Menu główne
Forum
Klubowicze
misiek_Pt |
Dodany dnia 22-04-2012 21:47 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
szukałem i nie znalazłem a raczej zwracam sie do osób które cos takiego maja i montowali. chodzi mi od czego zaczas składanie zeby sobie nie komplikowac sprawy. poyrzebuje zdjec jak mocowana jest pompa wspomagania, przewody el do pompy itp. mocowania chłodnic na dole i na górze. weze jak sa poprowadzone. u siebie mam wszystko w kartonach i takie klocki musze składac. w miare mozliwosci prosze o jakies foty zamieszczac w temacie.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-04-2012 21:47 |
monterek5 |
Dodany dnia 22-04-2012 21:51 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
tez mam rozebrane w tym momencie ale rozebralem juz 2 klimy i zlozylem takze pomoge co i jak Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
marana87 |
Dodany dnia 22-04-2012 22:33 |
Postów: 400 Data rejestracji: 10.02.2010 00:05 Skąd: lubelskie Ostrów Lubelski |
misiek na kiedy ci te zdjęcia potrzebne na już Moje auto: Renault Kadjar 4x4, diesel, 6000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 22-04-2012 23:20 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
na jutro wtorek. ja gdybym to rozkładał to bym złozył. chłodnice na samym koncu chyba musza isc nie?
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 22-04-2012 23:21 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
raczej na początku Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 22-04-2012 23:31 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no co so silnika na pasku juz zamontowane, skrzynia idzie z silnikiem. pózniej chyba te chlodnice przewody wodne klimy, pózniej jakos to mocowanie popmy wspomagania i chyba tyle no dolot. a moze mi ktos fote wstawic w których miejcach powinny byc mocowania chlodnic te na dole i na górze.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 22-04-2012 23:38 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
moim zdaniem będzie cięzko włozyc najpierw silnik z osprzetem a potem chłodnice, ale sie nie sprzeczam bo tego nie składałem Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 22-04-2012 23:42 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no ja własnie tez.
musle ze chyba da rade. Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
michor |
Dodany dnia 23-04-2012 00:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
wymienialismy kompresor w f3pm-> doszlismy do wniosku że fabryka musiala to skladać na zewnatrz.
Moim zdaniem silnik z osprzetem wlatuje. Chłodnice? nie wiem -moze potem ale Tyle wiem że załozenie kompresora jak juz silnik siedzi, przynajmniej w F3PM graniczy z cudem. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 23-04-2012 08:15 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
silnik z osprztem wchodzi bez problemu jedynie jak masz pompe abs to bedzie wadzil zeby go wsadzic gora, najpierw silnik z skrzynia potem weze wodne nastepnie wiazke potem pompe elektryczna, spiac z maglownica i potem weze od lodowki do chlodnic i osuszacza i na koniec chlodnice dolot i gotowe tylko chlodnice musisz wlozyc osobno a wiatrak chlodnic tez osobno bo nie wejdzie ci razem w calosci troche manewrowania i sie uda, najpierw wloz sobie silnik pospinaj poduszki przegoby itd wszytkie te mocowania do klimy itd sa niezalezne i nie bedzie przeszkadzac jak silnik bedzie na miejscu
Edytowane przez monterek5 dnia 23-04-2012 08:30 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 23-04-2012 13:37 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@monterek5 a mocowania te na dole w jakim połozeniu powinny byc? najpirw chyba chłodnica klimy musi isc i przewody do niej pózniej wody, i na koncu wentylator?
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
monterek5 |
Dodany dnia 23-04-2012 13:54 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
chlodnice klimy skrecona z hlodnica wody wkladasz potem wentylator osobno dopiero i przykrecasz do nich wczesniej weze wody zapnij do silnika bo potem niewygodnie jak wlozysz chlodnice sie zrobi
Treść dodana dnia 23-04-2012 14:54: zrobie ci pod wieczor fotke jak mocowania powinny byc Edytowane przez monterek5 dnia 23-04-2012 13:56 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 23-04-2012 20:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mi sie nie udało włożyć silnika kompletnego ze skreconym osprzętem. Założenie kompresora nie jest trudne (w F3P jest pompa wspomy i milion trudnodostepnych śrubek i srubeczek)
Ja wkładałem silnik, skreciłem ze skrzynią, potem osprzet na pasku, i chłodnice (razem obie), zrobiłem to zanim na dobre opuściłem silnik z wyciągarki. silnik lekko do góry i wchodzą obie na swoje miejsce. pamietaj o pompce obiegu, bo jest gdzies miedzy chłodnicą a kompresorem i ma taki dziwny fikuśny wąż. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 24-04-2012 13:30 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
z uchwytow musisz miec takie cuda ktore ida nastepujaco
mocowanie przekaznikow od wiazki klimy [img]http://images40.fotosik.pl/1517/0de1ce64cd5a1d6cm.jpg[/img] is not a valid Image. mocowanie cartiera i kolejnych przekaznikow [img]http://images37.fotosik.pl/1487/35dc58da00e108e7m.jpg[/img] is not a valid Image. mocowanie filtra powietrza linki od otwierania klapy i przewodow sztywnych klimy [img]http://images46.fotosik.pl/1482/7a15d7f1d17870b9m.jpg[/img] is not a valid Image. miejsce na rude zasysajaca powietrze do filtra [img]http://images50.fotosik.pl/1534/fa28e7dbf2d772d9m.jpg[/img] is not a valid Image. gorne lewe mocowanie chlodnic [img]http://images39.fotosik.pl/1471/467f2c602f05071em.jpg[/img] is not a valid Image. gorne prawe [img]http://images50.fotosik.pl/1534/1b3a1488ed742130m.jpg[/img] is not a valid Image. dolne lewe [img]http://images46.fotosik.pl/1482/f58f83bbacfb84cam.jpg[/img] is not a valid Image. dolne prawe [img]http://images39.fotosik.pl/1471/489ba30084351faem.jpg[/img] is not a valid Image. plus troche szczegolow mocowanie pompy wspomagania dol 2 sroby od poduszki pod skrzynia wykozystujesz plus jedna laczaca silnik z skrzynia od gory i jedna wkrecana od gory w skrzynie przez wspornik pompy mocowanie osuszacza tez zobaczysz gdzie ci wyjdzie jak zamontujesz przewody sztywne i chyba tyle Edytowane przez monterek5 dnia 24-04-2012 13:37 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 24-04-2012 15:24 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
wlasnie dzis poskładalem bez obrazków dało rade. troch wyobrazni i sie udaje
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
monterek5 |
Dodany dnia 24-04-2012 15:27 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
bedzie dla potomnych jak kogos tez najdzie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 24-04-2012 15:35 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
jeszcze 2 blaszki mi zostały nie wiem od czego sa;/
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
monterek5 |
Dodany dnia 24-04-2012 15:48 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
cyknij to ci powiem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-04-2012 19:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@misiek_Pt a ta kostka? zastanawiałem sie ale zbyt dawno nie widziałem f7pka z klimą.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek_Pt |
Dodany dnia 24-04-2012 23:18 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@maestro nie wiem po co byo zamostkowane ale rozpiąłem te kable i wszystko chodzi normalnie
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |