Menu główne
Forum
Klubowicze
R9GTX |
Dodany dnia 18-12-2011 16:09 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
tunel cały targaj będzie łatwiej bo tam jest taka mała i ciężko ją wyjąć
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-12-2011 16:09 |
emZi |
Dodany dnia 18-12-2011 16:15 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
@R9GTX:
Jego zapalniczka (zgodnie z załączonym wyżej zdjęciem wnętrza) ma dość nietypowe położenie, charakterystyczne dla mało zaawansowanych wersji wyposażenia - w miejscu środkowych nawiewów http://www.fotosi...8031b.html Nigdy się do takowej nie dobierałem, ale najlepiej zacząć chyba od wyjęcia popielniczki i sprawdzenia co się ukaże Edytowane przez emZi dnia 18-12-2011 16:15 Szybkiego powrotu do pełni zdrowia Robert
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
michor |
Dodany dnia 18-12-2011 16:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Pavcio: w awaryjnych trzeba lutownicy użyć z tego co pamiętam.
co do zapalniczki- odpinasz wtyczkę, odkręcasz torxa w środku i pchasz od spodu. powinna wyjść bez problemu większego. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 18-12-2011 16:20 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
jeśli chodzi o awaryjne to chyba własnie trzeba lutować albo kupic lub znaleść za free nowy z działającą żarówką a co do zapalniczki to moze od strony radia sie dostane ? teraz na to wpadłem hehe Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
emZi |
Dodany dnia 18-12-2011 16:56 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
@Pavcio:
Nie od radia. Z boku, od popielniczki próbuj. Musi być ona wyjmowalna, chociażby ze względu na opcję opróżnienia śmieci Szybkiego powrotu do pełni zdrowia Robert
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 18-12-2011 16:58 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
od popielniczki nie da rady jak ja wyciągne to jest srodek cały zabudowany robi sie z tego cos w typie schowka
CHYBA OD RADIA SIE TAM DOSTANE NIE MA MNIE TERAZ PRZY AUCIE WIEC DOPIERO JUTRO BD TAM GDZIEBAŁ ;D Edytowane przez Pavcio dnia 18-12-2011 17:02 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
emZi |
Dodany dnia 18-12-2011 17:04 |
Postów: 1307 Data rejestracji: 08.01.2007 18:48 Skąd: lubelskie Lublin |
@Pavcio:
Aaa, taka zagadka... W takim razie wyjmij sam wkład zapalniczki i próbuj wkładając palca wewnątrz jakoś wytargać całość z tego pulpitu. Oczywiście na wyłączonym zapłonie i oczywiście z wyczuciem - bo nie twierdzę, że jest to wyjmowalne od tak Najbardziej pesymistyczna opcja to taka, że zapalniczka może być niestety bez oświetlenia, bo dziwne, żeby aż tak utrudniali do niej dostęp. Możesz też faktycznie spróbować od góry, od radia. Edytowane przez emZi dnia 18-12-2011 17:05 Szybkiego powrotu do pełni zdrowia Robert
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 335000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 18-12-2011 17:10 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
no własnie zagadka hmm.. obkreca sie troszke luz jest ale nie chce wyjsc zdaje mi sie ze od tyłu jest jakas blokata śrubka czy cos ten ring do okoła pomarańczowy jest prawie przeźroczysty i chyba podświetlany Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-12-2011 19:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor: ale po co wyjmowac zapalcznikie? ten ring ma świecic. centralnie w głebi masz małego torxa, on blokuje wyjęcie, ale żarowka jest z boku. zrob fote, bo to trzeba sie z boku dostac
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pavcio |
Dodany dnia 18-12-2011 19:25 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
ok jutro postaram sie zrobić kilka zdj od każdej strony fabrycznie napewno świeciło to pasuje zeby teraz tez Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-12-2011 19:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jedyny przęłącznik w R19 jaki nie świecił to od szybera, ale to tez da sie zrobic
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Pavcio |
Dodany dnia 18-12-2011 19:29 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
tez jestem własnie tego zdania ze da sie zrobic wszystko hehe Treść dodana dnia 20-12-2011 13:20: zapalniczka zrobiona 5min roboty żarówka jak w liczniku wiec problemu nie ma Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
michal0310 |
Dodany dnia 03-08-2012 00:58 |
Postów: 242 Data rejestracji: 08.08.2009 13:09 Skąd: - |
No to Ci ktoś pstryk od świateł z poczciwego Poloneza zaaplikował do deski Podejrzewam że nie bez przyczyny tam się znalazł i szczerze to mam przeczucie że na pewnym etapie "życia" tego auta służył do załączania wentylatora na chłodnicy, albo cuś tego rodzaju ale skoro mówisz że to Blokada Antykradzieżowa to można i na taki pomysł wpaść ja widziałem jak typek miał pod klapką wlewu paliwa w Poldku zamontowany tego typu przełącznik i za każdym razem po zamknięciu auta i przed otwarciem tą klapkę otwierał to wszyscy myśleli pod blokiem że za każdym razem sprawdza czy korek ma dokręcony a on tam prąd odcinał Edytowane przez michal0310 dnia 03-08-2012 01:05 1. Jeżeli masz wrażenie że Twoja R19 pracuje bez zarzutu, to znaczy że problemy Twojego egzemplarza są po prostu mało uciążliwe
2. Kiedy usuniesz w R19 wszystkie drobne nieprawidłowości jej pracy i wydaje Ci się że teraz chodzi bez zarzutu - szykuj się na gruntowny, kapitalny remont Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 255000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |