12 Maja 2024 13:38:18
Zdjęcia użytkowników
Matii_19 Nixe
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Spada z obrotów przy max skręcie 
stasiu
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2012 12:39
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 17.09.2006 10:18
Skąd: -

1,8 16V, silnik pracuje idealnie, pali, równe obroty itp., problem polega na tym, że przy manewrach kierownicą w obydwie strony, skręcaniu kierownicą na maxa, silnik spada z obrotów, zadusza go, nawet potrafi zgasnąć, jest to uciążliwe głównie na ciasnym parkingu itp. Czyszczona przepustnica, wymieniony płyn wspomagania, czujnik ciśnienia wspomagania sprawny, nie wiem co może być przyczyną.

stasiu bryka

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 16000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-02-2012 12:39
Awatar
monterek5
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2012 13:09
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

pompa wspomagania moze byc przytarta i robi za duzy opor na pasku i daltego zdusza obroty

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
stasiu
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-02-2012 14:18
Awatar


Postów: 107

Data rejestracji: 17.09.2006 10:18
Skąd: -

pompa wymieniona, dalej to samo, robię zwarcie na pinach czujnika ciśnienia wspomagania, nie ma reakcji silnika, powienien sobie podnieść delikatnie obroty (wyrównać) w związku z obciążeniem, silnik nie reaguje.

stasiu bryka

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 16000km
 
anfo
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-03-2012 02:49
Awatar


Postów: 22

Data rejestracji: 24.07.2009 15:10
Skąd: -

Czujnik raczej na pewno nie, dla pewności odłącz czujnik i sprawdż czy wciąż się muli. Obstawiałbym coś z maglownicą albo wytarta panewka pompy.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
 
Raafal20
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 22-03-2012 06:27
Awatar


Postów: 1661

Data rejestracji: 28.12.2008 10:28
Skąd: lubelskie
Rejowiec Fabryczny

@stasiu moze glupie pytanie ale jakie masz kola ? ja przy 17" opona 215/45 i feldze 9,5" mialem dokladnie to samo az wreszcie maglownica powiedziala dosc

Nowe fotki caba --> Galeria
Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^
"Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."
www.motostat.pl/user_images/25325/icon3.png

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
 
Azazel
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2012 16:40
Awatar


Postów: 434

Data rejestracji: 19.07.2006 23:33
Skąd: śląskie
Gliwice

stasiu napisał/a:
1,8 16V, silnik pracuje idealnie, pali, równe obroty itp., problem polega na tym, że przy manewrach kierownicą w obydwie strony, skręcaniu kierownicą na maxa, silnik spada z obrotów, zadusza go, nawet potrafi zgasnąć, jest to uciążliwe głównie na ciasnym parkingu itp. Czyszczona przepustnica, wymieniony płyn wspomagania, czujnik ciśnienia wspomagania sprawny, nie wiem co może być przyczyną.


mam dokładnie to samo, ale....
1. tylko na Pb
2. tylko przy skrecie w prawo

czy ktoś wie co to może być ?

Grin Jedziemy! Sunie pirelli na 19nastkach,
Piszczą jak Farinelli ostatni kastrat! Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 08-12-2012 16:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Sprawdźcie dokładnie ustawienie TPSu.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: