Menu główne
Forum
Klubowicze
ANDI |
Dodany dnia 05-06-2012 12:44 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Witam. Czysto teoretyczne pytanie bo zielony jestem i tak dla wiedzy własnej.. jak w temacie.
Czy szlif bloku silnika f7p jest opłacalny? co otrzymuje sie w zamian i jak to wyglada w przelozeniu na realnia i odczucia ? co po szlifie trzeba wymienic jeszcze i jak to wychodzi w przelozeniu na zlotowki? pi razy drzwi.. dodam, ze glowica zrobiona i rozmawiamy tylko o bloku Edytowane przez ANDI dnia 05-06-2012 12:48 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-06-2012 12:44 |
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 12:54 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
lepsza gladz cylindrow dostajesz przez szlif, tez zalezy jaki szlif chesz zrobic czy chesz wymiarowy czy nadwymiarowy zrobic wtedy inne pierscienie na tlok seryjnie masz 82 mm mozesz i do 83 mm zjechac spokojnie i wiecej
Treść dodana dnia 05-06-2012 13:55: ale to juz lepiej zrobic z 2.0 megane dol niz 1.8 reanimowac i tworzyc hybryde zawsze to z 7km wiecej i tloki maja wiekszy skok Edytowane przez monterek5 dnia 05-06-2012 12:57 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-06-2012 15:37 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@monterek5 czyli ze jak, blok z f7p i szlif na tloki z megany? czy szukac bloku z megany i wsadzic glowice z f7p ?:>
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
ruli17 |
Dodany dnia 05-06-2012 15:38 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
Druga opcja, szukaj bloku z meganki i wsadzaj górę od r19 sam tak będę robił tylko dorwę taniej blok z megane 2.0
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-06-2012 18:31 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ok, czyli blok z F&R i glowica z F7P .. a potem blokowi z F7R robic szlif czy zostawic w orydzinale ?
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 18:32 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
jak bedzie ladna gladz zostaw w spokoju Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-06-2012 18:35 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no dobra.. a z wymiana bloku na f7ra wiaze sie cos jeszcze? czy cala reszta z pod maski spasuje bez problemu?
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 18:41 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
blok wal korby tloki czyli dol silnika z f7r reszta 16v glowica czujniki zamach skrzynia waizka itd Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-06-2012 18:42 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no to juz wiem czego szukac dzieki bardzo za info
Treść dodana dnia 05-06-2012 18:49: jak tak patrze po allegro to z blokow samych cos takiego znalazlem.. http://allegro.pl...70388.html , reszta to cale silniki.. za duzo tego nie ma chyba z tego co widze to chyba trzeba popytac sie po znajomych co renowki rozbieraja ile taki blok może się cenić ? Edytowane przez ANDI dnia 05-06-2012 18:51 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 18:53 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
no i cacy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-06-2012 19:03 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a jak z mocowaniami silnika? Są takie same czy rzeźba potrzebna?
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 19:04 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
to samo Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 05-06-2012 19:06 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
ciekawe tylko czy sam blok czy cały dół silnika,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 05-06-2012 19:07 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
później przedzwonię i zapytam gościa
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 19:07 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
blok jest tloki widac korby musza byc i wal tez bo tak ustawione sa jakby byl Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 05-06-2012 19:10 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Jakoś estetycznie mnie ten blok nie przekonuje...
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
bllacha |
Dodany dnia 05-06-2012 20:41 |
Postów: 99 Data rejestracji: 08.03.2009 21:30 Skąd: dolnośląskie Szklarska Poręba |
po takim połączeniu silnika trzeba najlepiej mape zmienić, przecież zwiększasz pojemność do 2,0 a komputer z 1,8 jest przekonany ze to 1,8 i dawkuje paliwo do 1,8 a nie do 2,0 czyli automatycznie masz za ubogą mieszankę więc moim zdaniem bez zmiany map koni nie przybędzie tak mi się wydaje Moje auto: renault r5 gte 1,8 16v :), benzyna, 175393km
|
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 20:45 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
a nawet moze zuborzec stadlina prawde gadasz glupi dolot i wydech sie zmienia i juz mape powinno sie zrobic moze w wolnossakach nie zauwazalnie to bedzie ale przy turbo juz obowiazek ale to juz przy profi profi zabawach a nie home made
Edytowane przez monterek5 dnia 05-06-2012 20:46 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 05-06-2012 20:49 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Cyc z tego co mi wiadomo to i tak wszystko dostrajał po takim złożeniu
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
monterek5 |
Dodany dnia 05-06-2012 20:50 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
no i bardzo dobrze hwala mu za to
Edytowane przez monterek5 dnia 05-06-2012 20:50 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |