Menu główne
Forum
Klubowicze
Steryd997 |
Dodany dnia 03-01-2012 23:43 |
Postów: 19 Data rejestracji: 04.01.2011 18:34 Skąd: - |
Witam. Tak jak w temacie. Miesiąc temu zabrałem się za wymianę uszczelki bo ewidentnie było widać przeciek i auto wszędzie zostawiało plamy oleju ale wtedy płynu chłodniczego nie ubywało. Po wymianie uszczelki przez chwile było dosyć sympatycznie ale tylko przez chwilę... już w pierwszym tygodniu dolewałem olej i płyn chłodniczy chociaż nigdzie nie widziałem wycieków. Oczywiście za samochodem się kurzy i ciągle śmierdzi przepalonym olejem. teraz na 100 km 1.5l oleju mi zabierze. Czy jest szansa że to nie pierścienie padły tylko może uszczelkę wydmuchało? Treść dodana dnia 03-01-2012 23:44: Dodam jeszcze że auto jeździ na LPG i strasznie go teraz muli... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-01-2012 23:43 |
grzes70 |
Dodany dnia 04-01-2012 00:35 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Głowica planowana?Dokręcona dynamometrem? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
tomek1405 |
Dodany dnia 04-01-2012 09:20 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
zacznij do sprawdzenia czy plyn chlodniczy nie ucieka gdzies na wezach i polaczeniach jesli nie to prawdopodobnie spala go silnik a co za tym idzie uszczelka zostala zle zamontowana moze bez oszczyszczenia wierzchniej warstwy przez co moze zle przylegac. Wytrzaskane pierscienie skutkuja duzym spalaniem oleju bo ja tak mialem. 4L oleju na 200km np. ale plynu nie powinno ubywac bo za to odpowiadaja weze i uszczelka pod glowica. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Steryd997 |
Dodany dnia 04-01-2012 11:19 |
Postów: 19 Data rejestracji: 04.01.2011 18:34 Skąd: - |
tak glowica byla planowana i to dosyc duzo nawet bo mechanik musial na prosto wyprowadzic. dokrecalem tym kluczem ale pamietam ze za slabo dokrecilem i przecieki byly dalej. zrobilem tak ze 100 km i dokrecilem tak ze przecieku nie bylo. Treść dodana dnia 04-01-2012 17:59: wlasnie odkręcilem obudowę od gaznika a tam pelno jakies kremowej ,,pasty,, ktora ewidentne wydobywa się z odmy. co to jest? czy to ma związek z ubytkami oleju i płynu? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 04-01-2012 18:06 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Wydaję mi się że właśnie sam sobię odpowiedziałeś. Głowica powinna być dokręcona raz, tak jak należy i wsio. Żadnych poprawek.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Koucz |
Dodany dnia 04-01-2012 18:31 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
Renie to nie nowe auta, mechanicy dokręcają nawet bez klucza dynamometrycznego ale trzeba sie na tym znać, nie może być żadnego dokręcania, za słabo dociągłeś i dlatego masz problem, musisz od nowa robić wszystko Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
Steryd997 |
Dodany dnia 04-01-2012 20:39 |
Postów: 19 Data rejestracji: 04.01.2011 18:34 Skąd: - |
rozumiem ze musze nowa uszczelke kupic tak? tylko ze nie chce kupowac kolejnej gdy nie mam pewności ze to tylko jej wina... moze lepiej kupic nowy silnik bo juz za 300 kupi. zauwazylem na jednej z tulei malutkeńką ryske. co o tym myślicie?
Edytowane przez Steryd997 dnia 04-01-2012 21:01 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 04-01-2012 23:18 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Steryd997: Pamiętaj że kupujesz kota w worku,a jak zrobisz silnik to wiesz co masz.Na której tulei jest rysa?Trzeba by jeszcze raz sprawdzić płaskość powierzchni blok/głowica. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Steryd997 |
Dodany dnia 05-01-2012 00:09 |
Postów: 19 Data rejestracji: 04.01.2011 18:34 Skąd: - |
Na tulei (albo cylindrze się mówi) przy drugim od lewej strony tłoku. Tylko ciekawe ile mnie taki remont może wynieść. A da się jakoś domowymi sposobami to sprawdzić? bo nie chce płacić znów mechanikowi bo jeszcze w tym miesiącu 50 zł za planowanie wziął. Treść dodana dnia 06-01-2012 13:08: do wymiany? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
|
|
|
refresh |
Dodany dnia 17-01-2012 13:42 |
Postów: 34 Data rejestracji: 29.11.2010 22:58 Skąd: - |
"wlasnie odkręcilem obudowę od gaznika a tam pelno jakies kremowej ,,pasty,, ktora ewidentne wydobywa się z odmy. co to jest? czy to ma związek z ubytkami oleju i płynu?" a sprawdziłeś odmę? takie są efekty złego podłączenia podciśnienia i zawalonej odmy. Edytowane przez refresh dnia 17-01-2012 13:44 Moje auto: Renault Super 5, benzyna
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |