30 Kwietnia 2024 00:17:51
Zdjęcia użytkowników
Szabelka nikodem78
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Niesprawny komputer wtrysku 
Eko
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 22:53
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

Podczas pracy silnika została zdjęta klema - brak iskry, samochód nie pali.
Poszukuję komputera wtrysku DELCO do Renault 19 94 r. pojemność 1,4.
Pomocy.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-07-2012 22:53
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 22:55
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Gratuluje pomysłowości ze zdejmowaniem klemy.

Nie ma wtrysku DELCO.
1,4 to mało, bo na wtrysku były dwa różne silniki 1,4.
Sprawdz przed lampą kierowcy w czarnej skrzynce bezpieczniki.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Eko
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 23:11
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

maestro napisał/a:
Gratuluje pomysłowości ze zdejmowaniem klemy.

Nie ma wtrysku DELCO.
1,4 to mało, bo na wtrysku były dwa różne silniki 1,4.
Sprawdz przed lampą kierowcy w czarnej skrzynce bezpieczniki.


Sprawdzone bezpieczniki, są dobre.
DELCO to nazwa komputera wtrysku.
Nie ma komputera wtrysku o nazwie 'DELCO'?
To co więcej potrzeba wiedzieć o silniku?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 23:17
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

DELCO REMI to firma która np dostarczała alternatory.

Pod maską bezpieczniki sprawdzone? Ok. Rok 94 więc immobilisera nie ma?

Trzeba wiedzieć chociaż jego pojemność i moc. Wszystkich 1,4 były aż cztery, z czego dwa gaźniki i dwa wtryski.

Masz jeden z nich:
www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/eng_c3j_01.jpg

www.renault19.pl/images/30946-E7J.jpg



Ponadto aby uniknąc dyskusji co faktycznie posiadasz: http://www.renaul...it_car.php

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Snorky
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 23:35
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@maestro a czemu zapodajesz zdjęcie C3J kiedy temat jest w dziale E6J \ E7J? Fakt, że pomysł z klemą wołający o pomstę do nieba Angry2 ale cóż...

@Eko powiedz nam po co klema została ściągnięta podczas pracy silnika? Co chciałeś sprawdzić \ osiągnąć?

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 23:36
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Snorky Skoro ktoś nie wie co ma pod maską to i dział może być wybrany przypadkowo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Snorky
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 23:39
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@maestro ano chyba że i tak może być...

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
Eko
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2012 23:47
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

maestro napisał/a:
DELCO REMI to firma która np dostarczała alternatory.

Pod maską bezpieczniki sprawdzone? Ok. Rok 94 więc immobilisera nie ma?

Trzeba wiedzieć chociaż jego pojemność i moc. Wszystkich 1,4 były aż cztery, z czego dwa gaźniki i dwa wtryski...




Bezpieczniki pod maską sprawdzone. Immobilisera nie ma.
Pojemność 1390 cm3, mocy nie znam.
Skoro rok 94 to będzie to chyba Phase II, dalej skoro 1,4 to ma wtrysk jednopunktowy. Tak wynika z:
http://www.renaul...ticle_id=4
Co dalej? Mogę Ci jutro podesłać zdjęcie tego komputera.


Treść dodana dnia 11-07-2012 23:50:

Snorky napisał/a:
@maestro a czemu zapodajesz zdjęcie C3J kiedy temat jest w dziale E6J \ E7J? Fakt, że pomysł z klemą wołający o pomstę do nieba Angry2 ale cóż...

@Eko powiedz nam po co klema została ściągnięta podczas pracy silnika? Co chciałeś sprawdzić \ osiągnąć?


Działy mogłem pomylić - wybierałem przypadkowo, bo nie wiem jaki to dokładnie typ silnika, nowicjusz jestem.
Klemę ściągnąłem bo podczas jazdy paliła się na czerwono kontrolka akumulatora i nie wiedziałem, że te samochody mają komputery. Przy Fiacie 125p. tak sprawdzałem i było ok.

Prawdopodobnie mam 75 KM, więc chyba silnik E7J ale nie jestem pewien. Jutro będę wiedział więcej.

Edytowane przez Eko dnia 11-07-2012 23:59
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
Snorky
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 00:03
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

O ile się nie mylę to każdy silnik z wtryskiem ma kompa, który tym wtryskiem steruje...
Fiat 125p był na gaźniku i takiego kompa nie posiada, więc sprawdzenie alternatora w ten sposób jest jak najbardziej prawidłowe. Natomiast przy wtrysku nie odpina się klem podczas pracy silnika (przynajmniej nie powinno się tego robić)...

A skoro paliła się kontrolka akumulatora to znaczy, że brakowało ładowania lub było ono baaaardzo słabe i należy sprawdzić alternator, a nie odpinać aku...

Edytowane przez Snorky dnia 12-07-2012 00:04
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
Eko
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 00:14
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

Ok, sprawdzałem po obrazkach na instrukcji i wychodzi, że mam na 99% E7J.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
Artutitu82
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 08:34
Awatar


Postów: 291

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

@Eko jak coś to mam kompa z wiązka do e7jSmile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
 
Eko
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 12:05
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

maestro napisał/a:
...


Zobacz na zdjęcia - czy ten komputer nie jest firmy DELCO?

Snorky napisał/a:
...


Artutitu82 napisał/a:
@Eko jak coś to mam kompa z wiązka do e7jSmile


Oto zdjęcia tego komputera:
[img]http://img826.imageshack.us/img826/433/dscn1771a.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img685.imageshack.us/img685/1766/dscn1772h.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img841.imageshack.us/img841/251/dscn1773f.jpg[/img] is not a valid Image.

Czy wszystko dobrze widać na zdjęciach? Czy zrobić jeszcze jakieś? Zdjęcie możecie przybliżyć klikając na nie.
Komputer ma 36 okrągłych pinów (2 zdjęcie)
Mechanik mówi, że typ silnika to E7J706 lub 740.

Edytowane przez Eko dnia 12-07-2012 12:10
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
maestro
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 12:10
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

To nie jest komputer od R19 Shock

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Eko
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 12:11
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

maestro napisał/a:
To nie jest komputer od R19 Shock


A co to jest?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 12:24
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Złącza komputerów w R19 są zunifikowane, w każdym silniku identyczne, a to złącze jest inne (Megane?)

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Eko
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 12:26
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

maestro napisał/a:
Złącza komputerów w R19 są zunifikowane, w każdym silniku identyczne, a to złącze jest inne (Megane?)


Pierw powiedz co to jest. Silnik czy złącze czy co? Podeślij zdjęcie silnika R19.
Przecież to wyjęte jest z mojego samochodu.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
maestro
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 12:28
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Cyknij to co masz pod maską Wink Ciekawy przypadek.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
fed21
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 12:57
Awatar


Postów: 943

Data rejestracji: 26.12.2008 17:39
Skąd: lubelskie
Krasnystaw

Komp jest z clio I

Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
 
Eko
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 13:31
Awatar


Postów: 57

Data rejestracji: 26.09.2009 09:52
Skąd: świętokrzyskie
Kielce

Haha co wy gadacie. Mam jeden samochód - R19 i na 110% wiem, że wyjąłem to z niego. Pytam trzeci raz - co to jest? Komputer?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), hatchback 5d
 
Artutitu82
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 12-07-2012 13:53
Awatar


Postów: 291

Data rejestracji: 09.07.2009 21:37
Skąd: świętokrzyskie
Opatów

@fed21 miałęm w rękach kompa od silnika 1.4 e z clio i wygladał jak ten sam od R19.
Przeglądałem teraz alledrogo i clio ma rożne rodzaje kompów- taki jak w R19 i taki jak ma kolega @Eko.

Edytowane przez Artutitu82 dnia 12-07-2012 14:04
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: