19:43
Zdjęcia użytkowników
Swierzak90 playazka
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Głowica 1.4 energy E7J na 1.2 energy? 
Bolo24
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 18:03
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 23.03.2008 12:58
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

Witam. Mam mały problem z głowicą w silniku E7J 1.4 nie trzyma ciśnienia zrobiłem remont dołu wymieniłem wszystkie uszczelniacze panewki gł./ kor. i wał. Pozostaje głowica? Pytanie jest takie czy głowica od clio1.2 energy (taki silnik mam pod ręką) pod pasowałaby do mojego silnika wiem już, że obydwa silniki różnią się wałem i korbowodem oglądałem ten silnik i gabarytowo jest identyczny podobno uszczelka pod głowicą też jest identyczna, co sugerowałoby, że głowice są takie same? Proszę o odp.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-12-2011 18:03
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 18:14
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Bolo24: bedziesz znał srednice tłoka i jego skok i wtedy w ogole mozna zaczyna temat czy by pasowało.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bolo24
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 18:46
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 23.03.2008 12:58
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

Swoje pytanie na tym forum oparłem też na wypowiedzi użytkownika z forum clio (Silnik 1.2 i 1.4 to to samo energy tylko pojemność większa a tak to wszystko pasuje)
Znalazłem jeszcze to z forum o clio (troszke sie wtrace do tematu, poniewaz posiadam clio z 91roku. i kiedys mialem silnik 1.2 energy e7fd700po tym jak zatarl sie wal, to wyszlo mnie taniej kupic sam dol od silnika 1.4 dokladnie 1.4 e7j 764, od meganki, wszystko pasuje, komputer, wtrysk, czujniki, wszytsko zostalo z 1.2 a dol z 1.4 roznica jest taka ze mam bagnet od oleju schowany po lewej stronie kolo rozrzadu. i moje clio juz tak ponad rok jezdzi. wiec jest to mozliwe ze jest 1.4 z oprzyrzadowanie od 1.2, nawet glowice mam od 1.2. dol jest identyczny, tylko skokiem sie rozni. pasek rozrzadu, kolo zamachowe + sprzeglo, mcowania, miska olejowa, wsyztsko identyczne. roznica jest w skoku i numerach seryjnych silnika.) Więc wychodzi na to że powinno pasować? Nie znam się tak dobrze na mechanice a nie chcę się niepotrzebnie narobić stąd moje pytanie może ktoś już to robił na tym forum, lub dobrze zna temat różnic między tymi silnikami.

Edytowane przez Bolo24 dnia 04-12-2011 19:01
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 18:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

na chłopski rozum to zmiana pojemnosci skądś sie wzięła.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bolo24
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 19:08
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 23.03.2008 12:58
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

Różnica jest w wale jest bardziej wykorbiony tak pisali na forum clio oraz krótszym korbowodem o średnicy tłoka nic nie piszą.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 19:21
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jest bardziej wykorbiony

Co jest? Rotfl

Skok jest inny.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Bolo24
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2011 19:25
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 23.03.2008 12:58
Skąd: zachodniopomorskie
Koszalin

Ha ha Rotfl nie wiem co to znaczy ale tak pisali. Więc chyba będę musiał sprawdzić na własnej skórze jakie są różnice.
Pierścienie tłokowe są identyczne do 1.2 i 1.4 więc tłok taki sam.

Edytowane przez Bolo24 dnia 04-12-2011 19:46
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 3d
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: