Menu główne
Forum
Klubowicze
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-03-2012 14:02 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
Witam. Z góry proszę o wyrozumiałość Czy po przekręceniu zapłonu pompa paliwa powinna chodzić cały czas ? Zazwyczaj po przekręceniu słychać pompę jakieś 5 sekund i milknie, u mnie natomiast słychać ją cały czas. Czy tak powinno być ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-03-2012 14:02 |
szulgus |
Dodany dnia 28-03-2012 14:34 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
NIe ... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-03-2012 14:58 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
aha.... Czy może być za to odpowiedzialny przekaźnik pompy ? Na starej pompie i nowej tak samo mam .... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-03-2012 15:04 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
co wy za glupoty wypisujecie po przekreceniu na zaplon chodzi tyle az nabije odpowiednie cisnienie i sie wylancza Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-03-2012 15:11 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
no dobra, z tym że jeśli zostawisz auto na godzinę z przekręconym na zapłon to pompa będzie chodzić tyle samo.... a samochód odpala normalnie .... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-03-2012 15:16 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
to wymien przekaznik w takim razie bo powinna chwile pochodzic i sie wylaczyc po przekreceniu jedynie jak straci cisnienie to nabic od nowa a nie caly czas na zaplonie pracowac Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-03-2012 15:18 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
aż pójdę sprawdzę Treść dodana dnia 28-03-2012 15:50: No więc wstawiłem renówkę do garażu, ogromny karton po lodówce pod spód, włączyłem zapłon, zamknąłem drzwi garażowe i tak sobie pompa cały czas przez 10 minut na zapłonie chodziła. Nie było czuć benzyny, żadnej kropelki na kartonie mimo że rozłożyłem po całości :/ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-03-2012 15:52 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
moze w takim razie regulator cisnienia paliwa na listwie wtryskowej masz padniety Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-03-2012 16:08 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
wymieniany ... Bo ogólnie to ja mam taki problem że na benzynie nie chce jeździć już był mój temat na forum wertowany i wciąż nie wiadomo co jest, to właśnie teraz idę tą drogą że ciągle pompa chodzi ..... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 28-03-2012 16:14 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
podmien w takim razie przekaznik a wtryski sprawdzales czy dobrze sieja ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 28-03-2012 17:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@monterek5: oj głupoty Panie piszesz że hoho.
To powiedz mi, skąd komputer, który daje masę na przekaźnik od pompy paliwa, wie że już jest odpowiednie ciśnienie? Jak to jest że jak pompy zdychają to trzeba kilka razy kluczykiem kręcić żeby nabić ciśnienie? Co ma sianie wtrysków do czasu działania pompy paliwa? Pompa odpala się po przekręceniu stacyjki na sekundę, może krócej. Najpierw podmienić przekaźnik - może styki przywarły i jest ciągle spięty (bez względu na to co komputer robi) Jeżeli jest dobry to szukamy - miernik w łapę i sprawdzaj czy masa na przekaźniku ginie po przekręceniu zapłonu - powinna się na chwilę pojawić i potem zginąć. Rozumiem że żadnej rzeźby z odcięciem pompy na LPG nie ma? oryginalna, nieruszana instalacja? Edytowane przez michor dnia 28-03-2012 17:02 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-03-2012 17:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jesteś pewien że paliwo krąży? Bo to że pompe slyszysz nie oznacza że tloczy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-03-2012 20:16 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
Tak, bo jakby nie patrzeć na benzynie "mogę" jeździć ale ma te swoje chore fazy ... Poprzedni temat w którym opisana jest ta chora faza mojej renówki: http://www.renaul...owstart=30 Treść dodana dnia 28-03-2012 20:18: A co do tej dobrze wpiętej instalacji gazowej to też sprawdzałem u kolegi który zakłada instalacje. Jest ok Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |