Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 25-06-2012 19:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Zdajesz sobie sprawe z faktu sporego obciążenia przy działającej klimie dla silnika? Clio 1 baccara w 1,4 przy wlączonej klimie nie jedzie wcale
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 25-06-2012 19:43 |
Arek175 |
Dodany dnia 25-06-2012 20:29 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Tym akurat się nie przejmuje, nie trzeba jeździć bez przerwy na klimie a mi to potrzebne jedynie w trasie.
Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-06-2012 20:35 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Otóż muszę dorzucić swoje trzy grosze, pięć (albo już sześć) lat temu oglądałem z zamiarem kupna R19 sedan 1,4e '94 z wspomaganiem i klimatyzacją (auto w ogóle było w moim kolorze - 640 - ale mniejsza z tym). Było to wszystko fabryczne. Cały osprzęt (alternator, pompa wspomagania i kompresor klimatyzacji) był na jednym pasku wieloklinowym, a nie jak w późniejszych adaptacjach dziewiętnastkowego Energy dwa paski (nie pamiętam już ile klinów miał pasek). Klima była sprawna i nabita więc mogę powiedzieć co nieco o różnicy jaką wykazywało auto po włączeniu sprężarki. Dość znaczny i widoczny obiektywnie gołym okiem. Trzeba pamiętać, że ten silnik ma 75 koni (auto było na wtrysku). Podczas jazdy testowej na odcinku trasy do wyprzedzania trzeba było wyłączyć klimę bo nie chciała się zbierać, ale przy spokojnej jeździe ze stałą prędkością nie było problemów. W mieście, cóż z włączoną klimatyzacją wyraźnie zostawała z tyłu na światłach, ale maluch nie pokonał jej ani razu. Auta wówczas nie kupiłem bo było wystawione na allegro jako aukcja, ktoś mnie przelicytował, potem dostałem telefon od gościa, że jednak auta nie sprzedał, ale wówczas już nie miałem funduszy.
Treść dodana dnia 25-06-2012 20:59: Jak chcesz zdjęcia tego silnika z klimatyzacją w R19 to skontaktuj się z gościem z tego ogłoszenia: Renault 19 CHAMADE "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Arek175 |
Dodany dnia 27-06-2012 17:50 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Po przemyśleniach zdecydowałem się na założenie klimatyzacji. Aktualnie czekam na pierwsze części. Będzie fotorelacja z montażu.
Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 27-06-2012 19:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Męska decyzja do której skłaniałem na GG Warto, ambitnie
Treść dodana dnia 27-06-2012 21:16: [img]http://images40.fotosik.pl/1671/3639be25a5984e69.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images40.fotosik.pl/1671/9161e70d917eaad6.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images42.fotosik.pl/465/5355922cc594422d.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images46.fotosik.pl/1636/2ec5fd513255c963.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images46.fotosik.pl/1636/ffd27d66f755787f.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://images42.fotosik.pl/465/044c4a937d38c244.jpg[/img] is not a valid Image. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Arek175 |
Dodany dnia 05-07-2012 14:19 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Witam ponownie. Temat nie umarł, małe postępy są ale problemy jak zwykle nie opuszczają. Aktualnie w moim E6J wygląda tak
http://imageshack...0040v.jpg/ Teraz stoję przed problemem doboru koła na wał... Edytowane przez Arek175 dnia 05-07-2012 14:19 Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 05-07-2012 15:45 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Arek175 załóż sobie koło pasowe na wał od E7J pasuje i ma wyprowadzenie na dwa paski szerokosci 3 rowkow takie co przy pompie od wspomagania.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-07-2012 15:50 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
z megane nie podejdzie?
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Arek175 |
Dodany dnia 05-07-2012 17:10 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Pompa wspomagania i sprężarka klimy jest pędzona paskiem na 4 rowki...
Czy od Megane? Zależy czy była tam klima i wspomaganie... a potem dobór paska... Edytowane przez Arek175 dnia 05-07-2012 17:12 Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-07-2012 17:24 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@Arek175 tak sa w 1.6 pompa wspomy taka jak Ty masz.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Arek175 |
Dodany dnia 05-07-2012 18:35 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Czuli mam zakupić takie oto koło?
http://moto.alleg...22383.html No i oczywiście musze zmienić koło z alternatora. I teraz na jakie... Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-07-2012 18:40 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
jutro bede miał megane na podwórku to moge Ci foty zrobic jak tam jest. u Ciebie pompa wody jest na rozrzadzie?
Treść dodana dnia 05-07-2012 18:42: tak patrze i z meganki wsio by Ci raczej podpasowało. pompa wspomy, kompresor mocowania napinacz. koło Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Arek175 |
Dodany dnia 05-07-2012 18:50 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
To jest z tej meganki 1.6? tam jest inny silnik.... ja nastawiałem się na przeszczepy z 1.4 energy z różnych nadwozi.
Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-07-2012 19:01 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
jutro ci zdjcia porobie
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
maestro |
Dodany dnia 05-07-2012 21:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Arek175 1.6 jest budowany z silnika energy 1,4
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-07-2012 23:36 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@maestro no tez własnie jak wsio miałby z megany 1.6 to by nie miał problemów
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Arek175 |
Dodany dnia 07-07-2012 19:04 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Zatem już przyznam że zgłupiałem jakie koło w końcu kupić. Nie ma sensu kupować koła po kole i co chwile je odkręcać z wału.
Zapewne chodzi o takie koło co jest przy tym silniku http://moto.alleg...59382.html A później zakup paska pod ten silnik. Problem z kołem rozwiązany, aktualnie jest w drodze. Są postępy w sprawie klimatyzacji, aktualnie jest zmieniony alternator i koło wału. Zobaczcie sami na zdjęciu. Teraz poszukiwania napinacza drugiego paska a sam pasek to już nie problem. http://imageshack...0011v.jpg/ http://imageshack...012dz.jpg/ Reszte części do klimatyzacji mam już upatrzone i nie jest z nimi problem. Największy teraz problem jaki muszę ogarnąć to przewody ciśnieniowe. Jakie by mogły pasować Waszym zdaniem? Z clio? Z R19 1.7? Czy przewody z 1.7 były na nowy czynnik? Edytowane przez Arek175 dnia 17-07-2012 13:22 Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |