Menu główne
Forum
Klubowicze
ruli17 |
Dodany dnia 11-03-2012 23:48 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
Wiesz z gotowcem nie problem, ze starej Astry czy meganki wziąć, ale zdajemy sobie sprawę że jest mnóstwo rzeźby. choćby to żeby klapa się otwierała do tyłu razem z pokrywą na dach, która chyba nawet metalowa nie jest
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-03-2012 23:48 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-03-2012 23:50 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a jaka jest jak nie metalowa? oczywiscie ze metalowa. Dlaczego klapa ma sie otwierac z pokrywą? w meganie pokrywa sie otwiera jak w r19 i dach sie składa (mowa o szmaciaku z megane I ph2) ale przeciez kombinuj Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
ruli17 |
Dodany dnia 11-03-2012 23:56 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@Lesiu11 No tak ale jeżeli daszek miał by się składać jak na foto czyli na 2 max 3 części to musimy mieć więcej miejsca, wiadomo przy metalu nie ma mowy o bagażniku bo automatycznie chowamy go do bagażnika. Wiesz kombinuje, chciałem naspawać płyty na ramę szmacianki, ale nie będę miał jak go składać jeżeli chodzi o boczne ścianki a i tył ciężko było by poskładać . Więc najlepiej pospawać coś co się może składać w tzw literkę C czyli w połowie, ale teraz mamy problem z mechanizmem składania, no fakt ręcznie będzie się składał, bo zawsze można poskładać kawałki zawiasów, ale co dalej, lepiej elektrycznie i nie musiał by człowiek dźwigać Treść dodana dnia 12-03-2012 00:11: Na rysunku orientacyjny wygląd dachu i składania go, ta przednia część musiała by składać się do góry, czyli po złożeniu tylnia część na dole, środkowa w środku, a przód na górze ale co jak co ciężko, ale jest do ogarnięcia
ruli17 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez ruli17 dnia 12-03-2012 00:16 Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
maestro |
Dodany dnia 12-03-2012 21:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Zrób coupe. Tutaj technicznie nie podołasz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-03-2012 22:35 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ja bym musiał zadać podstawowe pytanie: czy chcesz sie za to zabrać czy tylko sobie mamy o tym pogadać, bo nie wiem czy ma mnie wyobraźnia ponosić czy mam stąpać po ziemi coupe - kurde jak to za mną chodzi Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
edzio |
Dodany dnia 12-03-2012 22:37 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maestro @Lesiu11 A mi się wydaje że łatwiej byłoby np z sedana zrobić picupa Takiego dwuosobowego jak np vw caddy na bazie golfa mk1 Wiecie o co chodzi
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
Kali |
Dodany dnia 12-03-2012 22:41 |
Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
A może terenówka byłaby łatwiejsza i bardziej przyszłościowa
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-03-2012 22:41 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ale cos wiecej niz ten niemiecki pickup, tamten nie wygladał zbyt dobrze. Sam pomysł jest dobry, gorzej realizacja
ja bym robił pickupa z caba o kali ma racje - zawieszenie ze scenika xr4 tylko ten tylny wózek podpasować i skrzynie z wyjsciem na wał pomarzmy jeszcze Edytowane przez Lesiu11 dnia 12-03-2012 22:43 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kali |
Dodany dnia 12-03-2012 22:45 |
Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
I auto na zimę idealne Zaplecze części jest i na pewno wyjdzie taniej i pewniej niż cab z twardym dachem czy pickup. I co ważne, będzie o wiele bardziej praktyczny bo miejsce w środku zostanie i w ogóle Środek i pasażerowie nie ucierpią na zmianie podwozia tak jak w przypadku zmiany na inną wersję nadwoziową
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
ozi123 |
Dodany dnia 12-03-2012 22:51 |
Postów: 686 Data rejestracji: 26.02.2007 15:57 Skąd: lubelskie Lublin |
@edzio też tak sądzę
albo cabrio picupa albo 4x4 etc. ale nie taki dach i to w elektyce! Najpierw kolego zrób elektryczny zwykły dach to będzie coś unikatowego albo zrób zwykły hard top to też będziesz jako pierwszy na forum bo podejrzewam że ten dach to nie realne żeby to wypaliło Pozdro6oo i nie poddawaj się Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 234567km
|
maestro |
Dodany dnia 12-03-2012 23:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Lesiu11 jakby podniesc zawias o tyle i dac bele przod i tył to i 4x4 mozliwe.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ruli17 |
Dodany dnia 12-03-2012 23:25 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
No nie powiem że nie , ale ma plan i mam zamiar sie za to wziąć, wiec nie jet to w planach tylko chcę tego dokonać
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
R9GTX |
Dodany dnia 13-03-2012 05:52 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
w skali trudności :
1. Dach elektryczny w cabrio 2. Słynny projekt coupe 3. Kombi na podstawie alfy 33 kombi Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
ruli17 |
Dodany dnia 13-03-2012 14:48 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@R9GTX 1. ma być sztywny el. dach
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
R9GTX |
Dodany dnia 13-03-2012 15:02 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
szczerze to odradzam, nie to że nie wierzę w twoje możliwości/umiejętności ale to naprawdę będzie ciężkie i w rok/dwa tego nie zrobisz. Weź się za coupe - tego nikt niema a każdy zobaczy różnice pomiędzy zwykłym autem a takim. Rzecz druga - kombi to tylko na bazie innego kombi, tutaj głównie chodzi o bezpieczeństwo. Alfa 33 spokojnie się do tego nadaje.
Sam chciałem kiedyś zrobić buggy na bazie sedana (akurat taki miałem na części to się trochę bawiłem) ale auto było zbyt miękkie i się złamało. Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
ruli17 |
Dodany dnia 13-03-2012 19:12 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@R9GTX czekaj ale te coupe ma być na bazie sedana tak , ale wtedy mam problem takowy że potrzeba mi wtedy sedana i 3 drzwiową renatę.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
edzio |
Dodany dnia 13-03-2012 19:15 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@ruli17 Zdrowego sedana i 3drzwiową Renatę
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 13-03-2012 19:16 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@edzio spokojnie znajdzie się zdrowy sedan, za małą kasę. Ale pytanie czy błotnik będzie pasować tak by wstawić szybę z Wersjon 3d
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
edzio |
Dodany dnia 13-03-2012 19:19 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@ruli17 Blacha to najmiejszy problem Wiesz co w takim wypadku jest problemem
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
michor |
Dodany dnia 13-03-2012 19:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
maestro napisał/a: @Lesiu11 jakby podniesc zawias o tyle i dac bele przod i tył to i 4x4 mozliwe. przeca przymierzali Sczeniaka Rx4 z angli kupić i ogień Tył powinien pasować, przód -> skrzynia z silnikiem wsiada na R19 sanki, tylko sie najwyży przytnie troche gródź i tam panie szou normalnie jakżem po pyry zasuweł w pole to nic mnie nie zaczymie! [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |