Menu główne
Forum
Klubowicze
Adamleon |
Dodany dnia 25-04-2012 18:02 |
Postów: 12 Data rejestracji: 11.01.2012 18:46 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
Przepraszam, ale nie jestem pewien którą częsc z ogranicznika drzwi wykrecic od innej reni ze szrotu: ta po lewej czy po prawej na ..torks"
Nalezy wykrecic to od drzwi( na torksa czy od ramy wykręcić, morze całość? A i gdzie dokładnie znajduje się sonda lambada, kolega mi tłumaczył ale ja nie jestem pewien, poza tym wszystko się zlewa(praktycznie wszystkie części niemyte, jeszcze z salonu...) Mógłby ktoś mniej wiecej strzałke dać czy coś... Czy może to to(z boku silnika) Z pomiarem dam rade, wszystko jest opisane na forum, ale nie moge znaleźć dokładnie gdzie sie znajduje sonda... I ostatnie pytanie zawór EGR to po lewej stronie silnika(takie kólko i kupa wężyków do tego),EHH mam 2 lewe rece do mechaniki, ale trzeba sie uczyc... Wiem płynu mało ale wcina Edytowane przez Adamleon dnia 25-04-2012 18:12 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 270000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-04-2012 18:02 |
danielb1986 |
Dodany dnia 25-04-2012 18:38 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Co do ograniczników to wykręcasz śrubę na torksa oraz 2 nakrętki na klucz 10 w drzwiach . Trzeba mieć ściągnięty boczek drzwi aby wyciągnąć ogranicznik . Co do sondy lambda to normalnie aż ręce opadają sonda mierzy skład spalin tak wiec na pewno będzie zamontowana w chłodnicy..... Masakra ona jest za kolektorem wydechowym wkręcona w wydech.
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
Deaver |
Dodany dnia 25-04-2012 18:58 |
Postów: 243 Data rejestracji: 12.12.2008 12:19 Skąd: opolskie Kędzierzyn-Koźle |
Jak masz fabryczne głośniki w drzwiach to da radę wyjąć ogranicznik bez ściągania boczka. Wykręca się głośnik, ten plastik za nim z gazetnikiem i "ginekologiczno-stomatologicznie" wyciągamy ogranicznik
Pośpiech upokarza.
Moje auto: Cayenne 4,2, diesel, 56765km
|
Adamleon |
Dodany dnia 25-04-2012 19:36 |
Postów: 12 Data rejestracji: 11.01.2012 18:46 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
@danielb1986 wiec trzeba zdjąć filtr powietrza>, najlepszy dostęp (zamierzam tez zmienić uszczelkę miedzy ssącym i wydechowym) za jednym zamachem... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 270000km
|
|
|
szulgus |
Dodany dnia 25-04-2012 20:52 |
Postów: 1505 Data rejestracji: 23.03.2009 14:51 Skąd: łódzkie Łódź |
Przy katalizatorze o ile go masz, badź w portkach bodajże ... Małe ustrojstwo na klika przewodów... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 275760km
|
grzes70 |
Dodany dnia 25-04-2012 21:33 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Adamleon Dlaczego "inne techniczne?
Sonda-masz C3J więc znajdziesz ją na wydechu,popatrz od strony lewego nadkola między silnik a gródź.Te kilka przewodów to... 1 (słownie jeden). W sprawie uszczelki zapraszam do działu silnikowego. Edytowane przez grzes70 dnia 25-04-2012 22:34 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Adamleon |
Dodany dnia 26-04-2012 12:14 |
Postów: 12 Data rejestracji: 11.01.2012 18:46 Skąd: świętokrzyskie Kielce |
Dobra, dziękuje wszystkim za odp, wiem że wszystko jest opisane w sprawie uszczelki jak i sprawdzenia czy sada działa(tematy) lecz nie wiedziałem gdzie się znajduje, teraz już wiem i jeszcze raz dzięki.
Znam odpowiedz na moje pytania wiec myślę ze temat do zamknięcia. Edytowane przez Adamleon dnia 26-04-2012 12:14 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 270000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |