Menu główne
Forum
Klubowicze
jacek_w62 |
Dodany dnia 10-06-2012 17:53 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.05.2011 16:30 Skąd: - |
Witam. Mam mały problem ze spryskiwaczami. Odebralem samochod od mechanika i przestały działać spryskiwacze. Być może jak to fachowiec, zapomniał podłączyć jakąś kostkę. Nie słychać pracy silniczka, więc może problem jest prosty do rozwiązania. Gdzie sprawdzić czy wszystko jest dobrze podłączone ?
jacek_w
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-06-2012 17:53 |
piotrekTSA |
Dodany dnia 10-06-2012 17:57 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
a wycieraczki działają w pozycji takiej jak do spryskiwacza?
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
jacek_w62 |
Dodany dnia 10-06-2012 18:06 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.05.2011 16:30 Skąd: - |
Działają.
jacek_w
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 10-06-2012 18:14 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@jacek_w62 jak pociągniesz na spryskiwanie szyby to nie działa spryskiwacze a wycieraczki działają czy nie?
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
jacek_w62 |
Dodany dnia 10-06-2012 18:18 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.05.2011 16:30 Skąd: - |
Jak chcę włączyć spryskiwacze, to wycieraczki pracują, ale nie słychać pracy silniczka spryskiwacza.
jacek_w
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 10-06-2012 18:32 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
A sprawdzałeś czy silniczek jest podpięty w ogóle? Do tego dodam, że tam są 2 kostki identyczne - jedna od silniczka spryskiwaczy, druga - od regulacji lampy
Sprawdź czy regulacja lampy działa (o ile masz elektryczną). Jak nie - zamień wtyczki. Do tego warto sprawdzić bezpieczniki (jest od czasówek wycieraczek i od samych wycieraczek). Tak profilaktycznie. Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
jacek_w62 |
Dodany dnia 10-06-2012 18:35 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.05.2011 16:30 Skąd: - |
Właśnie pytam gdzie powinno to być podpięte. Wisi tam jakaś luźna wtyczka, ale w związku z silnymi opadami deszczu odłożyłem szczegółowe oględziny na później.
jacek_w
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 10-06-2012 18:47 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Stojąc na wprost auta po lewej stronie masz zbiorniczek z płynem za lampą, tam szukaj rozpiętych kostek. A i sprawdź stan płynu odrazu
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
jacek_w62 |
Dodany dnia 10-06-2012 18:48 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.05.2011 16:30 Skąd: - |
Byłem właśnie przy samochodzie. Jest tam luźna kostka której przewody odchodzą jakby od zbiorniczka, ale nie bardzo widac gdzie tą wtyczkę wcisnąć.
jacek_w
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 10-06-2012 18:50 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Przedstawię Ci to obrazkowo Treść dodana dnia 10-06-2012 18:51: Przedstawię Ci to obrazkowo
Snorky dodał/a następującą grafikę:
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
jacek_w62 |
Dodany dnia 10-06-2012 19:14 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.05.2011 16:30 Skąd: - |
Napiszę tak. Może jestem ślepy, ale nie mogę zlokalizować miejsca wpięcia wtyczki. Zdjęcie pierwsza klasa, ale kabelek nie jest zbyt długi, więc możliwości jest mało, a i tak nie mogę zlokalizować. Bezpieczniki ok. płyn jest.
Treść dodana dnia 10-06-2012 19:15: W zaznaczonym na zdjęciu miejscu kabel jest podpięty. jacek_w
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
Snorky |
Dodany dnia 10-06-2012 19:17 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
A sprawdziłeś drugą wytczkę (identyczna) od regulacji świateł? Mogą być zamienione...
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
jacek_w62 |
Dodany dnia 10-06-2012 19:44 |
Postów: 9 Data rejestracji: 14.05.2011 16:30 Skąd: - |
Sprawa wygląda następująco. Ta luźna wtyczka nie wiadomo do czego jest. Okazało się że przewód jest trachnięty. Jest odcięty przy wejściu pod maskę. Płyn wycieka sobie po załączeniu spryskiwaczy. Tak więc moja teoria o tym że po każdym wyjeździe od ''fachowca'' trzeba coś poprawiać sprawdza sie w 100%. Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby wszystko grało. Dziękuję wszystkim za pomoc.
jacek_w
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 300000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 10-06-2012 19:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Snorky nie mogą być zamienione i dajcie z tym spokoj. do lamp są trzy przewody, a do spryskiwaczy dwa. ponadto ma sedana wiec musi miec jedna kostke wolna. |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |