Menu główne
Forum
Klubowicze
michor |
Dodany dnia 27-12-2012 13:31 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Było spoko z głośnością.
Głównie czego nie było a co najbardziej przeszkadza - nie buczał. YouTube Video YouTube Video YouTube Video Treść dodana dnia 27-12-2012 13:32: i dyno run YouTube Video [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-12-2012 13:31 |
monterek5 |
Dodany dnia 27-12-2012 13:40 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
opcje mam takie:
kupno z 1.7 odpada bo chce auto rozwijać a nie dławić zrobić na przelotowych tłumikach z rury 48mm wewnętrznej w miarę cichy i komfortowy za ok 300 zł zrobić na przelotowych tłumikach z rury 48mm wewnętrznej w miarę cichy i komfortowy z nierdzewki za ok 700 zł zrobić profi policzony i cuda niewidy tez z nierdzewki za 1600zł w jakimś garażu tuningowym lub kupić pełny oryginał kompletny IMASAF za 1000 zł z wysyłka http://www.ebay.p...588f5f0ef4 http://www.ebay.p...588f5f30ae Edytowane przez monterek5 dnia 27-12-2012 13:53 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 27-12-2012 13:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
nie wiem - zrobisz co będziesz chciał - ale moje rozwiązanie było ok.
Końcowy fabryczny - F3N/16v - ogólnie 1.8 bo pewnie różnic między nimi nie ma (może były w fabrycznych ale na bank nie ma w zamiennikach) + do tego rura zamiast reszty. W Warszawie za rurę pomiędzy końcowym i portkami, z materiałem, dogięciem i montażem zapłaciłem 100 PLN więc... A znów "zakład tjunikowy" by pewnie za to sporo skasował za profi wydech. Ja bym zrobił tak jeszcze raz - Rura + fabryczny końcowy + jakaś tam końcówka żeby wyglądało i ogień. Nie jest to może idealne rozwiązanie, ale stosunek jakość/cena nie do pobicia bo wydech ma ręce i nogi a kosztuje grosze. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 27-12-2012 13:47 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
jak dałem tylko końcowy ori bosala nowke i prostą rurę to miałem efekt metalicznego dźwięku, przerabiałem to na sedanie
Edytowane przez monterek5 dnia 27-12-2012 14:36 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 27-12-2012 14:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Dźwięk przy takiej konfiguracji masz u mnie na filmach.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Screw_krc |
Dodany dnia 27-12-2012 15:38 |
Postów: 25 Data rejestracji: 25.12.2009 18:27 Skąd: - |
troche odgrzeje ale kolektor z pierwszego posta to raczej unikatowy kolektor z clio maxi
Cliomaniak
Moje auto: Clio I Ph1 E7F->E7J->F3P multi->F7P 722, benzyna, 140000km
|
|
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 27-12-2012 19:17 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@monterek5 ja mam obciętą puszke rozprężną z oryginalnego środkowego. puszka za portkami jest pusta czyli można powiedzieć że przelot końcowy oryginalny imasef'a i jest ok
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |