Menu główne
Forum
Klubowicze
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-07-2012 09:28 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Dlaczego ma nie wsadzić silnika, przecież maski nie musi mieć na aucie... Jak chcesz R19 do szaleństw reanimować to daruj sobie diesla, który ci się pod maską nie zmieści, czyli gabarytowo jest za duży jakbyś nie do końca wiedział co znaczy że nie wejdzie, a wsadź albo F3PMa albo B18FT, do szaleństw jak znalazł.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-07-2012 09:28 |
michor |
Dodany dnia 16-07-2012 10:32 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Albo 2,5 z szafy ten wchodzi
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
bialy86kace |
Dodany dnia 16-07-2012 10:57 |
Postów: 92 Data rejestracji: 31.10.2010 15:16 Skąd: śląskie Katowice |
dj_mafiozo napisał/a: Dlaczego ma nie wsadzić silnika, przecież maski nie musi mieć na aucie... Jak chcesz R19 do szaleństw reanimować to daruj sobie diesla, który ci się pod maską nie zmieści, czyli gabarytowo jest za duży jakbyś nie do końca wiedział co znaczy że nie wejdzie, a wsadź albo F3PMa albo B18FT, do szaleństw jak znalazł. aż takiego idioty ze mnie nierób do E30 montowali silnik M60B40 i wchodził a do R19 G8T ma nie wejść zresztą mając dostęp do taniego opału F3p jest za drogi. a zresztą jak to w końcu zrobię oczka wam zbieleją. w końcu nie dla zabawy robię w ASO Toyoty by zlecać to komu innemu... Było R19 F3P ==> Laguna L1 G8T 706 12V +Laguna L1 F3R 722 8V
Moje auto: Laguna 2,2D, diesel, 224500km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-07-2012 20:52 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
F3P, F8Q szczególnie z turbiną, F7P, widziałeś te silniki pod maską R19? Wszystkie są tam ładnie upakowane. F3R wchodzi bez problemu choć miejsca zostaje od groma, F7R tak samo, o B18FT nie wspominając, ładnie wchodzi w końcu to wyczyn. Letni z trudem upakował F4Ra RS pod maską. Chcesz to próbuj z G8T, żeby tylko potem nie było że się nie mieści. Natomiast porównywania BMW E30 do R19 nie skomentuje, bo trochę tam więcej jest miejsca pod maską. Może jednak trochę komentarza w/w bawarskej maszyny silnikowej. Czego ma dowodzić 4,0 V8 pod maską najmniejszego wówczas BMW, które w fabryce uznali że nie będą pakować ze względu na pojemność i osiągi i pozostanie zarezerwowany dla topowych wersji większych i droższych modeli. A poza tym w E30 montowali R6 i tam wchodziły, życzę powodzenia w upakowaniu rzędowej szóstki w renówce, pomijając klasyczny układ napędowy i silnik umiejscowiony wzdłużnie a nie poprzecznie co definitywnie sprawia, że co chcesz wsadzić pod maskę dowolnego BMW prócz silnika odrzutowego z F16 albo Jumbo Jeta ogranicza cię fantazja i fundusze, bo silnik i tak się zmieści.Ale R19 to nie BMW, więc proponuje powrót na ziemię.
Edytowane przez dj_mafiozo dnia 16-07-2012 21:03 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-07-2012 21:18 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
michor napisał/a: Albo 2,5 z szafy ten wchodzi skąd wiesz, widziałeś żeby ktoś próbował? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-07-2012 21:25 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@michor winszuję z rzędową piątką w dziewiętnastce...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
bialy86kace |
Dodany dnia 16-07-2012 21:35 |
Postów: 92 Data rejestracji: 31.10.2010 15:16 Skąd: śląskie Katowice |
Powiem tylko tyle
Więcej wiary jak Moderatorek chce niech temat zamknie jak nie to zostawi otwarty. Ja swoje wiem i pewne kroczki już postawiłem. jutro skrzynia powinna już wisieć obok silnika. kilka rzeczy w tym maska wymaga modyfikacji i nie będzie już taka ładna, o ile maska będzie.... jedno jest pewne. fotek robił nie będę na pewno. ani podczas pracy ani po skończeniu. dj_mafiozo mnie o BMW uczyć nie musisz bo na nich uczyłem się mechaniki pojazdowej i to w E30 robiłem pierwsze kilometry za kierownicą a jeśli już mowa o pojemnościach zarezerwowanych dla wersji większych to wytłumacz mi dlaczego w R19 montowano F3P na multi wtrysku i do Lagi bez modyfikacji, kiedy BMW wypuszczało M40B20 w E30 a w E34 był to juz silnik M45B20 z różnicą jedynie wtrysków paliwa i wbrew pozorom w E34 był mocniejszy o połowę z zachowaniem pojemności więc teraz proszę nie ucz mnie techniki BMW chyba że chcesz bym przesiadł się do E30 z silnikiem G8T które sam tram zamontuje, a Ty w tym czasie zapytasz Ujka google czy to możliwe A i najważniejsze nikt tu niechce R6 wkładać do R19 tylko Prosty G8T Edytowane przez bialy86kace dnia 16-07-2012 21:38 Było R19 F3P ==> Laguna L1 G8T 706 12V +Laguna L1 F3R 722 8V
Moje auto: Laguna 2,2D, diesel, 224500km
|
maestro |
Dodany dnia 16-07-2012 21:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@bialy86kace Po pierwsze nie porównuj nigdy przestrzeni pod maską w aucie z silnikiem wzdłużnym i skrzynią po za komorą silnika a silnikiem montowanym poprzecznie. To ukazuje że za wszelką cene chcesz pokazac że 'wiesz wiecej'. A tak nie jest.
G8T jest prosty. Ale. Kilka 'drobnych' różnic. Po pierwsze dwumasa - skrzynia tylko z Laguny, jeśli z Laguny to linki wybierania biegów, co do wysprzęglika hydraulicznego pewności nie mam, bo bywał w dTkach i go także nie było. Rozrusznik z przodu? Dobrze pamietam? Co z górną poduszką? Nie myśl że zamontujesz ten silnik na dolne jak benzyniaka - nierealne od razu Ci mowie w ciemno. A jeśli chcesz być pewny to weź po prostu miarke i zmierz szerokość i długość w komorze Laguny i może coś Ci to rozjaśni w głowie, bo to wielki klunkier a nie zakładamy rezania kolektorów. To tylko tyle różnic i moich skromnych ale chyba konkretnych uwag co do różnic i problemów, a to tylko ich garstka. Co do pracy w ASO Toyoty. Ja pracuje w Banku Narodowym, uwierzysz? Sprzątam.... Więc to gdzie sie pracuje i jak ładnie to brzmi to jedno, a to co sie wie i potrafi to drugie. Założyłeś temat, 99% Ci odradza mimo że napisałem - powodzenia, i daj znać jak silnik usiądzie w aucie. Pytasz czy ktoś robił - nie, czy wejdzie - nie sądze. Nie odbieraj każdego posta (może niektórzy mają przesilenie letnie ale warto im to wybaczyc...) wrogo. Apropo R5: Kujtek napisał/a: michor napisał/a: Albo 2,5 z szafy ten wchodzi skąd wiesz, widziałeś żeby ktoś próbował? @Kujtek Błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli, Błogosławieni którzy wiedzą i czekają Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-07-2012 22:24 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@bialy86kace Po pierwsze z BMW sam wyjechałeś, mój kontatk z autami tej marki ogranicza się do E39 i E60, ale bawarskie auto mnie nie pociąga, masz tam układ klasyczny, czyli wzdłużny silnik pod maską z przodu, skrzynia w tunelu bez dyfra i most z tyłu, ale o tym za pewne wiesz, skoro to twoje pierwsze auto było, sprawia to, że miejsca na silnik jest pod dostatkiem. W R19 masz silnik i skrzynię poprzecznie co sprawia, że miejsca jest mniej. Co do F3PMa żywcem z 19 do lagi wziętym, owszem montowali i co z tego, jakoś V6 24V 3.0 z lagi czy szafy do R19 nie próbowali pakować, tym bardziej że by tam nie wlazł. Co do 2,2D na oczy go nie widziałem, widziałem 2,2dT w ladze, ile różnic konkretnie nie chcę się wypowiadać. Z suwmiarką go nie mierzyłem, ale śmiem twierdzić że zmieszczenie go pod maską R19 MOŻE być problematyczne.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
bialy86kace |
Dodany dnia 16-07-2012 22:53 |
Postów: 92 Data rejestracji: 31.10.2010 15:16 Skąd: śląskie Katowice |
nie bede sie kłócił bo tu każdy ma jakieś racje. aktualnie sprawa wygląda tak. G8T E706 jak zapewne wiecie jest bez turbo i dlatego pod maską już wisi goły silnik. kolektor wydechowy jest robiony na zamówienie a ssący jutro będę spawał z rury ze stali nierdzewnej a następnie polerka zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz w celu nieznacznego podniesienia mocy. rozrusznik z przodu co zabiera trochę miejsca ale po wymianie wentylatora chłodnicy na 2 mniejsze problem powinien zniknąć. sprzęgło mechaniczne więc pozostaje kwestia doboru długości linki jak i skrócenie wybieraka biegów obstawiam że o jakieś 10centymetrów ale z tym muszę poczekać na nowy krótki drążek zmiany biegów dedykowany dla magi.
Jakieś sugestie Pytania Maestro masz chyba najbliżej. mój monster garaż jest po Wieluniem, jak skończę i baba mi autka ze strachu nie ze złomuje zaproszę na jazdę próbną i przy okazji jakiego grilla się zmontuje Edytowane przez bialy86kace dnia 16-07-2012 22:58 Było R19 F3P ==> Laguna L1 G8T 706 12V +Laguna L1 F3R 722 8V
Moje auto: Laguna 2,2D, diesel, 224500km
|
maestro |
Dodany dnia 16-07-2012 22:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No to zrobimy chyba spot z okazji włożenia 2,2 do 19
Ale mówie - ja nie biore pod uwage rezania kolektorów a Ty już to robisz. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 16-07-2012 23:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wejść wejdzie wszystko zależy tylko ile trzeba będzie przerabiać
@maestro a ci co się domyślają? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 16-07-2012 23:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek niech czekają na objawienie! za prawde powiadam Ci!
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bialy86kace |
Dodany dnia 16-07-2012 23:08 |
Postów: 92 Data rejestracji: 31.10.2010 15:16 Skąd: śląskie Katowice |
póki co jedyna przeróbka to poduszki w innych miejscach (czytaj inne i inaczej zamontowane) i na banki krótsze cięgno wybieraka. z poducha skrzyni będę się jutro bawił i kombinował. planuje na 28lipiec już wyjechać R19 2.2d na dni Działoszyna. może tam zrobimy jakiegoś spota
Było R19 F3P ==> Laguna L1 G8T 706 12V +Laguna L1 F3R 722 8V
Moje auto: Laguna 2,2D, diesel, 224500km
|
maestro |
Dodany dnia 16-07-2012 23:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ale przeciez w R19 masz pręt do lewarka a w Lagunie linki?
Jeżeli nie zamocujesz silnika na górne poduszki to bedziesz miał lepszy wibrator niż w traktorze na całym aucie. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
luksad2200 |
Dodany dnia 17-07-2012 07:26 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
do 28 lipca 2013chyba, nie zdajesz sobie sparawy z tego co chcesz zrobic,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 17-07-2012 12:01 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
chcesz to możemy się zamienić F3P za 1.9D
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
bialy86kace |
Dodany dnia 17-07-2012 12:37 |
Postów: 92 Data rejestracji: 31.10.2010 15:16 Skąd: śląskie Katowice |
w lagunie mam też pręt. górna łapa ciut przerobiona i na niej już motor wisi, poducha skrzyni też. po przerwie obiadowej montuje Tylną i wreszcie będę mógł sie wziąć za kolektor ssący. wydechowy ma przyjść pod koniec tygodnia więc zostanie tylko elektryka i zasilanie paliwem
Było R19 F3P ==> Laguna L1 G8T 706 12V +Laguna L1 F3R 722 8V
Moje auto: Laguna 2,2D, diesel, 224500km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 17-07-2012 18:16 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
ok ale jaki montujesz dokładnie ten silnik do siebie 2,2d czy 2,2dt
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
bialy86kace |
Dodany dnia 17-07-2012 19:02 |
Postów: 92 Data rejestracji: 31.10.2010 15:16 Skąd: śląskie Katowice |
G8T 706 2.2D na turbinę niema miejsca
Edytowane przez bialy86kace dnia 17-07-2012 19:02 Było R19 F3P ==> Laguna L1 G8T 706 12V +Laguna L1 F3R 722 8V
Moje auto: Laguna 2,2D, diesel, 224500km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |