28 Kwietnia 2024 09:57:32
Zdjęcia użytkowników
natron face1801
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Po wymianie uszczelki pod głowicą jeszcze większe ubytki oleju i płynu 
Steryd997
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 23:43
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 04.01.2011 18:34
Skąd: -

Witam. Tak jak w temacie. Miesiąc temu zabrałem się za wymianę uszczelki bo ewidentnie było widać przeciek i auto wszędzie zostawiało plamy oleju ale wtedy płynu chłodniczego nie ubywało. Po wymianie uszczelki przez chwile było dosyć sympatycznie ale tylko przez chwilę... już w pierwszym tygodniu dolewałem olej i płyn chłodniczy chociaż nigdzie nie widziałem wycieków. Oczywiście za samochodem się kurzy i ciągle śmierdzi przepalonym olejem. teraz na 100 km 1.5l oleju mi zabierze. Czy jest szansa że to nie pierścienie padły tylko może uszczelkę wydmuchało?


Treść dodana dnia 03-01-2012 23:44:

Dodam jeszcze że auto jeździ na LPG i strasznie go teraz muli...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 03-01-2012 23:43
Awatar
grzes70
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 00:35
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Głowica planowana?Dokręcona dynamometrem?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
tomek1405
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 09:20
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

zacznij do sprawdzenia czy plyn chlodniczy nie ucieka gdzies na wezach i polaczeniach jesli nie to prawdopodobnie spala go silnik a co za tym idzie uszczelka zostala zle zamontowana moze bez oszczyszczenia wierzchniej warstwy przez co moze zle przylegac. Wytrzaskane pierscienie skutkuja duzym spalaniem oleju bo ja tak mialem. 4L oleju na 200km np. ale plynu nie powinno ubywac bo za to odpowiadaja weze i uszczelka pod glowica.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
Steryd997
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 11:19
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 04.01.2011 18:34
Skąd: -

tak glowica byla planowana i to dosyc duzo nawet bo mechanik musial na prosto wyprowadzic. dokrecalem tym kluczem ale pamietam ze za slabo dokrecilem i przecieki byly dalej. zrobilem tak ze 100 km i dokrecilem tak ze przecieku nie bylo.


Treść dodana dnia 04-01-2012 17:59:

wlasnie odkręcilem obudowę od gaznika a tam pelno jakies kremowej ,,pasty,, ktora ewidentne wydobywa się z odmy. co to jest? czy to ma związek z ubytkami oleju i płynu?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
 
Mateo
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 18:06
Awatar


Postów: 1915

Data rejestracji: 31.01.2006 23:32
Skąd: łódzkie
Pajęczno

Wydaję mi się że właśnie sam sobię odpowiedziałeś. Głowica powinna być dokręcona raz, tak jak należy i wsio. Żadnych poprawek.

Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
 
Koucz
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 18:31
Awatar


Postów: 541

Data rejestracji: 28.09.2009 20:19
Skąd: małopolskie
Jordanów

Renie to nie nowe auta, mechanicy dokręcają nawet bez klucza dynamometrycznego ale trzeba sie na tym znać, nie może być żadnego dokręcania, za słabo dociągłeś i dlatego masz problem, musisz od nowa robić wszystko Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
 
Steryd997
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 20:39
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 04.01.2011 18:34
Skąd: -

rozumiem ze musze nowa uszczelke kupic tak? tylko ze nie chce kupowac kolejnej gdy nie mam pewności ze to tylko jej wina... moze lepiej kupic nowy silnik bo juz za 300 kupi. zauwazylem na jednej z tulei malutkeńką ryske. co o tym myślicie?

Edytowane przez Steryd997 dnia 04-01-2012 21:01
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
 
grzes70
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 23:18
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@Steryd997: Pamiętaj że kupujesz kota w worku,a jak zrobisz silnik to wiesz co masz.Na której tulei jest rysa?Trzeba by jeszcze raz sprawdzić płaskość powierzchni blok/głowica.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
Steryd997
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 05-01-2012 00:09
Awatar


Postów: 19

Data rejestracji: 04.01.2011 18:34
Skąd: -

Na tulei (albo cylindrze się mówi) przy drugim od lewej strony tłoku. Tylko ciekawe ile mnie taki remont może wynieść. A da się jakoś domowymi sposobami to sprawdzić? bo nie chce płacić znów mechanikowi bo jeszcze w tym miesiącu 50 zł za planowanie wziął.



Treść dodana dnia 06-01-2012 13:08:

do wymiany?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d
 
refresh
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-01-2012 13:42
Awatar


Postów: 34

Data rejestracji: 29.11.2010 22:58
Skąd: -

"wlasnie odkręcilem obudowę od gaznika a tam pelno jakies kremowej ,,pasty,, ktora ewidentne wydobywa się z odmy. co to jest? czy to ma związek z ubytkami oleju i płynu?"


a sprawdziłeś odmę? takie są efekty złego podłączenia podciśnienia i zawalonej odmy.

Edytowane przez refresh dnia 17-01-2012 13:44
Moje auto: Renault Super 5, benzyna
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: