Menu główne
Forum
Klubowicze
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 14:05 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
Witam serdecznie drodzy Klubowicze Mam problem i szukam pomocy. Mój kolega mechanik główkuje, co może być przyczyną nierównej pracy silnika.. Wymieniłam świece i kable oraz kopułkę. Iskra ponoć jest i ciśnienie na wszystkich garach też równe i dobre. Jednak 3 gar coś szwankuje, przez co moja Renia burczy jak traktorek Jeszcze niedawno nie było jej prawie słychać, a teraz... okropnie się trzęsie cały silnik i nierówno chodzi... Mieliście może podobne problemy? Czy to jakieś uszczelki czy głowica może być tego przyczyną? Błagam, pomóżcie! Tym bardziej, że ostatnio zaczęła coraz więcej palić Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-03-2012 14:05 |
Ferris |
Dodany dnia 29-03-2012 14:10 |
Postów: 178 Data rejestracji: 03.05.2011 15:12 Skąd: - |
To że świece kable oraz kopułka zostały wymienione to nie znaczy ze wszystko działa, mogło sie coś trafić wadliwego z wada fabryczna i wystarczy, ja tak miałem u siebie po jakiś 200km padła mi jedna nowa świeca i tez chodził na 3 garach
Ferris mam napis "Renifer" na masce
Wojtek, 09.07.1993- 25.05.2012 - pamiętamy o Tobie.. spoczywaj w spokoju. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 227300km
|
Robsajson |
Dodany dnia 29-03-2012 14:12 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jak by był przedmuch na uszczelce to na jednym zylindrze nie było by kompresji. Nie wiem czy masz gaźnik czy wtryski ale jak to drugie to może lać i zalewa cylinder. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 14:18 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
Ferris, i co wtedy zrobiłeś? gdzie znalazłeś rozwiązanie zagadki? Treść dodana dnia 29-03-2012 14:25: Ferris napisał/a: To że świece kable oraz kopułka zostały wymienione to nie znaczy ze wszystko działa, mogło sie coś trafić wadliwego z wada fabryczna i wystarczy, ja tak miałem u siebie po jakiś 200km padła mi jedna nowa świeca i tez chodził na 3 garach to mówisz, że świeca może być wadliwa? ale przecież ciśnienie jest dobre na wszystkich... ;/ Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 29-03-2012 14:45 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@justi87 Tak jakby nie ten dział sądząc po podpisie...a problem wielokrotnie wałkowany. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 29-03-2012 14:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Robsajson A Ty posty nabijasz czy jak? jaki gaźnik F3N'ie?
A co ma świeca do cisnienia? Map sensor do sprawdzenia - odpala dobrze? czy też się męczy? Który cylinder szwankuje? Może też to być wina uszczelki pod kolektorami. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 14:47 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
grzes70 napisał/a: @justi87 Tak jakby nie ten dział sądząc po podpisie...a problem wielokrotnie wałkowany. być może... dopiero co odkryłam tą stronkę i się nie orientuje... Treść dodana dnia 29-03-2012 14:55: michor napisał/a: @Robsajson A Ty posty nabijasz czy jak? jaki gaźnik F3N'ie? A co ma świeca do cisnienia? Map sensor do sprawdzenia - odpala dobrze? czy też się męczy? Który cylinder szwankuje? Może też to być wina uszczelki pod kolektorami. odpala całkiem dobrze, choć gorzej niż wcześniej kiedy chodziła cichutko jak pszczółka. Zimą ciężko odpalała, jakby nie mogła zassać paliwa. Ale kiedy chwile postała na luzie i się rozgrzała to było dobrze. teraz kiedy jest cieplej, nie mam problemu z odpaleniem ale chodzi nierówno cały czas. Może i rzeczywiście sprawdzić tą uszczelkę... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
Bandit |
Dodany dnia 29-03-2012 15:05 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Przede wszystkim który cylinder szwankuje i jak wygląda świec po wykręceniu?
nie ma wody w głowicy tam gdzie świece siedzą? Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 15:08 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
Bandit napisał/a: Przede wszystkim który cylinder szwankuje i jak wygląda świec po wykręceniu? nie ma wody w głowicy tam gdzie świece siedzą? 3 gar od kierowcy... głowicy nie sprawdzałam jeszcze dokładnie... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
Bandit |
Dodany dnia 29-03-2012 15:11 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Wykręć świece obejrzyj dokładnie jak wygląda, jakie ma kolor, czy ma poprawnie iskrę, i sprawdź czy w głowicy nie ma wody albo oleju tam gdzie świeca siedzi. Wykluczymy po kolei i dojdziemy co jest nie halo
ps. gary liczy się od rozrządu czyli 2 nie pracuje Edytowane przez Bandit dnia 29-03-2012 15:16 Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 15:14 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
Bandit napisał/a: Wykręć świece obejrzyj dokładnie jak wygląda, jakie ma kolor, czy ma poprawnie iskrę, i sprawdź czy w głowicy nie ma wody albo oleju tam gdzie świeca siedzi. Wykluczymy po kolei i dojdziemy co jest nie halo ale przecież świece są nowe, wymienione jakieś dwa tyg temu... świece czyste. iskra jest. to zajmę się teraz głowicą.. dziękować może jutro będę wiedzieć więcej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
Bandit |
Dodany dnia 29-03-2012 15:19 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
To że świece nowe to nic nie znaczy. Każdy element kupiony nowy może mieć wadę a świece szczególnie. A co do tego że iskra jest to jeszcze kolor jej się liczy.
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 15:21 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
Bandit napisał/a: To że świece nowe to nic nie znaczy. Każdy element kupiony nowy może mieć wadę a świece szczególnie. A co do tego że iskra jest to jeszcze kolor jej się liczy. no to działam to zoboczenia jutro dzięki za podpowiedzi Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 29-03-2012 15:51 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
michor napisał/a: @Robsajson A Ty posty nabijasz czy jak? jaki gaźnik F3N'ie? Przecież Monowtrysk to nowocześniejsza wersja gaźnika tylko jest sterowany komputerem. Postów nie nabijam bo po co? Wątek jest w dziale 1,8 16V F7P więc jaki F3N?!?! Edytowane przez Robsajson dnia 29-03-2012 15:52 Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 15:55 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
Robsajson napisał/a: michor napisał/a: @Robsajson A Ty posty nabijasz czy jak? jaki gaźnik F3N'ie? Przecież Monowtrysk to nowocześniejsza wersja gaźnika tylko jest sterowany komputerem. Postów nie nabijam bo po co? Wątek jest w dziale 1,8 16V F7P więc jaki F3N?!?! oj, może i weszłam w zły dział, ale krzyczeć nie musisz. widać jaki mam typ silnika. nie bulwersuj się tak przy następnym problemie już będę wiedziała, gdzie pisać posty Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
michor |
Dodany dnia 29-03-2012 16:13 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Robsajson napisał/a: michor napisał/a: @Robsajson A Ty posty nabijasz czy jak? jaki gaźnik F3N'ie? Przecież Monowtrysk to nowocześniejsza wersja gaźnika tylko jest sterowany komputerem. Postów nie nabijam bo po co? Wątek jest w dziale 1,8 16V F7P więc jaki F3N?!?! A no taki z podpisu. wystarczy trochę popatrzeć. Usterek gaźnika może być dużo dużo więcej niż monowtrysku więc nie porównuj. To "tylko sterowany komputerem" bardzo dużo zmienia. 2 gar od rozrządu mi śmierdzi uszczelką pod kolektorami.... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 29-03-2012 16:22 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Gdyby była wydmuchana uszczelka to silnik nie łapał by przypadkiem lewego powietrza co by objawiało się wyższymi obrotami? Luzy na zaworach były sprawdzane? Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
justi87 |
Dodany dnia 29-03-2012 16:28 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
jeszcze nie.. będę sprawdzać o kolei Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
Ferris |
Dodany dnia 29-03-2012 17:56 |
Postów: 178 Data rejestracji: 03.05.2011 15:12 Skąd: - |
justi87 napisał/a: Ferris, i co wtedy zrobiłeś? gdzie znalazłeś rozwiązanie zagadki? Treść dodana dnia 29-03-2012 14:25: Ferris napisał/a: To że świece kable oraz kopułka zostały wymienione to nie znaczy ze wszystko działa, mogło sie coś trafić wadliwego z wada fabryczna i wystarczy, ja tak miałem u siebie po jakiś 200km padła mi jedna nowa świeca i tez chodził na 3 garach to mówisz, że świeca może być wadliwa? ale przecież ciśnienie jest dobre na wszystkich... ;/ a co ma świeca do ciśnienia? Ja odkręcałem każda świece po kolei i sprawdzałem czy każda daje iskrę Ferris mam napis "Renifer" na masce
Wojtek, 09.07.1993- 25.05.2012 - pamiętamy o Tobie.. spoczywaj w spokoju. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 227300km
|
justi87 |
Dodany dnia 30-03-2012 14:09 |
Postów: 26 Data rejestracji: 29.03.2012 13:52 Skąd: - |
świece dają iskry.. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 134000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |