14 Maja 2024 09:08:11
Zdjęcia użytkowników
iwan soltys
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem z ciśnieniem oleju / głowicą 
aron
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 25-07-2012 20:29
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

Nooo
i powracając do tematu - ciśnienie oleju wróciło do normy (okazało się, że zaworek na pompie sie zawiesił od jakiegos opiłka).
Ale... i tu na moje nieszczęscie, po wrzuceniu innej głowicy z nowymi szklankami, problem został... tzn. na wolnych obrotach strasznie klepie, po dodaniu lekko gazu klepanie zanika, przy obciążeniu silnika (normalna jazda na biegiu) nawet wyższe obroty silnika nie powodują zaniknięcia klekotania w głowicy tak jak to się dzieje na postoju z lekkim gazem.
Niby ta "nowa" głowica również ma lekko przytarte wałki i siedziska ale nie aż tak jak oryginalna a problem pozostał, co mnie załamało doszczętnie...

Edytowane przez aron dnia 25-07-2012 20:30
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 25-07-2012 20:29
Awatar
maestro
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 25-07-2012 20:57
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Czyli wynika że panewki.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
aron
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 25-07-2012 21:26
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

Panewki sa OK, sprawdzane, jeśli byłby to stukot panewek, klekotanie było by duużo głośniejsze, i przy większych obrotch by nie zanikało...
A dźwięk jest typowo charakterystyczny dla szklanek... nom sam mechanik zzieleniał jak po złożeniu okazało się, że problem nie znikł...
Nom dla mnie to jakaś masakra jest... mechanik znów twierdzi, że niby ta druga głowica również ma przytarte siedzisko wałka i sam wałek (plus rysy na siedzisku i wałku), ale nie w takim aż stopniu ajk ta pierwsza (tak to sie kupuje głowice na allegro 100% sprawną, po remoncie itp., itd.)

Edytowane przez aron dnia 25-07-2012 21:26
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
monterek5
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 25-07-2012 21:36
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

jak chesz mam glowice z rozbiurki f7p 200 zł kompletna

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
michor
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 25-07-2012 22:36
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

A szklanki czyścił coś? Czy wrzucił jak leżało? Zanim kupisz coś następne zrób płukankę. Śmierdzi mi to wszystko profesjonalnym mechanikiem i zapowietrzonymi szklankami.

Edytowane przez michor dnia 26-07-2012 09:46
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Snorky
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2012 07:20
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@aron Ja kupiłem kiedyś silnik z allegro. Miałbyć sprawny, dobrze śmigający i nie brać oleju... Taaa... Jasne... Nie kupuje się takich rzeczy na allegro od nieznanych ludzi...
Do tego ciekawi mnie skąd się ten opiłek metalu wziął w pompie oleju. Może warto też by się skupić nad tym. Obstawiam jakiś fragment panewki Smile

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
aron
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2012 18:25
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

Opiłek był napewno aluminiowy, więc podejrzewamy resztki stopek wałków rozrządu, a panewki były sprawdzane... zresztą okaże się w najbliższym czasie.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
Ieble
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 26-07-2012 18:38
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

u mnie byly opiłki metalu na sitku pompy właśnie z panewek. Mówisz o stopkach wałków - nie chce mi sie wierzyc ze az tak je wyrobilo ze opilki szły..... to pracuje wiec nigdy nie bedzie w idealnym fabrycznym stanie. Weź dokładnie sprawdź panewki i wał.

Edytowane przez ANDI dnia 26-07-2012 18:43
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
Snorky
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 27-07-2012 07:41
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@aron lepiej żeby sie okazało przed tym jak wyjedziesz z garażu na jakąś dłuższą trasę, bo jak Ci panewkę w trakcie trasy jakieś 300km od domu obróci to będzie lipton że hoho...
A w jaki sposób były panewki sprawdzane? Pytam z czystej ciekawości...

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
aron
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2012 11:34
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

A jeśli chodzi o panewki to odkręcane były tylko stopki, wyglądają na eleganckie...
Wiem, że powinno się to dokładnie sprawdzić, ale panewka nie jest aluminiowa, więc to zapewne nie są ich resztki, a to były takie płatki 2x2mm, skąd się wzięły w misie, sam nie wiem, może po poprzednim remoncie poprzedniego właściciela.
Póki co stwierdzam na 100%, że nie "klepią" żadne panewki, auto idzie jak waszka do odcięcia i nie słychać żadnego uderzenia na korbowodzie...
Sam problem tkwi w głowicy, bo to tam klepie.
Głos trzaskania szklanek a uderzeń na panewkach jest niesamowicie inny, póki co mechanik powiedział, że mam zajebis...go pecha kupić 2gą głowicę z wywalonymi wałkami i przetartymi siedziskami.
Więc póki co olałem temat Smile zostawiłem to w rekach mechanikera i jak się okazało znalazł głowicę, która według niego, wygląda o niebo lepiej niż moje 2 naraz...
Okazało sie , że takie autko "oryg. williams" :,( stoi na pobliskim szrocie, po strzale z korby...
Ja wiem, jak wysokie prędkości obrotowe maja wałki i że będą ślady zużycia, ale Panowie powiedzcie sami...
.... czy na siedzisku wałka i samym wałku powinny być rysy, na których idzie paznokcie piłować?
Szkoda, że nie zrobiłem filmu jaką wade ma ten silnik, jak wyglądają wałki i same siedziska...
Ale to nadrobimy, bo niekoniecznie mogę tylko ja mieć taki problem, od razu uczulę nas wszystkich tymi materiałami na co najbardziej trzeba zwracać uwagę w tych głowicach (przylgnie wyszlifujesz, grzybki wymienisz, wałki kupisz nowe i uszczelniacze, ale jak siedzisko ma wyryte rysy, to czeka Cie zmiana głowicy na inną, oby lepszą )

Póki co jestem już strasznie zdenerwowany bo auto juz miesiąc nie jeździ...
Czekam narazie na info od mechanika jak tam ta "jego" głowica...
Pozdrawiam

Edytowane przez aron dnia 29-07-2012 11:37
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
maestro
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 29-07-2012 13:30
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@aron Może pora zmienić warsztat? Napełnił w końcu olejem te szklanki?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
aron
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 09-08-2012 16:38
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

Noo i niestety 3cia głowica z nowymi szklankami, eleganckimi wałkami, dalej klepie...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
Ieble
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2012 15:43
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

nie chce mi sie wierzyć.......że to głowica.....ale walcz dalej z 4,5 i 6.....

Edytowane przez Ieble dnia 10-08-2012 15:46
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
Bandit
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2012 16:12
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Weź może nagraj te klepanie albo co bo mi też nie chce się wierzyć że 3 głowice mają dokładnie taki sam dźwięk klepania

Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
aron
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2012 17:43
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

Aaa no, tak twierdził mechanik, że głowica... tamte faktycznie miały wytargane siedziska wałków, ta ma idealne...
Więc zostaje "dół" silnika...
Filmik pokaże ale jednak myśle, że nie obędzie się bez "kapitalki" badź wymiany silnika...

http://www.youtub...e=youtu.be

Edytowane przez aron dnia 10-08-2012 18:02
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
Ieble
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2012 18:22
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

kurde to niech mechanik teraz placi za to - bez jaj - wystarczylo dac taki filmik na poczatku - mi to brzmi jak panewka - jestem pewnien na 110% bo miałem to samo..... tak to jest jak sie slucha mechanika..... tluzze jak głupia.... przy obrotach ponoc mialo byc cicho a nie jest...... Nie pałuj go tak bo ci wał nie wyda na 5ty szlif Smile.....

Ja mialem dylemat i wybralem zakup drugiego silnika - i wtopilem.......popytaj moze ktos z chlopakow ma dobry motor, a jak nie to rozbieraj swój, jak wał wyda to zrób szlif, nowe panewki, nowe pierscionki itp itd - jak masz kase to rób swój a jak wał nie wyda to szukaj wału - np z F3P.....

Edytowane przez Ieble dnia 10-08-2012 18:28
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
Bandit
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2012 18:23
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Puk puk.
Kto tam?
Panewka...

nie ma jak to mechanik znawca...

Edytowane przez Bandit dnia 10-08-2012 18:24
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
Kujtek
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2012 18:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Ieble z diesla wał też podchodzi co nie?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Ieble
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 10-08-2012 18:46
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

@Kujtek z tego co czytalem to nie - ale to niech sie wypowie ktos kto wie na 100%. Napewno w F3N i F3P jest ten sam wał co w F7P - F8Q nie podejdzie raczej.

Edytowane przez Ieble dnia 10-08-2012 18:48
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
aron
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 07:54
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

A najlepsze, że byłem u kolejnego mechanika i znow powiedział, że taki odgłos klekotania to wina głowicy...
Mnie to dziwi dlaczego po dodaniu lekko gazu klekotanie zanika, czego nie słychać na filmiku akurat...
Auto idzie we wtorek do Gliwic do specjalisty w dziedzinie renault...
Ma przetrzepać silnik, wtedy jak bede wiedział o co kaman, podejme decyzję odnośnie ew. kapitalki czy wymiany silnika...

Edytowane przez aron dnia 11-08-2012 07:55
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: