Menu główne
Forum
Klubowicze
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 10:14 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
Witam zakupiłem nowy wzmacniacz Voice Kraft 900w VK-900
Moc wyjściowa: 2 x 450W Moc maksymalna: 2 x 350 W Moc znamionowa RMS: 2 x 120 W (4ohm) Pasmo Przenoszenia: 45Hz - 30 00Hz Zniekształcenia T.H.D. : 0,5% Wejście sygnałowe: RCA Zasilanie: 10,5-15V Zabezpieczenie termiczne tranzystorów mocy Został on podłączony pod radio JVC KD-R45 moc 4 x 50 W Pod wzmacniacz podłączone są dwa tylne głośniki Pioneer 170W oraz tuba (samoróbka od kolegi mocy nie znam ale myślę ze coś koło 250W) tuba pod wzmacniacz zmostkowana zasilanie z akumulatora masa z karoseri kable specjalne pod wzmacniacze grube (nie znam średnicy) Problem tkwi w tym , że gdy włączę radio na zgaszonym silniku jest szum dość głośny a gdy włączę silnik przebicia słyszę kierunki obroty ogólnie prace silnika myślałem ze to problem z masa wiec podpiąłem także masę z akumulatora lecz to nic nie pomogło gra tak samo i nawet gdy rzekomo jest podpięta masa jak i wcale nie jest to gra tak samo i szumi Jakaś rada jak pozbyć się przebić i szumu w czym jest problem? Z góry bardzo dziękuje za pomoc. Edytowane przez LkaszeK dnia 17-05-2012 10:31 Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-05-2012 10:14 |
Snorky |
Dodany dnia 17-05-2012 11:18 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Pytania za 100pkt
- którędy są kable sygnałowe puszczone? - w jaki sposób (do jasnej cholery) podpięłeś 3 głośniki ( Pod wzmacniacz podłączone są dwa tylne głośniki Pioneer 170W ) pod wzmacniacz 2-kanałowyoraz tuba EDIT: A sorry - już wiem. To jest "wzmacniacz" 4 kanałowy i źle podałeś parametry (kopiuj - wklej się kłania) PARAMETRY Maksymalna moc: 900W Znamionowa moc skuteczna: RMS: RMS: 4x45W Mostek: 1x180W Odstęp sygnał/szum: >85dB Pasmo przenoszenia: Pełne: 20Hz - 40kHz LPF: 50Hz - 250Hz Jak masz puszczony sygnał na wszystkie 4 kanały? Idą w sumie 4 pary (+ i -) przewodów na każdy kanał? Jakie kable sygnałowe? Bezmarkowe czy może też VK. Kupiłeś szajs to i szajsowato gra VK... Edytowane przez Snorky dnia 17-05-2012 11:21 Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2012 12:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pętla masy.
Zasilanie radia i wzmacniacza powinno mieć tę samą masę (najlepiej aku). Jeżeli dalej będzie "wyć" to: 1) którędy lecą kable sygnałowe 2) skręć czułość na wzmacniaczu a rozkręć na radiu. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 13:39 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
Zasilanie idzie normalnie z akumulatora + ,masa jak juz napisałem z akumulatora - ale jak już pisałem nic to nie daje tylnie głosniki są podpięte normalnie +,- a tuba zmostkowana jesli zmniejsze moc wzmacka a podkrece radio jest nie za fajnie bo szłychac jakby tylko tył zreszta i tak przebicia silnika przy spokojnym słuchaniu . Kable jak napisąłem grube raczej uniwersalne do wzmacniaczy. Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 17-05-2012 13:46 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Ponawiam pytania:
Jak masz puszczony sygnał na wszystkie 4 kanały? Idą w sumie 4 pary (+ i -) przewodów na każdy kanał? Jakie kable sygnałowe i którędy puszczone? Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 14:00 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
idą od radia przejście z czinczami jesli o to chodzi 2 kable na 4 kanały Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2012 14:01 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Masa radia jest do wiązki pod deską czy do akumulatora bezpośrednio?
Chodzi o to żeby masa radia i masa wzmaka były w tym samym miejscu (- na akumulatorze) A najelpiej jak byś położył (tak jak ja jak walczyłem z zakłóceniami) nowe zasilanie dla radia -> + z aku, - z aku Żeby potwierdzić jedną rzecz -> odłącz wzmaka i sprawdź czy to radio sieje zakłóceniami czy gdzieś w instalacji wzmaka jest problem. Którędy masz puszczone kable pomiędzy wzmacniaczem a radiem? @Snorky +/- prawy i lewy tył, tuba w mostku. czyli 6 par kabli. Ale w instalacji "wysokoprądowej" raczej bym nie szukał. Sygnały do sprawdzenia. Treść dodana dnia 17-05-2012 14:04: wróć. To radio nie ma wyjścia na wzmaka No to Panie kochany.... I jak niby masz podłączone 4 kanały? masz 2 takie rezystory w pudełkach które są szumnie nazwane adapterami? a przód jak gra? na czym? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 14:06 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
Masa radia raczej do wiązki wcześniej jeździłem bez wzmacka i nie było zakłóceń i tym podobnych. a kable miedzy radiem a wzmackiem ida pod plastikami z prawej i z lewej strony auta Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 17-05-2012 14:11 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
michor napisał/a: (...) Treść dodana dnia 17-05-2012 14:04: wróć. To radio nie ma wyjścia na wzmaka Bez komentarza Edytowane przez Krzychup dnia 22-05-2012 22:08 Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2012 14:12 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ok.
Bo wcześniej było tylko radio-> i nie było, hmmm, nazwijmy to różnicą potencjałów na masie. Plastiki spod prawej strony wyrzuć. Tam idzie cała wiązka zasilająca i być może dlatego masz zakłócenia. Na próbę odłącz prawą stronę i sprawdź czy lewa strona też sieje. Niestety obawiam się że druciarski charakter instalacji może spowodować że nie da się tego porządnie zrobić (żeby nie było zakłóceń) WSZYSTKIE masy w jedno miejsce -> masa radia, masa "przejściówek", masa wzmaka. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 14:13 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
mam dwie przejściówki dokupione w sklepie na przejście czinczowe przód gra ładnie niema zakłóceń ani nic jeśli chodzi i głośniki alpine 80W oba Treść dodana dnia 17-05-2012 14:20: Było też sprawdzane lewa strona też szumi myślałem ze to może być tez wina tego kabla co wpina się go ze wzmacek sie włącza po odpaleniu radia jeśli chodzi o montaż uważam ze jest staranny. Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2012 14:20 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ok.
Rozumiem że: pod przód (wyjścia głośnikowe) radia podłączone są głośniki + przejściówka, Pod tył też głośniki + przejściówka? Czy jak w końcu - bo nie odpowiedziałeś. Masz regulację w tych " przejściówkach"? Czy nie ? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 14:26 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
Przednie głosniki są podłaczone normalnie pod kostkę z radia.
Z radia wychodza kable na tył i z tego jest przejście na czincze pod wzmacka. Oba tylne głośniki podpięte +/- pod wzmacniacz. Ttuba zmostkowana, podpięte do wzmacka zasilanie: + z akumulatora, masa - z akumulatora + dodatkowy kabel z kostki radia ze wzmacek załącza się przy odpaleniu radia // Sory, musialem to przeedytowac bo nic rozkminic nie mogłem. ANDI Edytowane przez ANDI dnia 17-05-2012 14:36 Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2012 14:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ok.
To już rozumiem. Ponowię. te "tfu-przejściówki" masz z regulacją czy nie? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 14:40 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
nie Treść dodana dnia 17-05-2012 14:58: Podsumowując , najpierw sprowadzić masę w jedno miejsce z radia i wzmacka Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 17-05-2012 15:12 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
tak.
ALE. Obawiam się że może być i tak lipa. Pytanie jest czy te "przejściówki" masują ekran od kabli sygnałowych.... Spróbuj zrobić coś takiego: weź jakiś cienki kabelek, i dotknij nim ekranu kabla sygnałowego (to ta część zewnętrzna czincza) i drugim końcem do masy zasilania. Jak ucichnie to będzie wiadomo... Ciekawe czy wzmak masuje ekran... Obstawiam że to jest powód- zwykle masa ekranu jest jest wspólna dla zasilania i masz zmasowany ze strony radia i ze strony wzmaka- teraz masz tylko (pewnie) z jednej strony, i dlatego jest problem. Ogólnie instalacja która nie ma prawa i sensu istnieć. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 17-05-2012 18:41 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
michor to tak jak mówiłes dotknąłem kablem zewnętrzną część czincza i padło wszystko.. a wiec to oznacza..? przepraszam ale jestem zielony w takich tematach Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 18-05-2012 09:56 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Co oznacza "padło"?
Spaliło się? Ucichły szumy? Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
LkaszeK |
Dodany dnia 18-05-2012 11:34 |
Postów: 24 Data rejestracji: 13.02.2012 19:03 Skąd: - |
wzmacek i radio protected i trzeba było zresetowac Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 18-05-2012 11:56 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Pisz po polsku pełnymi zdaniami.
Co wzmacek i radio protected? Browara Ci postawiły czy zabrały się i wyszły z podziemi? Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |