Menu główne
Forum
Klubowicze
danielejszyn001 |
Dodany dnia 07-07-2012 11:05 |
Postów: 1 Data rejestracji: 07.07.2012 10:58 Skąd: - |
Witam! Mam pytanie odnośnie regulacji gaźnika w Renault 19 z silnikiem 1,4 typu E? Jak wyregulować ten gaźnik, ile razy ma byc wkręcona śrubka od regulacji? proszę o pomoc |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-07-2012 11:05 |
Arek175 |
Dodany dnia 08-07-2012 22:31 |
Postów: 48 Data rejestracji: 05.02.2011 17:15 Skąd: śląskie Siemianowice Śląskie |
Nie ma określonej liczby obrotów wkręcenia bądź wykręcenia śruby regulacji składu mieszanki. Jeśli gaźnik jest kompletnie rozregulowany to musisz pierw rozgrzać silnik... śrubę regulacji wkręcić na maxa i podwyższyć obroty śrubą biegu jałowego aby tylko nie gasł(ma mieć dość niskie). Silnik powinien mieć falujące obroty czyli źle... następnie delikatnie a najlepiej co pół obrotu wykręcasz wkręt składu mieszanki... po kilku obrotach śruby, obroty silnika będą wzrastać i znów je obniżasz do minimum... następnie dalej wykręcając wkręt od mieszanki nasłuchujesz czy silnik nie faluje... potem tylko regulujesz obroty biegu jałowego i jedziesz na analizę spalin... tam ustawią dokładniej za 20 zł
Renault 19 Ph II 1.4 Energy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 134000km
|
|
|
slawekn |
Dodany dnia 09-02-2013 23:34 |
Postów: 7 Data rejestracji: 13.01.2011 18:44 Skąd: - |
jak ma weberka to regulacja na czuja jest podobna standardowej ale różni się nieco , natomiast oczywiście, nie ma ustalonej przybliżonej liczby obrotów wkrętu reg
Edytowane przez slawekn dnia 09-02-2013 23:36 R19 I 92 Chamade E6J 1.4 B II Dynamic
|
|
Przejdź do forum: |