27 Kwietnia 2024 23:55:50
Zdjęcia użytkowników
Master1988 plenio86
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problemy po przeszczepie 
K2Konrad
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2012 23:39
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

przeszczepiłem cały silnik z wiązką i nie moge go odpalić
zostało jeszce kila wtyczek "pustych" i kilka pasujących w wiecej niz jedno miejsce.
Ogołnie mam napięcie na kompie, cewce, rozrusznik kręci , paliwo podaje , ale niema iskry .

to jest najbardziej nurtująca mnie wtyczka na dzień dzisiejszy


lh6.googleusercontent.com/-zdpebj7XoS4/T4SkiaTITAI/AAAAAAAAPGQ/LVAHYkijvNE/s512/2012-04-10_23-15-18_882.jpg

lh6.googleusercontent.com/-aSAw7J3aAFU/T4SkqICFM2I/AAAAAAAAPGY/s1EPDsLyOy4/s512/2012-04-10_23-14-56_396.jpg

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 10-04-2012 23:39
Awatar
Skorupa19
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2012 23:48
Awatar


Postów: 1250

Data rejestracji: 30.08.2011 16:01
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Wygląda trochę jak wtyczka do silniczków spryskiwaczy Smile ale to nie to Smile

Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem Smile:>

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
 
K2Konrad
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2012 23:56
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

jest w jednej wiazce ze wszystkimi kabelkami obsługującymi silnik , wychodzi w okolicach alternatora

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
monterek5
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 00:15
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

wtyczka od pompki elektrycznej obiegu wody zalaczanej po zgaszeniu silnika na 10 min

Edytowane przez monterek5 dnia 11-04-2012 00:16
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
K2Konrad
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 00:29
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

raczej nie , pompka ma inna wtyczke i jest juz podłączona

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
monterek5
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 00:34
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

a kostka przy kompie silnika od odpowietrzania ukladu paliwowego? lub do abs bendixa przy opcji z klima np innych pomyslow nie mam

Edytowane przez monterek5 dnia 11-04-2012 00:36
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
K2Konrad
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 00:38
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

dzięki , sprawdze

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
monterek5
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 00:41
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

no chyba ze masz wiazke silnika z clio to moze byc jeszcze od czujnika temperatury i stanu oleju bo tam jest wtedy 3 pinowa zamiast 2 pinowa jak w r19

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
michor
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 00:53
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

pasowałoby.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
K2Konrad
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 08:13
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

wiazka jest ori... własnoręcznie wszystko wyciągałem z dawcy

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
arczycho
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 12:21
Awatar


Postów: 1636

Data rejestracji: 22.04.2006 23:31
Skąd: małopolskie
Wolbrom

@K2Konrad zrób dokładniejsze zdjęcie miejsca z którego ona wychodzi bo sprawdzałem u siebie i nic takiego nie ma a jedynie taka wtyczka jest od pompki spryskiwaczy albo regulacji świateł chyba że masz coś rzeźbione zmieniane


Alfa Romeo 147 1.9 JTDM

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
 
CyccX
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 13:25
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

trochę dziwne podejście do teamtu moim zdaniem, szukasz winy w kostkach, wg mnie to podejscie od dupy strony do tematu.

mowisz ze paliwo podaje, a nie daje iskry, więc tym bym się zainteresował. Masz dobrze podłączoną cewkę ? cewka jest sprawna ? idą impulsy sterujące z ECU ? może cewka jest rozwalona, może nie ma dobrej masy, może zasilanie zanika gdy kręcisz rozrusznikiem.
ta wtyczka może być od wszystkiego i od niczego - od siebie dodam że przypomina wtyczkę do wentylatora.

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
K2Konrad
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 13:32
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

CyccX napisał/a:
trochę dziwne podejście do teamtu moim zdaniem, szukasz winy w kostkach, wg mnie to podejscie od dupy strony do tematu.

mowisz ze paliwo podaje, a nie daje iskry, więc tym bym się zainteresował. Masz dobrze podłączoną cewkę ? cewka jest sprawna ? idą impulsy sterujące z ECU ? może cewka jest rozwalona, może nie ma dobrej masy, może zasilanie zanika gdy kręcisz rozrusznikiem.
ta wtyczka może być od wszystkiego i od niczego - od siebie dodam że przypomina wtyczkę do wentylatora.

zgadzam sie z tobą ze od dupy strony , ale z kazdej staram się dojśc co i jak


cewka jest podłączona mam mase i powinna być sprawna (przed przeszczepem działała) paliwo podaje bo pompa podpieta jest "na krótko"

niewiem czy podaje impuls z kompa - jakie wartości powinny wychodzic z kompa do cewki ?

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
Ieble
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 15:11
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

Siemka ta wtyczka jest od czujnika na pompie wspomagania......


L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
monterek5
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 15:17
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

wszyscy co maja wersje z klima polegli poniewaz ich nie maja z oczywistego powodu w tym ja Smile2

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
K2Konrad
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 15:52
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

spokojnie - caś czuje ze to nie bedzie koniec "zagadek" :-)
dzięki leble

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
Ieble
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 16:03
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

@K2Konrad ta wtyczka nic nie ma do odpalania.

Słuchaj jeśli masz wiązke z F7P i dobrze wszysko podpiąłeś to musi gadać - nie ma opcji.

Opisz dokladnie co już sprawdziłeś......

Sprawdź przwody - sciągnij gumowe osłonki przy wtyczkach i sprawdź czy nie są przerwane kabelki.

Czujnik położenia wału - podłączony - sprawny?

Szukaj przyczyny braku iskry..... daj foto jak cos cie nurtuje.

Edytowane przez Ieble dnia 11-04-2012 16:06
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
K2Konrad
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 16:23
Awatar


Postów: 20

Data rejestracji: 08.11.2010 08:57
Skąd: -

prześledziłem schemat i mam wątpliwości do takich elementów:

1.czujnik prędkości samochodu (16) - nie wiem gdzie jest ii jak wygląda
2. diagnostik plug (13) złącze diagnostyczne - j.w.
3.potencjometr mieszanki (22)
4.cold start injector (24)

nie przypominam sobie zebym sie gdzieś na te elementy natknał

dziś podeśle fotki co mi jeszce zostało z niewiadomych ,
[img]http://img833.imageshack.us/img833/2838/ecupinoutfi5.jpg[/img] is not a valid Image.

ps. mam wersje z katem lambda itd

Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
 
maestro
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 17:52
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

1. nie jest istotny przy odpalaniu, jest na lince predkosciomierza.
2. to takze nie ma znaczenia.
3. TPS - czyli to czerwone coś na przepustnicy
4. piąty wtryskiwacz, nieobchodzi Cie to.

Jesteś pewny że paliwo dociera, więc sprawdz czy jest zasilanie na cewce zapłonowej. Jeżeli jest to sprawdz czy wychodzi z niej iskra. Jeśli wychodzi to na bank kopułka albo palec umarły.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
CyccX
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 18:05
Awatar


Postów: 1005

Data rejestracji: 10.12.2007 21:47
Skąd: lubuskie
Zielona Góra

K2Konrad napisał/a:
CyccX napisał/a:
trochę dziwne podejście do teamtu moim zdaniem, szukasz winy w kostkach, wg mnie to podejscie od dupy strony do tematu.

mowisz ze paliwo podaje, a nie daje iskry, więc tym bym się zainteresował. Masz dobrze podłączoną cewkę ? cewka jest sprawna ? idą impulsy sterujące z ECU ? może cewka jest rozwalona, może nie ma dobrej masy, może zasilanie zanika gdy kręcisz rozrusznikiem.
ta wtyczka może być od wszystkiego i od niczego - od siebie dodam że przypomina wtyczkę do wentylatora.

zgadzam sie z tobą ze od dupy strony , ale z kazdej staram się dojśc co i jak


cewka jest podłączona mam mase i powinna być sprawna (przed przeszczepem działała) paliwo podaje bo pompa podpieta jest "na krótko"

niewiem czy podaje impuls z kompa - jakie wartości powinny wychodzic z kompa do cewki ?


czy dobrze rozumiem, twierdzisz że układ paliwowy podaje paliwo bo pompa działa ? Sprawdź czy wtryskiwacze leją podczas kręcenia rozrusznikiem, to że pompa bzyczy to nic nie znaczy.

coś czuję że to będzie ciężki temat...


Treść dodana dnia 11-04-2012 18:07:

K2Konrad napisał/a:


niewiem czy podaje impuls z kompa - jakie wartości powinny wychodzic z kompa do cewki ?


5V

VW scirocco 1.8T

Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: