Menu główne
Forum
Klubowicze
TomexD |
Dodany dnia 27-03-2012 16:27 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Hej jechał niedawno swoją Renią z miasta i nagle mi zgasła ( nie było słychać żadnych trzasków ani zgrzytów). Kiedy ją odpalam kręci ale nie pali. Próbowałem "na pych" i też nic. Nawet na pierwszym biegu można ją swobodnie pchać!
O co chodzi z tym dajcie znać jeżeli mieliście z takim czymś do czynienia ? Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-03-2012 16:27 |
Skorupa19 |
Dodany dnia 27-03-2012 16:37 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
A może strzelił pasek rozrządu
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
TomexD |
Dodany dnia 27-03-2012 16:40 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Rozrząd był wymieniany przy 80 tys, spoglądałem na pasek i jest OK
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Skorupa19 |
Dodany dnia 27-03-2012 16:43 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
A jak ja pchasz na jedynce to niema oporu w ogóle tak jak na luzie
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
TomexD |
Dodany dnia 27-03-2012 16:44 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Tak dokładnie
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Skorupa19 |
Dodany dnia 27-03-2012 16:46 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
To wydaje mi się że padły zaworu.. bo w momencie jak pchasz samochód na biegu opór wytwarza tworząca się kompresja w komorze cylindrowej
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
TomexD |
Dodany dnia 27-03-2012 16:48 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
a tak jaśniej jakie koszta by były tego ?
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Skorupa19 |
Dodany dnia 27-03-2012 16:49 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
zależy jak padły zawory jeśli to to co myślę przy takiej awarii taniej kupić nową głowicę
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
TomexD |
Dodany dnia 27-03-2012 16:54 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Kurcze no nie wiem już sam ide jeszcze raz zajrzeć do garażu, nagram filmik przy odpalaniu auta. Jak coś to do później
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Skorupa19 |
Dodany dnia 27-03-2012 17:20 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
No ok
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
TomexD |
Dodany dnia 27-03-2012 18:58 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Dogłębnie zajrzałem w głąb i jednak to pasek rozrządu
Powiedzcie mi jak to najtaniej załatwić żeby renia znów była na chodzie ? Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 27-03-2012 19:05 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@TomexD najprościej kupić cały silnik bo remontować się nie opłaci.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Robsajson |
Dodany dnia 27-03-2012 19:51 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jak nie było zgrzytu to może zawory nie oberwały i wystarczy tylko nowy pasek. Najpierw to bym zrobił,później zrzucił pokrywę i zobaczył co tam się dzieje. Jeśli zawory się połamały to może lepiej by było zakupić sprawną głowicę zamiast silnika. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Skorupa19 |
Dodany dnia 27-03-2012 19:53 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@Robsajson ale sam fakt że @TomexD próbował go odpalać a w Renault silnik jest kolizyjny
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 27-03-2012 19:57 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Skorupa19 napisał/a: @Robsajson ale sam fakt że @TomexD próbował go odpalać a w Renault silnik jest kolizyjny Skoro nic nie było słychać to może miał szczęście i pasek się zerwał w ,,odpowiednim" momencie i żaden z zaworów nie dotyka cylindra.nawet używany pasek można na próbę założyć przecież. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Skorupa19 |
Dodany dnia 27-03-2012 20:14 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
No niby tak albo się uda albo nie krótka piłka szybka bramka
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-03-2012 22:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oberwały na bank, tymbardziej że kombinował na pych i dusił rozrusznik 50 razy.
szkoda roboty. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Arek175 |
Dodany dnia 28-03-2012 08:23 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Próbował na pych, kręcił rozrusznikiem lecz przy zerwanym pasku głowicy i tak nie ruszył, skoro wcześniej nic nie było słychać to zatrzymała się w jednym miejscu. Więc ja bym założył jakiś pasek zanim kupie nowy silnik.
Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
TomexD |
Dodany dnia 28-03-2012 08:59 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Jak mi ona zgasła to swobodnie się toczyła w boczną drogę. Jak to ma coś do rzeczy? Więc jak myślicie próbować z nowym paskiem coś ? Może akurat w tym przypadku mi szczęście dopisze!
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Arek175 |
Dodany dnia 28-03-2012 09:59 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Nie kupuj nowego paska, dołożysz do nowego silnika jak coś. Popytaj gdzieś w jakichś warsztatach, może mają używany, za darmo powinni dać jak nie to kup najtańszy jaki jest w sklepie czy na allegro bo to może być ostatnia inwestycja w ten silnik. Załóż i napisz nam na forum czy miałeś szczęście w tym przypadku 1 na 100000 :-D
Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |