10 Maja 2024 09:48:46
Zdjęcia użytkowników
Petia momix
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Car-audio, GPS i CB
 Drukuj temat
Wzmacniacz (przebicie) 
LkaszeK
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 10:14
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

Witam zakupiłem nowy wzmacniacz Voice Kraft 900w VK-900
Moc wyjściowa: 2 x 450W
Moc maksymalna: 2 x 350 W
Moc znamionowa RMS: 2 x 120 W (4ohm)
Pasmo Przenoszenia: 45Hz - 30 00Hz
Zniekształcenia T.H.D. : 0,5%
Wejście sygnałowe: RCA
Zasilanie: 10,5-15V
Zabezpieczenie termiczne tranzystorów mocy

Został on podłączony pod radio JVC KD-R45 moc 4 x 50 W
Pod wzmacniacz podłączone są dwa tylne głośniki Pioneer 170W
oraz tuba (samoróbka od kolegi mocy nie znam ale myślę ze coś koło 250W) tuba pod wzmacniacz zmostkowana
zasilanie z akumulatora masa z karoseri kable specjalne pod wzmacniacze grube (nie znam średnicy) Problem tkwi w tym , że gdy włączę radio na zgaszonym silniku jest szum dość głośny a gdy włączę silnik przebicia słyszę kierunki obroty ogólnie prace silnika myślałem ze to problem z masa wiec podpiąłem także masę z akumulatora lecz to nic nie pomogło gra tak samo i nawet gdy rzekomo jest podpięta masa jak i wcale nie jest to gra tak samo i szumi
Jakaś rada jak pozbyć się przebić i szumu w czym jest problem?
Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Edytowane przez LkaszeK dnia 17-05-2012 10:31
Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 17-05-2012 10:14
Awatar
Snorky
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 11:18
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

Pytania za 100pkt
- którędy są kable sygnałowe puszczone?
- w jaki sposób (do jasnej cholery) podpięłeś 3 głośniki (
Pod wzmacniacz podłączone są dwa tylne głośniki Pioneer 170W
oraz tuba
) pod wzmacniacz 2-kanałowy

EDIT:
A sorry - już wiem.
To jest "wzmacniacz" 4 kanałowy i źle podałeś parametry (kopiuj - wklej się kłania)

PARAMETRY
Maksymalna moc: 900W
Znamionowa moc skuteczna: RMS:
RMS: 4x45W
Mostek: 1x180W
Odstęp sygnał/szum: >85dB
Pasmo przenoszenia:
Pełne: 20Hz - 40kHz
LPF: 50Hz - 250Hz


Jak masz puszczony sygnał na wszystkie 4 kanały? Idą w sumie 4 pary (+ i -) przewodów na każdy kanał?
Jakie kable sygnałowe? Bezmarkowe czy może też VK.

Kupiłeś szajs to i szajsowato gra Pfft VK...

Edytowane przez Snorky dnia 17-05-2012 11:21
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 12:46
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Pętla masy.

Zasilanie radia i wzmacniacza powinno mieć tę samą masę (najlepiej aku).

Jeżeli dalej będzie "wyć" to:
1) którędy lecą kable sygnałowe
2) skręć czułość na wzmacniaczu a rozkręć na radiu.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
LkaszeK
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 13:39
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

Zasilanie idzie normalnie z akumulatora + ,masa jak juz napisałem z akumulatora -
ale jak już pisałem nic to nie daje tylnie głosniki są podpięte normalnie +,- a tuba zmostkowana
jesli zmniejsze moc wzmacka a podkrece radio jest nie za fajnie bo szłychac jakby tylko tył
zreszta i tak przebicia silnika przy spokojnym słuchaniu .
Kable jak napisąłem grube raczej uniwersalne do wzmacniaczy.

Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
Snorky
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 13:46
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

Ponawiam pytania:
Jak masz puszczony sygnał na wszystkie 4 kanały? Idą w sumie 4 pary (+ i -) przewodów na każdy kanał?
Jakie kable sygnałowe i którędy puszczone?

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
LkaszeK
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:00
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

idą od radia przejście z czinczami jesli o to chodzi 2 kable na 4 kanały

Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:01
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Masa radia jest do wiązki pod deską czy do akumulatora bezpośrednio?

Chodzi o to żeby masa radia i masa wzmaka były w tym samym miejscu (- na akumulatorze)
A najelpiej jak byś położył (tak jak ja jak walczyłem z zakłóceniami) nowe zasilanie dla radia -> + z aku, - z aku

Żeby potwierdzić jedną rzecz -> odłącz wzmaka i sprawdź czy to radio sieje zakłóceniami czy gdzieś w instalacji wzmaka jest problem.


Którędy masz puszczone kable pomiędzy wzmacniaczem a radiem?

@Snorky +/- prawy i lewy tył, tuba w mostku. czyli 6 par kabli. Ale w instalacji "wysokoprądowej" raczej bym nie szukał.

Sygnały do sprawdzenia.



Treść dodana dnia 17-05-2012 14:04:

wróć.

To radio nie ma wyjścia na wzmaka?

bezradny

No to Panie kochany....
I jak niby masz podłączone 4 kanały?
masz 2 takie rezystory w pudełkach które są szumnie nazwane adapterami?

a przód jak gra? na czym?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
LkaszeK
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:06
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

Masa radia raczej do wiązki wcześniej jeździłem bez wzmacka i nie było zakłóceń i tym podobnych.
a kable miedzy radiem a wzmackiem ida pod plastikami z prawej i z lewej strony auta

Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
Snorky
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:11
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

michor napisał/a:
(...)
Treść dodana dnia 17-05-2012 14:04:

wróć.

To radio nie ma wyjścia na wzmaka?


Bez komentarza

Edytowane przez Krzychup dnia 22-05-2012 22:08
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:12
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

ok.

Bo wcześniej było tylko radio-> i nie było, hmmm, nazwijmy to różnicą potencjałów na masie.

Plastiki spod prawej strony wyrzuć. Tam idzie cała wiązka zasilająca i być może dlatego masz zakłócenia.

Na próbę odłącz prawą stronę i sprawdź czy lewa strona też sieje.




Niestety obawiam się że druciarski charakter instalacji może spowodować że nie da się tego porządnie zrobić (żeby nie było zakłóceń)

WSZYSTKIE masy w jedno miejsce -> masa radia, masa "przejściówek", masa wzmaka.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
LkaszeK
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:13
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

mam dwie przejściówki dokupione w sklepie na przejście czinczowe
przód gra ładnie niema zakłóceń ani nic jeśli chodzi i głośniki alpine 80W oba


Treść dodana dnia 17-05-2012 14:20:

Było też sprawdzane lewa strona też szumi myślałem ze to może być tez wina tego kabla co wpina się go ze wzmacek sie włącza po odpaleniu radia jeśli chodzi o montaż uważam ze jest staranny.

Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:20
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

ok.
Rozumiem że:

pod przód (wyjścia głośnikowe) radia podłączone są głośniki + przejściówka,
Pod tył też głośniki + przejściówka?

Czy jak w końcu - bo nie odpowiedziałeś.

Masz regulację w tych " przejściówkach"? Czy nie ?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
LkaszeK
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:26
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

Przednie głosniki są podłaczone normalnie pod kostkę z radia.
Z radia wychodza kable na tył i z tego jest przejście na czincze pod wzmacka.
Oba tylne głośniki podpięte +/- pod wzmacniacz.
Ttuba zmostkowana, podpięte do wzmacka zasilanie: + z akumulatora, masa - z akumulatora + dodatkowy kabel z kostki radia ze wzmacek załącza się przy odpaleniu radia

// Sory, musialem to przeedytowac bo nic rozkminic nie mogłem. ANDI

Edytowane przez ANDI dnia 17-05-2012 14:36
Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:36
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

ok.
To już rozumiem.


Ponowię.
te "tfu-przejściówki" masz z regulacją czy nie?

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
LkaszeK
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 14:40
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

nie


Treść dodana dnia 17-05-2012 14:58:

Podsumowując , najpierw sprowadzić masę w jedno miejsce z radia i wzmacka

Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
michor
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 15:12
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

tak.

ALE.
Obawiam się że może być i tak lipa.

Pytanie jest czy te "przejściówki" masują ekran od kabli sygnałowych....


Spróbuj zrobić coś takiego: weź jakiś cienki kabelek, i dotknij nim ekranu kabla sygnałowego (to ta część zewnętrzna czincza) i drugim końcem do masy zasilania.

Jak ucichnie to będzie wiadomo...

Ciekawe czy wzmak masuje ekran...

Obstawiam że to jest powód- zwykle masa ekranu jest jest wspólna dla zasilania i masz zmasowany ze strony radia i ze strony wzmaka- teraz masz tylko (pewnie) z jednej strony, i dlatego jest problem.


Ogólnie instalacja która nie ma prawa i sensu istnieć.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
LkaszeK
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 17-05-2012 18:41
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

michor to tak jak mówiłes dotknąłem kablem zewnętrzną część czincza i padło wszystko.. a wiec to oznacza..? przepraszam ale jestem zielony w takich tematach

Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
Snorky
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2012 09:56
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

Co oznacza "padło"?
Spaliło się?
Ucichły szumy?

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
LkaszeK
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2012 11:34
Awatar


Postów: 24

Data rejestracji: 13.02.2012 19:03
Skąd: -

wzmacek i radio protected i trzeba było zresetowac

Moje auto: Citroen Xsara VTS 1.8 16v, benzyna+LPG, 180000km
 
Snorky
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2012 11:56
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

Pisz po polsku pełnymi zdaniami.

Co wzmacek i radio protected? Browara Ci postawiły czy zabrały się i wyszły z podziemi?

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: