Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 29-04-2012 09:31 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
dorwalem takze sie dziele zbior kilkunastu modyfikowanych map silnikow 16v
a zeby wgrac wystarczy taki zestaw: Zestaw programatora UFP 6.03 http://eliptor.co...-6-03.html i adapter Eprom/Flash Board DIL28 http://eliptor.co...dil28.html oraz czyste kosci http://eliptor.co...28-uv.html jesli ktos jest zainteresowany wsady na maila moge wyslac Edytowane przez monterek5 dnia 11-05-2012 17:39 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-04-2012 09:31 |
michor |
Dodany dnia 29-04-2012 10:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
noooo spoko. Tylko jeszcze ecu w odpowiedniej wersji i skill do wylutowania starej kosci. Fabryczne sa wlutowane w plytke i trzeba podstawke wstawic zamiast nich i nie wszystkie fenixy da sie tak mapowac
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 29-04-2012 11:41 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Kosc wylutowac i podstawke wlutowac oczywiscie trzeba jak nie posiada sie umiejetnosci to kazdy elektronik za pare zl taki bajer zrobi nawet serwis komorkowy byle hot aira mial
Treść dodana dnia 02-07-2012 23:52: ktos juz testowal http://allegro.pl...62532.html korci mnie zeby sprawdzic co naprawde ten bajer daje realnie Edytowane przez monterek5 dnia 29-04-2012 11:50 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 02-07-2012 22:59 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
nie wiem co daje i wątpie zeby cos dawało, ale wiem ze z legnicy bo jeździ obklejone autko po legnicy z reklamami tejże firmy. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
astra945 |
Dodany dnia 02-07-2012 23:02 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
To jest największy pic jaki widziałem. Jeżeli chodzi o cene. Proponują takie coś do dislosmroda. Znajomy zamontował zwykły opornik za 2zł ? i spełnia to tą samą funkcje. Bardziej kopci a wręcz dymi jak parowóz ale zbiera się trochę szybciej . . Tylko że za 2zł a nie za 120 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
kudlaty |
Dodany dnia 02-07-2012 23:03 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
Hahahahahaha
i jeszcze ta regulacja mocy hahahaha ciekawe dlaczego nikt nie wrzuca parametrów z hamowni do takich aukcji Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-07-2012 23:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nawet do C3Jota ma 15-25KM wzrostu.... to praktycznie 50% wzrostu ....
monterek - nie biorąc pod uwage naszych zażyłości - to z ch... sie na łby pozamieniałeś? Kupujesz rezystor odpowiedniej mocy i wpinasz. Silnik widzi zimny silnik i dawkuje wiecej paliwa = lepiej sie zbiera. 120pln vs 20gr.... Owszem - tuning box - czyli podstawka i kości - to może mieć sens, ale nawet jesli to przy niedoładowanych silnikach to wzrost 5% mocy i kilka niutków momentu. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 02-07-2012 23:09 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
a ja to zakupie nawet z czystej ciekawosci w czwartek bedzie gotowy ostatni element przelotowy wydech z nierdzewki i jade na pomiar na hamowni Niespodzianka do znajomego sprawdze jak to sie ma do serii i 2 sterownika z wsadem clio cup Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 02-07-2012 23:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ta jasneeeeeee....
wzrost mocy i spadek spalania JEDNO WIELKIE . [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 03-07-2012 00:12 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@monterek5 Wpadłem na to już jakiś czas temu przeglądając allegro, natomiast ktoś mi mówił, że to zwykły potencjometr, bo z regulacją wpinany w czujnik temperatury (ergo rezystor i permanentne ssanie, czy warto odpowiedz sobie sam).
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 03-07-2012 05:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@maestro nawet do c1j pasuje, magia normalnie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
grzes70 |
Dodany dnia 03-07-2012 07:36 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@monterek5 Lepiej przepij te pieniądze,większy pożytek będzie.Ten sam "chip" http://allegro.pl...00869.html w innym autku daje 61% wzrostu mocy,momentu już mi się nawet liczyć nie chciało.Generalnie pudełko wygląda jak wykonane w Chinach skrzyżowanie radzieckiej myśli technicznej z magią. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 03-07-2012 07:39 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
@monterek kupuj i przyjedz na hamownie do autotestu na Jana Pawła 2, zmierzysz sobie i bedziesz wiedział czy cos warta
według mnie nic nie wart tylko efect placebo sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Ieble |
Dodany dnia 03-07-2012 08:15 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Ty weź sie wkoncu za robienie dzieci stary dziadzie a nie kombinujesz.... kup sobie VW 1.8T i wtedy działąj a nie z tym gownowartym silnikiem.........
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Bubek |
Dodany dnia 03-07-2012 08:26 |
Postów: 234 Data rejestracji: 16.03.2009 00:42 Skąd: łódzkie Łódź |
Gownowatym jak sie dba o serce renaty i naprawia ja ktos kto ma pojecie o mechanice to silnik bardo dobrze sluzy.
Allways 4fun Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 160000km
|
Ieble |
Dodany dnia 03-07-2012 08:28 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
@Bubek gówno wiesz......
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Bubek |
Dodany dnia 03-07-2012 08:34 |
Postów: 234 Data rejestracji: 16.03.2009 00:42 Skąd: łódzkie Łódź |
@Ieble mozliwe ale czytaac Twoj temat z autem... to chyba Ty tez niezbyt wiele
Treść dodana dnia 03-07-2012 08:39: @Ieble mozliwe ale czytaac Twoj temat z autem... to chyba Ty tez niezbyt wiele Allways 4fun Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 160000km
|
Ieble |
Dodany dnia 03-07-2012 08:39 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
@Bubek masz jakis problem? nie masz f7p to sie nie wypowiadaj na jego temat - I prosze cie nie uruchamiaj mnie.
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Bubek |
Dodany dnia 03-07-2012 08:47 |
Postów: 234 Data rejestracji: 16.03.2009 00:42 Skąd: łódzkie Łódź |
@Ieble ehh akurat mam...
Allways 4fun Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 160000km
|
Ieble |
Dodany dnia 03-07-2012 09:03 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
@Bubek jedni maja i nic nie robia - a inni jak ja wiecznie maja z nim problem. Dlatego uwazam że ten silnik jest gównowart.....
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |