Menu główne
Forum
Klubowicze
K2Konrad |
Dodany dnia 10-04-2012 23:39 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
przeszczepiłem cały silnik z wiązką i nie moge go odpalić zostało jeszce kila wtyczek "pustych" i kilka pasujących w wiecej niz jedno miejsce. Ogołnie mam napięcie na kompie, cewce, rozrusznik kręci , paliwo podaje , ale niema iskry . to jest najbardziej nurtująca mnie wtyczka na dzień dzisiejszy Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-04-2012 23:39 |
Skorupa19 |
Dodany dnia 10-04-2012 23:48 |
Postów: 1250 Data rejestracji: 30.08.2011 16:01 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wygląda trochę jak wtyczka do silniczków spryskiwaczy ale to nie to
Życie jest zbyt krótkie żeby jezdzić Dieslem :>
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 225000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 10-04-2012 23:56 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
jest w jednej wiazce ze wszystkimi kabelkami obsługującymi silnik , wychodzi w okolicach alternatora Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
monterek5 |
Dodany dnia 11-04-2012 00:15 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
wtyczka od pompki elektrycznej obiegu wody zalaczanej po zgaszeniu silnika na 10 min
Edytowane przez monterek5 dnia 11-04-2012 00:16 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 11-04-2012 00:29 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
raczej nie , pompka ma inna wtyczke i jest juz podłączona Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
monterek5 |
Dodany dnia 11-04-2012 00:34 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
a kostka przy kompie silnika od odpowietrzania ukladu paliwowego? lub do abs bendixa przy opcji z klima np innych pomyslow nie mam
Edytowane przez monterek5 dnia 11-04-2012 00:36 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 11-04-2012 00:38 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
dzięki , sprawdze Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
monterek5 |
Dodany dnia 11-04-2012 00:41 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
no chyba ze masz wiazke silnika z clio to moze byc jeszcze od czujnika temperatury i stanu oleju bo tam jest wtedy 3 pinowa zamiast 2 pinowa jak w r19 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 11-04-2012 00:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
pasowałoby.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 11-04-2012 08:13 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
wiazka jest ori... własnoręcznie wszystko wyciągałem z dawcy Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
arczycho |
Dodany dnia 11-04-2012 12:21 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@K2Konrad zrób dokładniejsze zdjęcie miejsca z którego ona wychodzi bo sprawdzałem u siebie i nic takiego nie ma a jedynie taka wtyczka jest od pompki spryskiwaczy albo regulacji świateł chyba że masz coś rzeźbione zmieniane
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
CyccX |
Dodany dnia 11-04-2012 13:25 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
trochę dziwne podejście do teamtu moim zdaniem, szukasz winy w kostkach, wg mnie to podejscie od dupy strony do tematu.
mowisz ze paliwo podaje, a nie daje iskry, więc tym bym się zainteresował. Masz dobrze podłączoną cewkę cewka jest sprawna idą impulsy sterujące z ECU może cewka jest rozwalona, może nie ma dobrej masy, może zasilanie zanika gdy kręcisz rozrusznikiem. ta wtyczka może być od wszystkiego i od niczego - od siebie dodam że przypomina wtyczkę do wentylatora. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 11-04-2012 13:32 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
CyccX napisał/a: trochę dziwne podejście do teamtu moim zdaniem, szukasz winy w kostkach, wg mnie to podejscie od dupy strony do tematu. mowisz ze paliwo podaje, a nie daje iskry, więc tym bym się zainteresował. Masz dobrze podłączoną cewkę cewka jest sprawna idą impulsy sterujące z ECU może cewka jest rozwalona, może nie ma dobrej masy, może zasilanie zanika gdy kręcisz rozrusznikiem. ta wtyczka może być od wszystkiego i od niczego - od siebie dodam że przypomina wtyczkę do wentylatora. zgadzam sie z tobą ze od dupy strony , ale z kazdej staram się dojśc co i jak cewka jest podłączona mam mase i powinna być sprawna (przed przeszczepem działała) paliwo podaje bo pompa podpieta jest "na krótko" niewiem czy podaje impuls z kompa - jakie wartości powinny wychodzic z kompa do cewki ? Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
Ieble |
Dodany dnia 11-04-2012 15:11 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Siemka ta wtyczka jest od czujnika na pompie wspomagania......
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 11-04-2012 15:17 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
wszyscy co maja wersje z klima polegli poniewaz ich nie maja z oczywistego powodu w tym ja Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 11-04-2012 15:52 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
spokojnie - caś czuje ze to nie bedzie koniec "zagadek" :-) dzięki leble Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
Ieble |
Dodany dnia 11-04-2012 16:03 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
@K2Konrad ta wtyczka nic nie ma do odpalania.
Słuchaj jeśli masz wiązke z F7P i dobrze wszysko podpiąłeś to musi gadać - nie ma opcji. Opisz dokladnie co już sprawdziłeś...... Sprawdź przwody - sciągnij gumowe osłonki przy wtyczkach i sprawdź czy nie są przerwane kabelki. Czujnik położenia wału - podłączony - sprawny? Szukaj przyczyny braku iskry..... daj foto jak cos cie nurtuje. Edytowane przez Ieble dnia 11-04-2012 16:06 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 11-04-2012 16:23 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
prześledziłem schemat i mam wątpliwości do takich elementów: 1.czujnik prędkości samochodu (16) - nie wiem gdzie jest ii jak wygląda 2. diagnostik plug (13) złącze diagnostyczne - j.w. 3.potencjometr mieszanki (22) 4.cold start injector (24) nie przypominam sobie zebym sie gdzieś na te elementy natknał dziś podeśle fotki co mi jeszce zostało z niewiadomych , [img]http://img833.imageshack.us/img833/2838/ecupinoutfi5.jpg[/img] is not a valid Image. ps. mam wersje z katem lambda itd Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-04-2012 17:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
1. nie jest istotny przy odpalaniu, jest na lince predkosciomierza.
2. to takze nie ma znaczenia. 3. TPS - czyli to czerwone coś na przepustnicy 4. piąty wtryskiwacz, nieobchodzi Cie to. Jesteś pewny że paliwo dociera, więc sprawdz czy jest zasilanie na cewce zapłonowej. Jeżeli jest to sprawdz czy wychodzi z niej iskra. Jeśli wychodzi to na bank kopułka albo palec umarły. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CyccX |
Dodany dnia 11-04-2012 18:05 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
K2Konrad napisał/a: CyccX napisał/a: trochę dziwne podejście do teamtu moim zdaniem, szukasz winy w kostkach, wg mnie to podejscie od dupy strony do tematu. mowisz ze paliwo podaje, a nie daje iskry, więc tym bym się zainteresował. Masz dobrze podłączoną cewkę cewka jest sprawna idą impulsy sterujące z ECU może cewka jest rozwalona, może nie ma dobrej masy, może zasilanie zanika gdy kręcisz rozrusznikiem. ta wtyczka może być od wszystkiego i od niczego - od siebie dodam że przypomina wtyczkę do wentylatora. zgadzam sie z tobą ze od dupy strony , ale z kazdej staram się dojśc co i jak cewka jest podłączona mam mase i powinna być sprawna (przed przeszczepem działała) paliwo podaje bo pompa podpieta jest "na krótko" niewiem czy podaje impuls z kompa - jakie wartości powinny wychodzic z kompa do cewki ? czy dobrze rozumiem, twierdzisz że układ paliwowy podaje paliwo bo pompa działa Sprawdź czy wtryskiwacze leją podczas kręcenia rozrusznikiem, to że pompa bzyczy to nic nie znaczy. coś czuję że to będzie ciężki temat... Treść dodana dnia 11-04-2012 18:07: K2Konrad napisał/a: niewiem czy podaje impuls z kompa - jakie wartości powinny wychodzic z kompa do cewki ? 5V VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |