28 Kwietnia 2024 15:35:12
Zdjęcia użytkowników
gp3090 LoKoO
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Pomocy! Awaria Renówki 
Skorupa19
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 12:19
Awatar


Postów: 1250

Data rejestracji: 30.08.2011 16:01
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Ale jeśli któryś cylinder był w suwie ssania albo wydechu a był na pewno to zawór został otwarty i próbując zapalić ruszając wałem korbowym mógł uszkodzić zawór Smile

Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem Smile:>

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 28-03-2012 12:19
Awatar
Arek175
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 12:45
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 05.02.2011 17:15
Skąd: śląskie
Siemianowice Śląskie

Pisał że zerwał się w trakcie jazdy więc wtedy by się to mogło stać, wał się obracał, tłoki pracowały, więc czy kręcił rozrusznikiem czy nie to wałek głowicy i tak stał w miejscu. A nie słyszał żadnych odgłosów. Póki nie założy paska to nie dowiemy się nic więcej.

Edytowane przez Arek175 dnia 28-03-2012 12:47
Renault 19 Ph II 1.4 Energy

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
 
Kujtek
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 13:03
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

szukaj głowicy, chyba w 1.2 i 1.4 (na allegro nawet za 150zł) w energy są takie same, silniki się różnią skokiem tłoka, jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
TomexD
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 14:44
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

kupiłem nowy pasek i wieczorem z bratem sie pobawimy bo jak na razie z dzieckiem siedzę do wieczora ;p Jeżeli to nie wypali to renówka prawdopodobnie będzie za jakiś czas wystawiona na części Sad

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
maestro
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2012 16:59
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

tylko najpierw kluczem rób obroty wału a nie rozrusznikiem!

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
TomexD
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2012 14:28
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

Oki dzisiaj zabieram się do grzebania. Dzięki za radę Smile


Treść dodana dnia 29-03-2012 16:25:

Gdzie znajdę jakieś info na temat ustawiania tych śmiesznych punktów na rozrządzie?

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
Robsajson
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2012 17:43
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

http://www.renaul...ad_id=7817

pamiętaj ,że najpierw cylindry trzeba ustawić.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Ewarystt
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2012 18:02
Awatar


Postów: 110

Data rejestracji: 08.06.2011 09:57
Skąd: -

Spekulujecie 10x, a sprawdzić trzeba i tak...
 
TomexD
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2012 20:02
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

Założyłem nowy pasek i efekt jest taki odpala i po chwili gaśnie. I dziwnie chodzi. Chyba tak łatwo nie będzie ;/

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
dj_mafiozo
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2012 20:48
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Jeżeli odpala i gaśnie to za pewne któryś się pogiął, trzeba by ściągnąć głowicę i zobaczyć jakie szkody. Jezeli tylko pogięty zawór, wałek ani prowadnice nie dostały to wymienić zawór i spróbować odpalić (ja na próbę bym założył starą uszczelkę i nawet dla testu nie bawił się z kluczem dyno, jak będzie normalnie pracować to wtedy na cacy założył nową uszczelkę i heja). A jak nie to albo nową głowicę albo silnik, E-Joty nie wiem po ile chodzą za F3Na dasz ze cztery-pięć stów, zależy w jakim stanie.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
TomexD
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2012 10:58
Awatar


Postów: 183

Data rejestracji: 14.11.2010 09:23
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

Aj nie wiem czy jest sens się bawić musze jakiegoś bardziej obeznanego mechnika tutaj przyciągnąć! Smile

GóralGrin

Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
 
Arek175
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2012 11:34
Awatar


Postów: 48

Data rejestracji: 05.02.2011 17:15
Skąd: śląskie
Siemianowice Śląskie

Nie ma sensu mechanika ciągnąć Grin Ja bym zrobił jak kolega pisał, zdejmuje głowice. Skoro odpalił to może starty nie są bardzo wielkie i może skończyć się na wymianie tylko zaworów.

Renault 19 Ph II 1.4 Energy

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
 
WoZnY
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2012 12:33
Awatar


Postów: 2751

Data rejestracji: 28.06.2005 17:18
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Pokrywę zaworów poderwałeś? Dźwigienki zaworowe są na takiej ośce, ta znowu jest przykręcona do głowicy. Mam wrażenie że którąś z tych śrub poderwało i czeka Ciebie gwintowanie i reperowanie tego gwintu. Ponadto bierz manometr i sprawdź czy zawory trzymają. Tyle można sprawdzić bez ściągania głowy. W ostateczności podmienisz głowicę.

<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI

Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: