Menu główne
Forum
Klubowicze
Skorupa19 |
Dodany dnia 28-03-2012 12:19 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ale jeśli któryś cylinder był w suwie ssania albo wydechu a był na pewno to zawór został otwarty i próbując zapalić ruszając wałem korbowym mógł uszkodzić zawór
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-03-2012 12:19 |
Arek175 |
Dodany dnia 28-03-2012 12:45 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Pisał że zerwał się w trakcie jazdy więc wtedy by się to mogło stać, wał się obracał, tłoki pracowały, więc czy kręcił rozrusznikiem czy nie to wałek głowicy i tak stał w miejscu. A nie słyszał żadnych odgłosów. Póki nie założy paska to nie dowiemy się nic więcej.
Edytowane przez Arek175 dnia 28-03-2012 12:47 Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-03-2012 13:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
szukaj głowicy, chyba w 1.2 i 1.4 (na allegro nawet za 150zł) w energy są takie same, silniki się różnią skokiem tłoka, jak się mylę to niech ktoś mnie poprawi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TomexD |
Dodany dnia 28-03-2012 14:44 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
kupiłem nowy pasek i wieczorem z bratem sie pobawimy bo jak na razie z dzieckiem siedzę do wieczora ;p Jeżeli to nie wypali to renówka prawdopodobnie będzie za jakiś czas wystawiona na części
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
maestro |
Dodany dnia 28-03-2012 16:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tylko najpierw kluczem rób obroty wału a nie rozrusznikiem!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
TomexD |
Dodany dnia 29-03-2012 14:28 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Oki dzisiaj zabieram się do grzebania. Dzięki za radę
Treść dodana dnia 29-03-2012 16:25: Gdzie znajdę jakieś info na temat ustawiania tych śmiesznych punktów na rozrządzie? Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Robsajson |
Dodany dnia 29-03-2012 17:43 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Ewarystt |
Dodany dnia 29-03-2012 18:02 |
Postów: 110 Data rejestracji: 08.06.2011 09:57 Skąd: - |
Spekulujecie 10x, a sprawdzić trzeba i tak... |
TomexD |
Dodany dnia 29-03-2012 20:02 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Założyłem nowy pasek i efekt jest taki odpala i po chwili gaśnie. I dziwnie chodzi. Chyba tak łatwo nie będzie ;/
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 29-03-2012 20:48 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Jeżeli odpala i gaśnie to za pewne któryś się pogiął, trzeba by ściągnąć głowicę i zobaczyć jakie szkody. Jezeli tylko pogięty zawór, wałek ani prowadnice nie dostały to wymienić zawór i spróbować odpalić (ja na próbę bym założył starą uszczelkę i nawet dla testu nie bawił się z kluczem dyno, jak będzie normalnie pracować to wtedy na cacy założył nową uszczelkę i heja). A jak nie to albo nową głowicę albo silnik, E-Joty nie wiem po ile chodzą za F3Na dasz ze cztery-pięć stów, zależy w jakim stanie.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
TomexD |
Dodany dnia 30-03-2012 10:58 |
Postów: 183 Data rejestracji: 14.11.2010 09:23 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
Aj nie wiem czy jest sens się bawić musze jakiegoś bardziej obeznanego mechnika tutaj przyciągnąć!
Góral
Moje auto: Było Renault 19, 1.4E, 1995r, jest Renault Megane Classic 1.4 16V, benzyna, 149900km
|
Arek175 |
Dodany dnia 30-03-2012 11:34 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Nie ma sensu mechanika ciągnąć Ja bym zrobił jak kolega pisał, zdejmuje głowice. Skoro odpalił to może starty nie są bardzo wielkie i może skończyć się na wymianie tylko zaworów.
Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 30-03-2012 12:33 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Pokrywę zaworów poderwałeś? Dźwigienki zaworowe są na takiej ośce, ta znowu jest przykręcona do głowicy. Mam wrażenie że którąś z tych śrub poderwało i czeka Ciebie gwintowanie i reperowanie tego gwintu. Ponadto bierz manometr i sprawdź czy zawory trzymają. Tyle można sprawdzić bez ściągania głowy. W ostateczności podmienisz głowicę.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |