Menu główne
Forum
Klubowicze
raku100 |
Dodany dnia 18-04-2012 14:04 |
Postów: 34 Data rejestracji: 18.04.2012 13:34 Skąd: - |
Witam Jestem tu nowy.. więc proszę o wyrozumiałość. Na początku nie wiem czy to dobry dział.. więc prosił bym go przenieść, albo jakoś mnie pokierować, nie chce narobić zamieszania. A więc jestem posiadaczem Renault 19 od października 2011r. samochód na prawdę świetny, świetnie się prowadzi itp. ale nie o tym tu. dotychczas nie było z nią żadnych większych problemów, a teraz problemy wychodzą. Spostrzegłem się że jakimś dziwnych trafem ucieka mi płyn z chłodnicy.. temperatura dziwnie wysoko była.. a więc dolałem i jeździło się dalej, po jakimś czasie zostawiałem za sobą małe plamki, płynu chłodzącego, ale jakoś nie miałem czasu przy tym coś porobić. nagle z pod samochodu niczym z kokotka w domu wylewała się woda, wjechałem do garażu, dwa piwka na start i się bawimy rozebrałem pokrywę z rozrządu. i chwyciłem się za głowę, we wnęce głowicy, okrągłej, wydłubała się mała dziurka gdzie, płyn wylewał się, naciskając gazu, sikało niczym z pistoletu na wode, aż sciane ochlapałem. Próbowałem to lutować, nie trzymało, potem spawać, juz było lepiej, ale wyciek nadal był, wiec sie wkurzyłem , i zarzuciłem na to poxyline, trzymać, trzymie. tylko na jak długo. Wygląda teraz to tak http://imageshack...14227.jpg/ Moje pytanie brzmi. co w tym miejscu ma być? była tam dziura, w wymiarach kapsla od piwa. stamtad był wyciek, jakie koszty beda mnie czekać w najbliższym czasie z tym zwiazanie? I tak przy okazji.. zbliża się wymiana opon. Mam stare felgi z BMW 3 tyle że 14 calowe.. na 4 śruby. podejdą one do R19? by jak nie to czeka mnie kupno opon..;/ Pozdrawiam ) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2500000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-04-2012 14:04 |
michor |
Dodany dnia 18-04-2012 14:14 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Zapraszam do serwisu.
To są broki - wymienne zaślepki. Nigdzie nie dostępne- tylko w serwisie zasadniczo. Kosztują 3 pln szt? A felgi z bmw -> musisz przetoczyć otwór centrujący bo jest mniejszy. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
raku100 |
Dodany dnia 19-04-2012 16:08 |
Postów: 34 Data rejestracji: 18.04.2012 13:34 Skąd: - |
Aha.. czyli zaklejając to poxyliną to nie dzieje sie nic? A jakimś domowym sposobem dam rade sobie powiekszyć ten otwór? czy tylko tokarka itp.? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2500000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 19-04-2012 16:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
a po co Ci go powiększać?
Jedziesz do serwisu, płacisz 3 złote za blaszaną zaślepkę, czyścisz z poxiliny, zakładasz nową i masz spokój na kolejne 20 lat. Po co kombinować? aaaa. Chodzi Ci o felgi no jak masz taką dużą tokarkę i jesteś w stanie powiększyć otwór z dokładnością do 0,1 mm to jak najbardziej. Edytowane przez piotrekTSA dnia 19-04-2012 21:57 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
raku100 |
Dodany dnia 21-04-2012 22:03 |
Postów: 34 Data rejestracji: 18.04.2012 13:34 Skąd: - |
Ok Dziekuje Ci za pomoc narazie z tym nic nie robie.. bo poxylina trzymie a felgi zakupiłem alumy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 2500000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |