Menu główne
Forum
Klubowicze
stasiu |
Dodany dnia 17-02-2012 12:39 |
Postów: 107 Data rejestracji: 17.09.2006 10:18 Skąd: - |
1,8 16V, silnik pracuje idealnie, pali, równe obroty itp., problem polega na tym, że przy manewrach kierownicą w obydwie strony, skręcaniu kierownicą na maxa, silnik spada z obrotów, zadusza go, nawet potrafi zgasnąć, jest to uciążliwe głównie na ciasnym parkingu itp. Czyszczona przepustnica, wymieniony płyn wspomagania, czujnik ciśnienia wspomagania sprawny, nie wiem co może być przyczyną.
stasiu bryka
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 16000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-02-2012 12:39 |
monterek5 |
Dodany dnia 17-02-2012 13:09 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
pompa wspomagania moze byc przytarta i robi za duzy opor na pasku i daltego zdusza obroty Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
stasiu |
Dodany dnia 17-02-2012 14:18 |
Postów: 107 Data rejestracji: 17.09.2006 10:18 Skąd: - |
pompa wymieniona, dalej to samo, robię zwarcie na pinach czujnika ciśnienia wspomagania, nie ma reakcji silnika, powienien sobie podnieść delikatnie obroty (wyrównać) w związku z obciążeniem, silnik nie reaguje.
stasiu bryka
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 16000km
|
|
|
anfo |
Dodany dnia 22-03-2012 02:49 |
Postów: 22 Data rejestracji: 24.07.2009 15:10 Skąd: - |
Czujnik raczej na pewno nie, dla pewności odłącz czujnik i sprawdż czy wciąż się muli. Obstawiałbym coś z maglownicą albo wytarta panewka pompy. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
|
|
Raafal20 |
Dodany dnia 22-03-2012 06:27 |
Postów: 1661 Data rejestracji: 28.12.2008 10:28 Skąd: lubelskie Rejowiec Fabryczny |
@stasiu moze glupie pytanie ale jakie masz kola ja przy 17" opona 215/45 i feldze 9,5" mialem dokladnie to samo az wreszcie maglownica powiedziala dosc
Nowe fotki caba --> Galeria Malymi krokami do full opcji --> ^Zielony & RSi^ "Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), cabrio, 154000km
|
Azazel |
Dodany dnia 08-12-2012 16:40 |
Postów: 434 Data rejestracji: 19.07.2006 23:33 Skąd: śląskie Gliwice |
stasiu napisał/a: 1,8 16V, silnik pracuje idealnie, pali, równe obroty itp., problem polega na tym, że przy manewrach kierownicą w obydwie strony, skręcaniu kierownicą na maxa, silnik spada z obrotów, zadusza go, nawet potrafi zgasnąć, jest to uciążliwe głównie na ciasnym parkingu itp. Czyszczona przepustnica, wymieniony płyn wspomagania, czujnik ciśnienia wspomagania sprawny, nie wiem co może być przyczyną. mam dokładnie to samo, ale.... 1. tylko na Pb 2. tylko przy skrecie w prawo czy ktoś wie co to może być ? Jedziemy! Sunie pirelli na 19nastkach, Piszczą jak Farinelli ostatni kastrat! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 16:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sprawdźcie dokładnie ustawienie TPSu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |