27 Kwietnia 2024 15:29:39
Zdjęcia użytkowników
cbdemsej traker86
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zgrzyty z szarpaniem do 2tys. + mocno uciekająca kierownica raz w prawo raz lewo! 
PyzioSlaw
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2011 10:04
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

Witam.
Ostatnio robiłem sobie uszczelkę pod miską olejową.
Kiedy wróciłem do domu postanowiłem jeszcze się przejechać.
Po nie dużym dystansie zaczęło coś zgrzytać i szarpać.
Dojeżdżam pod blok skręcam w uliczkę,wyprostowuję kierownicę po zakręcie a tu mocno szarpie kierownicą o jakieś 2/5 obrotu.Postanowiłem ,że dalej się przejadę.Po wyjechaniu z jakiegokolwiek zakrętu jak mi zgrzytnie i szarpnie(podczas skrętu) to kierownica ucieka albo w te albo we wte.
Zgrzyty i to szarpanie występują do około 2tyś obrotów niezależnie od biegu.
Od około połowy roku kiedy delikatnie skręcałem w prawo strasznie coś huczało.Na wyprostowanych kołach już było cicho ale kilka mm obrotu kierownicy w prawo i słyszałem straszne huczenie.3 mechaników stwierdzało,że to łożysko oczywiście wymieniłem już po 1wszej poradzie niestety z 0wym efektem w tym 2 ostatni mówili że to łożysko choć je wymieniłem.
jak zmieniałem uszczelkę zauważyłem ,że pół oś prawa ma luz od samej skrzyni.
Wie ktoś co to może być?

Edytowane przez PyzioSlaw dnia 23-12-2011 10:04
PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-12-2011 10:04
Awatar
Ewarystt
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2011 10:51
Awatar


Postów: 110

Data rejestracji: 08.06.2011 09:57
Skąd: -

Półosie pewnie do wymiany masz, ale ciekawe skąd to znoszenie auta?
 
piotrekTSA
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 23-12-2011 16:29
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

znoszenie to mogą być luzy na maglownicy u mnie tak było ewentualnie końcówki

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
PyzioSlaw
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2011 20:37
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

panowie..teraz całkiem się rozsypało..wbijam bieg,puszczam sprzęgło i tylko słychać chrobotanie.
Biegi wchodzą,sprzęgło też chodzi a więc to całe łącznie pomiędzy półośkami a skrzynią poszło.
Wbijam bieg i skrzynia nie trzyma półosiek.
Stwierdziłem,że wykręcę śruby na amortyzatorze po czym próbowałem wyciągnąć jak najbardziej półośkę(tą krótszą) i wyszła ze skrzyni ale całkiem nie wyciągnołem jej bo nie wykręciłem śruby 30stki na zwrotnicy,nie dało rady ani na prawej ani lewej zwrotnicy wykręcić śróby od półośki.Próbowałem na wciśniętym hamulcu z założonym kołem jak i bez nawet opierająć na tarczy a pod nią deski(opuściłem z podnośnika żeby siadł na deskach).
Ktoś mi pomoże jak to zrobić,co to poszło i ile może kosztować.Mechanik mówił,że mógł się zepsuć tam jakiś krzyżak czy coś.


Treść dodana dnia 27-12-2011 20:55:

To nie o to chodzi ? http://moto.alleg...16090.html

Edytowane przez PyzioSlaw dnia 27-12-2011 20:41
PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2011 21:46
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

czasem metrowa rurka nie pomaga ale nie mozna sie poddawac Wink

po spieciu biegu nie ma czasem efektu wskazywania predkosci na liczniku?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
PyzioSlaw
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2011 22:02
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

nową przedłużkę urwałem na 1próbie,użyłem klucza z końcówką nasadową + przedłużyłem rurką i z 70cm było.Bd musiał coś wykombinować.
Co do 2 sprawy to nie przypatrzyłem się lecz również licznik nie dał mi się we znaki.Zaraz podjadę rowerem jakieś 2km ode mnie stoi na parkingu to sprawdzę.MAESTRO Coś jeszcze spr. przy okazji?


Treść dodana dnia 27-12-2011 22:14:

MAESTRO
A gdybym wykręciłpółośke wraz ze zwrotnią to dałoby radę to zrobić? a i tam od str krótszej półośki są 3 śruby wokół półośki.
jakby wykręcił te sróby to cokolwiek dało by radę zrobic czy trzeba będzie wydzierać skrzynię?

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2011 22:21
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jak Ty chciałeś wyjac półośke od strony skrzyni nie odkrecając tych trzech srub?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
PyzioSlaw
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2011 22:29
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

MAESTROPrzepraszam,nigdy tego nie robiłem(zielony)

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
cekaj_no
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 27-12-2011 23:10
Awatar


Postów: 41

Data rejestracji: 19.12.2010 22:00
Skąd: opolskie
Kluczbork

tak jak wspomniał maestro, musisz odkręcić te śruby, tylko przygotuj się na to że Ci olej przekładniowy wycieknie, chyba że go najpierw spuścisz. Pod skrzynia jest śruba, podobna do tej w misce olejowej. Zrobić to samemu może być ciężko skoro jesteś zielony, a już szczególnie pod chmurką, jednak jest to wykonalne.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 200000km
 
PyzioSlaw
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2011 00:39
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

Auto zaprowadzę do garażu bo mam blisko.olej spuszczę.
Byłem przed chwilką i tak jak pisał MAESTRO licznik wskazuję prędkość na biegu.
Jestem Zielony tzn. problemu większego nie widzę,tylko muszę znać zasadę działania i wszystko pójdzie na logikę.

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
adzik840
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 28-12-2011 18:30
Awatar


Postów: 499

Data rejestracji: 05.01.2008 17:05
Skąd: -

dobra przyznaj sie na piskach ruszałes ,wynika ze ci sager ze skrzyni wypadł jest temat kilkustronnicowy na to zagadnienie,w skrocie albo zdejmujesz połos i wkładasz z powrotem ,albo spawasz,znajdz temat to sie rozjasni

Edytowane przez adzik840 dnia 28-12-2011 18:44
renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
 
PyzioSlaw
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 10-01-2012 23:49
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

Zgadza się ,że nie raz było palenie gumy ale jak jebło to nie przy paleniu.Ustawialem gaz,zaczołem testowac czy jedzie bo raz mieszanka za uboga a raz za bogata i rypło.Dziękuje za odpowiedzi.Auto zrobię jak wrócę z angli za 3 lub 7miesiecy.Narazie po temacie...

Edytowane przez PyzioSlaw dnia 10-01-2012 23:51
PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
michor
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2012 00:31
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

bo to pada wlasnie jakos zawsze na spokojnie. Oryginal w aso 40 pln? Podkladka i perscien. W rafalas16 ulepszony wzgledem oryginaluSmile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
PyzioSlaw
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2012 00:59
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

MICHOR rafalas16?
pisz co i jak Smile

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
michor
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2012 01:04
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

no Rafal jak go wymienial u mnie i porownal stary z nowym z aso to w nowym jest taki wystep ktory powoduje ze seger sie nie obraca a w efekcie nie powinien sie tak wycierac jak stary oryginalSmile zakladanie uzywki nie ma sensu, w zwiazku z tym ze koszt nowego jest smieszny w zasadzie.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
PyzioSlaw
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2012 18:36
Awatar


Postów: 143

Data rejestracji: 16.11.2009 13:42
Skąd: podkarpackie
Mielec

a no Smile
Dzięki za wszystko.Tylko ORYGINAL brac? Smile



Treść dodana dnia 12-03-2012 08:32:

kupiłem pierścień i podkładkę.Zamontowałem i teraz wyskoczył wraz z kawałkiem skrzyni po 10km a kierownice zrywało jak cholera przez skrzynie biegów,puszczałem gaz to kierownica uspakajala się.
Skrzynia jest Do Wymiany.

PyxuCustom

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: