Menu główne
Forum
Klubowicze
edzio |
Dodany dnia 11-04-2012 18:53 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
A ja zajrzałbym do czarnej skrzynki z przekaźnikami... Wg mnie tam jest przyczyna Pompę paliwową masz podpiętą na krótko A iskra i paliwo powiązane jest przekaźnikiem
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 11-04-2012 18:53 |
patrick_LCH |
Dodany dnia 11-04-2012 20:17 |
Postów: 1184 Data rejestracji: 10.11.2010 16:59 Skąd: mazowieckie Warszawa |
K2Konrad napisał/a: mi to wyglada na wtyczke od ele regulacji reflektorów Fuck the new car !
I'm driving oldschool Moje auto: Renault 19 2.0 16V F7R, benzyna, 200km
|
maestro |
Dodany dnia 11-04-2012 20:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Z wiązki silnika? Już zostało powiedziane - Do czujnika ciśnienia na przewodzie wspomagania.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
patrick_LCH |
Dodany dnia 11-04-2012 20:55 |
Postów: 1184 Data rejestracji: 10.11.2010 16:59 Skąd: mazowieckie Warszawa |
moj bład nie doczytałem ;p
Fuck the new car !
I'm driving oldschool Moje auto: Renault 19 2.0 16V F7R, benzyna, 200km
|
adamor11 |
Dodany dnia 11-04-2012 21:25 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ostatnio po wyciąganiu silnika miałem podobny problem, w cewce zapłonowej są dwa wejścia, ja wsadzielem w to co nie powinienem i nie mogłem dojść co jest grane. Chyba że tylko u mnie jest taki patent z dwoma wejściami w cewce.
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
maestro |
Dodany dnia 11-04-2012 21:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@adamor11 w cewce są trzy gniazda, z czego dwa obsadzone, ale nie sposob je zamienic bo jedno ma 2 a drugie 3 piny.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adamor11 |
Dodany dnia 11-04-2012 21:33 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jednej wtyczki nie zamienisz bo pasuje tylko w jedno miejsce ale drugą wsadziłem nie w swoje miejsce i iskry niet
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 11-04-2012 23:42 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
Naświetle dokładniej sytuacje : 1. Przed wyjęciem silnika z dawcy wszystko idealnie działało 2. Przekładka nie jest do renówki 3. Instalacja i osprzęt bez cięcia jest włożona razem z silnikiem 4. komp został zamieniony na taki bez immo , ale próbowałem odpalać na obu I teraz tak : po podpięciu aku pojawia sie lampka na zegarach : [img]https://lh4.googleusercontent.com/-4Kevw_-xlx4/T4X3A04fL6I/AAAAAAAAPJI/wWuQpfI71w8/s640/P1240761.JPG[/img] is not a valid Image. i nie gaśnie jeśli nie odepne aku . Silnik kręci paliwo płynie i słuchać ze wraca do zbiornika (pompa nie jest oryginalna) Cewka jest podpięta dochodzi do niej prąd , niewiem czy sygnał z kompa Z cewki nie idzie iskra Na 1 z 4 przekazników niema napięcia - zielonym [img]https://lh6.googleusercontent.com/--gFt8D8zOQA/T4X3DExMr7I/AAAAAAAAPJc/ZAyq1i8mg18/s640/P1240763.JPG[/img] is not a valid Image. TO TYLE Z DZISIEJSZYCH SPRAWDZIANÓW a jeszce pokaże fotki rzeczy które nie są podpięte lub niewiem czy dobrze są podpięta 1. czy one powinny być spięte ze sobą (jakiś główny "+" i coś z wiązki kompa [img]https://lh4.googleusercontent.com/-4e2ODBt3Uh8/T4X3GN2Ot0I/AAAAAAAAPJo/poR1PbEvC-o/s640/P1240765.JPG[/img] is not a valid Image. 2. Takie coś ... [img]https://lh4.googleusercontent.com/-Z8NnAxzg1r0/T4X3CEcGayI/AAAAAAAAPJU/YdgHxDjStxU/s640/P1240762.JPG[/img] is not a valid Image. 3.takie dwa [img]https://lh4.googleusercontent.com/-ZaS1rllyVY0/T4X29Tw5_nI/AAAAAAAAPI4/j64UpbubCwQ/s512/P1240759.JPG[/img] is not a valid Image. więcej z instalacji tutaj https://picasaweb...czeniowka# z góry dzięki za pomoc , wiem ze łatwo nie będzie Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-04-2012 23:55 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
1 tak bo to stały plus rozłącza rozrusznik
3 to wyglada na czujnik wstecznego w skrzyni biegów (zielony) i czujnik na chłodnicy (czarny) kontrolka jest od zuzycia okładzin hamulcowych - zwiera kabelek do masy najpewniej Edytowane przez Lesiu11 dnia 11-04-2012 23:58 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
michor |
Dodany dnia 12-04-2012 08:40 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Sory za OT.
Co to za furak że centralnie F7P włożyłeś? Mini? EDIT: Znalazłem: ytrc.pl - super mini BTW: Kup krótszy pasek klinowy do Clio F7P (albo dobierz) i omiń pompę od wspomagania -> były takie akcje, bo w Clio czasami była elektryczna pompa, a i nawet w UK widziałem taki patent. (chyba że wspomaganie zostaje) Edytowane przez michor dnia 12-04-2012 09:08 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
K2Konrad |
Dodany dnia 12-04-2012 09:37 |
Postów: 20 Data rejestracji: 08.11.2010 08:57 Skąd: - |
tak to mini pasek zostawiam bo pompe wspomagania zamienie na kompresor klimy i chce sobie miejsce zarezerwować :-) wpadłem na taki pomysł - moze jest ktoś zyczliwy z 16 tka w Kielcach i miałby troche czasu .... :-) chodzi zeby zajzec raz pod maske 16 tki raz do mini i doszedł bym co do czego Moje auto: Mini 1.8 16V, benzyna, 3000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 12-04-2012 18:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jak juz pisałiśmy w innym temacie - zrob zdjecia. Ogarniemy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |