Menu główne
Forum
Klubowicze
sopelek199 |
Dodany dnia 25-05-2012 13:10 |
Postów: 17 Data rejestracji: 18.01.2012 21:29 Skąd: wielkopolskie Turek |
Witam, odrazu jeżeli nie ten dział to sory. Mam takie pytanie czy skrzynia AD4 będzie pasować do silnika 1.7 czy raczej to bez sensu zamiana Moje auto: Renault Megane Scenic 1.9dT, diesel, 247160km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-05-2012 13:10 |
Kujtek |
Dodany dnia 25-05-2012 14:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
będzie pasować, sens zależy od ciebie, jak nie chce Ci się wachlować biegami to czemu nie, przygotuj się na wzrost spalania
@michor napisałem tylko że będzie pasować, nie napisałem nic o łatwości czy potrzebnych gratach Edytowane przez Kujtek dnia 25-05-2012 14:33 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 25-05-2012 14:26 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek po czym wnioskujesz że będzie pasować?
@sopelek199 ilość nietypowych gratów do ogarnięcia takiego przeszczepu jest masakryczna. Komp silnika z F3N'a z automatem? Znajdź mi. Wiązka silnika do automata? Wiązka spod deski do automata (to chyba najszybciej) KOMPLETNY automat (konwerter, skrzynia, półośki, komputer, wiązka) + takie rzeczy jak serwo z pedałami, gałka zmiany itp. bez dawcy (1.7 z ad4) zapomnij moim zdaniem. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
sopelek199 |
Dodany dnia 25-05-2012 15:32 |
Postów: 17 Data rejestracji: 18.01.2012 21:29 Skąd: wielkopolskie Turek |
michor napisał/a: @Kujtek po czym wnioskujesz że będzie pasować? @sopelek199 ilość nietypowych gratów do ogarnięcia takiego przeszczepu jest masakryczna. Komp silnika z F3N'a z automatem? Znajdź mi. Wiązka silnika do automata? Wiązka spod deski do automata (to chyba najszybciej) KOMPLETNY automat (konwerter, skrzynia, półośki, komputer, wiązka) + takie rzeczy jak serwo z pedałami, gałka zmiany itp. bez dawcy (1.7 z ad4) zapomnij moim zdaniem. wowowowo spokojnie xD moja renia jest już w automacie z tym że mam 3 biegowy Moje auto: Renault Megane Scenic 1.9dT, diesel, 247160km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-05-2012 17:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oj michor michor.
zacząć nalezy od tego że AD4 były tylko w F3P. W 1,4 i 1,7 były MB3 (chyba - do cyfry nie jestem pewny). Wiec wiązki nie ma, komp inny.... Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
sopelek199 |
Dodany dnia 25-05-2012 21:15 |
Postów: 17 Data rejestracji: 18.01.2012 21:29 Skąd: wielkopolskie Turek |
Tak więc widze maesto jest najbardziej ogarniety w tym temacie. Powiedz mi czy da rade przełożyć tzn. czy pasować będzie ? Moje auto: Renault Megane Scenic 1.9dT, diesel, 247160km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 25-05-2012 21:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Montażowo tak. Ale 99% że nie obsłuży Ci tego komputer z F3Na. Trzeba by przeanalizować co czerpie komp skrzyni bo od niego sie głównie zaczyna, a nie jest to wiele sygnałów.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |