Menu główne
Forum
Klubowicze
PyzioSlaw |
Dodany dnia 23-12-2011 10:04 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
Witam.
Ostatnio robiłem sobie uszczelkę pod miską olejową. Kiedy wróciłem do domu postanowiłem jeszcze się przejechać. Po nie dużym dystansie zaczęło coś zgrzytać i szarpać. Dojeżdżam pod blok skręcam w uliczkę,wyprostowuję kierownicę po zakręcie a tu mocno szarpie kierownicą o jakieś 2/5 obrotu.Postanowiłem ,że dalej się przejadę.Po wyjechaniu z jakiegokolwiek zakrętu jak mi zgrzytnie i szarpnie(podczas skrętu) to kierownica ucieka albo w te albo we wte. Zgrzyty i to szarpanie występują do około 2tyś obrotów niezależnie od biegu. Od około połowy roku kiedy delikatnie skręcałem w prawo strasznie coś huczało.Na wyprostowanych kołach już było cicho ale kilka mm obrotu kierownicy w prawo i słyszałem straszne huczenie.3 mechaników stwierdzało,że to łożysko oczywiście wymieniłem już po 1wszej poradzie niestety z 0wym efektem w tym 2 ostatni mówili że to łożysko choć je wymieniłem. jak zmieniałem uszczelkę zauważyłem ,że pół oś prawa ma luz od samej skrzyni. Wie ktoś co to może być? Edytowane przez PyzioSlaw dnia 23-12-2011 10:04 PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-12-2011 10:04 |
Ewarystt |
Dodany dnia 23-12-2011 10:51 |
Postów: 110 Data rejestracji: 08.06.2011 09:57 Skąd: - |
Półosie pewnie do wymiany masz, ale ciekawe skąd to znoszenie auta? |
piotrekTSA |
Dodany dnia 23-12-2011 16:29 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
znoszenie to mogą być luzy na maglownicy u mnie tak było ewentualnie końcówki
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
PyzioSlaw |
Dodany dnia 27-12-2011 20:37 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
panowie..teraz całkiem się rozsypało..wbijam bieg,puszczam sprzęgło i tylko słychać chrobotanie.
Biegi wchodzą,sprzęgło też chodzi a więc to całe łącznie pomiędzy półośkami a skrzynią poszło. Wbijam bieg i skrzynia nie trzyma półosiek. Stwierdziłem,że wykręcę śruby na amortyzatorze po czym próbowałem wyciągnąć jak najbardziej półośkę(tą krótszą) i wyszła ze skrzyni ale całkiem nie wyciągnołem jej bo nie wykręciłem śruby 30stki na zwrotnicy,nie dało rady ani na prawej ani lewej zwrotnicy wykręcić śróby od półośki.Próbowałem na wciśniętym hamulcu z założonym kołem jak i bez nawet opierająć na tarczy a pod nią deski(opuściłem z podnośnika żeby siadł na deskach). Ktoś mi pomoże jak to zrobić,co to poszło i ile może kosztować.Mechanik mówił,że mógł się zepsuć tam jakiś krzyżak czy coś. Treść dodana dnia 27-12-2011 20:55: To nie o to chodzi ? http://moto.alleg...16090.html Edytowane przez PyzioSlaw dnia 27-12-2011 20:41 PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
maestro |
Dodany dnia 27-12-2011 21:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
czasem metrowa rurka nie pomaga ale nie mozna sie poddawac
po spieciu biegu nie ma czasem efektu wskazywania predkosci na liczniku? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PyzioSlaw |
Dodany dnia 27-12-2011 22:02 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
nową przedłużkę urwałem na 1próbie,użyłem klucza z końcówką nasadową + przedłużyłem rurką i z 70cm było.Bd musiał coś wykombinować.
Co do 2 sprawy to nie przypatrzyłem się lecz również licznik nie dał mi się we znaki.Zaraz podjadę rowerem jakieś 2km ode mnie stoi na parkingu to sprawdzę.MAESTRO Coś jeszcze spr. przy okazji? Treść dodana dnia 27-12-2011 22:14: MAESTRO A gdybym wykręciłpółośke wraz ze zwrotnią to dałoby radę to zrobić? a i tam od str krótszej półośki są 3 śruby wokół półośki. jakby wykręcił te sróby to cokolwiek dało by radę zrobic czy trzeba będzie wydzierać skrzynię? PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
maestro |
Dodany dnia 27-12-2011 22:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak Ty chciałeś wyjac półośke od strony skrzyni nie odkrecając tych trzech srub?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
PyzioSlaw |
Dodany dnia 27-12-2011 22:29 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
MAESTROPrzepraszam,nigdy tego nie robiłem(zielony)
PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
cekaj_no |
Dodany dnia 27-12-2011 23:10 |
Postów: 41 Data rejestracji: 19.12.2010 22:00 Skąd: opolskie Kluczbork |
tak jak wspomniał maestro, musisz odkręcić te śruby, tylko przygotuj się na to że Ci olej przekładniowy wycieknie, chyba że go najpierw spuścisz. Pod skrzynia jest śruba, podobna do tej w misce olejowej. Zrobić to samemu może być ciężko skoro jesteś zielony, a już szczególnie pod chmurką, jednak jest to wykonalne. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 200000km
|
|
|
PyzioSlaw |
Dodany dnia 28-12-2011 00:39 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
Auto zaprowadzę do garażu bo mam blisko.olej spuszczę.
Byłem przed chwilką i tak jak pisał MAESTRO licznik wskazuję prędkość na biegu. Jestem Zielony tzn. problemu większego nie widzę,tylko muszę znać zasadę działania i wszystko pójdzie na logikę. PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
adzik840 |
Dodany dnia 28-12-2011 18:30 |
Postów: 499 Data rejestracji: 05.01.2008 17:05 Skąd: - |
dobra przyznaj sie na piskach ruszałes ,wynika ze ci sager ze skrzyni wypadł jest temat kilkustronnicowy na to zagadnienie,w skrocie albo zdejmujesz połos i wkładasz z powrotem ,albo spawasz,znajdz temat to sie rozjasni
Edytowane przez adzik840 dnia 28-12-2011 18:44 renault 19 1.9d f8q klima 1995 moj ulubieniec
PEUGEOT 407 2,7HDI 204KM Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 223000km
|
PyzioSlaw |
Dodany dnia 10-01-2012 23:49 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
Zgadza się ,że nie raz było palenie gumy ale jak jebło to nie przy paleniu.Ustawialem gaz,zaczołem testowac czy jedzie bo raz mieszanka za uboga a raz za bogata i rypło.Dziękuje za odpowiedzi.Auto zrobię jak wrócę z angli za 3 lub 7miesiecy.Narazie po temacie...
Edytowane przez PyzioSlaw dnia 10-01-2012 23:51 PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
michor |
Dodany dnia 11-01-2012 00:31 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
bo to pada wlasnie jakos zawsze na spokojnie. Oryginal w aso 40 pln? Podkladka i perscien. W rafalas16 ulepszony wzgledem oryginalu
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
PyzioSlaw |
Dodany dnia 11-01-2012 00:59 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
MICHOR rafalas16?
pisz co i jak PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
michor |
Dodany dnia 11-01-2012 01:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no Rafal jak go wymienial u mnie i porownal stary z nowym z aso to w nowym jest taki wystep ktory powoduje ze seger sie nie obraca a w efekcie nie powinien sie tak wycierac jak stary oryginal zakladanie uzywki nie ma sensu, w zwiazku z tym ze koszt nowego jest smieszny w zasadzie.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
PyzioSlaw |
Dodany dnia 11-01-2012 18:36 |
Postów: 143 Data rejestracji: 16.11.2009 13:42 Skąd: podkarpackie Mielec |
a no
Dzięki za wszystko.Tylko ORYGINAL brac? Treść dodana dnia 12-03-2012 08:32: kupiłem pierścień i podkładkę.Zamontowałem i teraz wyskoczył wraz z kawałkiem skrzyni po 10km a kierownice zrywało jak cholera przez skrzynie biegów,puszczałem gaz to kierownica uspakajala się. Skrzynia jest Do Wymiany. PyxuCustom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 203500km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |