Menu główne
Forum
Klubowicze
ANDI |
Dodany dnia 28-06-2012 11:20 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@monterek5 w piwnicy mam drugie kolo z f7p to je tez sprawdze, i mam jeszcze jedno z f3p 90 - tzn przyjedzi mi - to porownam wszystkie 4 i będzie jasność
gadałem z sąsiadem - mechanikiem, co zna sie na rzeczy na temat tych spekań powiedział, że powstały w skutek przegrzania a przetoczyć koło można owszem, ale tylko od strony bloku, nigdy ze strony docisku.. jeśli mozliwość wsadzenia drugiego koła jest to ok, a jesli nie ma a auto rajdowe nie jest, to to koło spękane i tak bedzie dośmierci jeździło i nic sie nie stanie Edytowane przez ANDI dnia 28-06-2012 11:23 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-06-2012 11:20 |
michor |
Dodany dnia 28-06-2012 11:29 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ANDI napisał/a:(...) i teraz: co daje odchudzenie koła tłumacząc jak osobie zielonej? (...) Lżejsze koło= silnik łatwiej wkręca się na obroty. Traktuj ciężkie koło jak "akumulator" energii. Przy rozpędzaniu silnika pochłania energię, przy zwalnianiu silnika "oddaje" energię. W efekcie z lżejszym kołem będzie ono "pochłaniać" mniej energii czyli teoretycznie więcej jest na kołach ALE są też wady W każdym razie na codzień: 1) silnik będzie "żywszy" w reakcji, będzie łatwiej łapał obroty, szybciej z nich schodził itp. 2) będzie go łatwiej zgasić przy ruszaniu 3) możesz trochę stracić z v-max. 4) mniej momentu ale będzie szybciej osiągalny 5) więcej mocy 6) przy dużym odchudzeniu może być problem z równością wolnych obrotów 7) silnik będzie łatwiej gasł (np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i zejściu z obrotów na luzie) RafałS16 miał odchudzone koło w 16s i mówił że 1-3 biegi lepiej, 4 i 5 już nie dokręcał no i to że dużo łatwiej było go zgasić przy ruszaniu, i będziesz zmieniał biegi non toper. Dopóki to nie będzie dobra wydmuszka, moim zdaniem bez sensu. Przy moim swapie rafał się pytał czy chce to lekkie koło, ale po kilku minutach dyskusji, doszlismy do wniosku że to się nie będzie na codzień nadawać. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ANDI |
Dodany dnia 28-06-2012 11:33 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@michor po przeanalizowaniu Twojej wypowiedzi, dochodze do wniosku że to oryginalne które było pierwotnie chyba wróci na miejsce
a analogicznie, jak by sie założyło cięzsze koło to.. silnik będzie chodził równiej za to będzie "muł" ? Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
michor |
Dodany dnia 28-06-2012 11:37 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
tak
Będzie ciężej obroty łapał itp. Wyobraź sobie że kręcisz pedałami w rowerze postawionym do góry nogami KERS mechaniczny to właśnie rozpędzone ciężkie koło zamachowe w których schowana jest dodatkowa porcja energii Edytowane przez michor dnia 28-06-2012 11:38 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
ANDI |
Dodany dnia 28-06-2012 12:09 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no i czaje.. to zostalo porównac jeszcze pozostałe koła i bedziemy mieli jasnosc co i jak znimi
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |