Menu główne
Forum
Klubowicze
aron |
Dodany dnia 25-07-2012 20:29 |
Postów: 21 Data rejestracji: 28.05.2008 22:42 Skąd: - |
Nooo
i powracając do tematu - ciśnienie oleju wróciło do normy (okazało się, że zaworek na pompie sie zawiesił od jakiegos opiłka). Ale... i tu na moje nieszczęscie, po wrzuceniu innej głowicy z nowymi szklankami, problem został... tzn. na wolnych obrotach strasznie klepie, po dodaniu lekko gazu klepanie zanika, przy obciążeniu silnika (normalna jazda na biegiu) nawet wyższe obroty silnika nie powodują zaniknięcia klekotania w głowicy tak jak to się dzieje na postoju z lekkim gazem. Niby ta "nowa" głowica również ma lekko przytarte wałki i siedziska ale nie aż tak jak oryginalna a problem pozostał, co mnie załamało doszczętnie... Edytowane przez aron dnia 25-07-2012 20:30 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-07-2012 20:29 |
maestro |
Dodany dnia 25-07-2012 20:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czyli wynika że panewki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
aron |
Dodany dnia 25-07-2012 21:26 |
Postów: 21 Data rejestracji: 28.05.2008 22:42 Skąd: - |
Panewki sa OK, sprawdzane, jeśli byłby to stukot panewek, klekotanie było by duużo głośniejsze, i przy większych obrotch by nie zanikało...
A dźwięk jest typowo charakterystyczny dla szklanek... nom sam mechanik zzieleniał jak po złożeniu okazało się, że problem nie znikł... Nom dla mnie to jakaś masakra jest... mechanik znów twierdzi, że niby ta druga głowica również ma przytarte siedzisko wałka i sam wałek (plus rysy na siedzisku i wałku), ale nie w takim aż stopniu ajk ta pierwsza (tak to sie kupuje głowice na allegro 100% sprawną, po remoncie itp., itd.) Edytowane przez aron dnia 25-07-2012 21:26 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 25-07-2012 21:36 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
jak chesz mam glowice z rozbiurki f7p 200 zł kompletna Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
michor |
Dodany dnia 25-07-2012 22:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A szklanki czyścił coś? Czy wrzucił jak leżało? Zanim kupisz coś następne zrób płukankę. Śmierdzi mi to wszystko profesjonalnym mechanikiem i zapowietrzonymi szklankami.
Edytowane przez michor dnia 26-07-2012 09:46 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Snorky |
Dodany dnia 26-07-2012 07:20 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@aron Ja kupiłem kiedyś silnik z allegro. Miałbyć sprawny, dobrze śmigający i nie brać oleju... Taaa... Jasne... Nie kupuje się takich rzeczy na allegro od nieznanych ludzi...
Do tego ciekawi mnie skąd się ten opiłek metalu wziął w pompie oleju. Może warto też by się skupić nad tym. Obstawiam jakiś fragment panewki Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
aron |
Dodany dnia 26-07-2012 18:25 |
Postów: 21 Data rejestracji: 28.05.2008 22:42 Skąd: - |
Opiłek był napewno aluminiowy, więc podejrzewamy resztki stopek wałków rozrządu, a panewki były sprawdzane... zresztą okaże się w najbliższym czasie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
|
Ieble |
Dodany dnia 26-07-2012 18:38 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
u mnie byly opiłki metalu na sitku pompy właśnie z panewek. Mówisz o stopkach wałków - nie chce mi sie wierzyc ze az tak je wyrobilo ze opilki szły..... to pracuje wiec nigdy nie bedzie w idealnym fabrycznym stanie. Weź dokładnie sprawdź panewki i wał.
Edytowane przez ANDI dnia 26-07-2012 18:43 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Snorky |
Dodany dnia 27-07-2012 07:41 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@aron lepiej żeby sie okazało przed tym jak wyjedziesz z garażu na jakąś dłuższą trasę, bo jak Ci panewkę w trakcie trasy jakieś 300km od domu obróci to będzie lipton że hoho...
A w jaki sposób były panewki sprawdzane? Pytam z czystej ciekawości... Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
aron |
Dodany dnia 29-07-2012 11:34 |
Postów: 21 Data rejestracji: 28.05.2008 22:42 Skąd: - |
A jeśli chodzi o panewki to odkręcane były tylko stopki, wyglądają na eleganckie...
Wiem, że powinno się to dokładnie sprawdzić, ale panewka nie jest aluminiowa, więc to zapewne nie są ich resztki, a to były takie płatki 2x2mm, skąd się wzięły w misie, sam nie wiem, może po poprzednim remoncie poprzedniego właściciela. Póki co stwierdzam na 100%, że nie "klepią" żadne panewki, auto idzie jak waszka do odcięcia i nie słychać żadnego uderzenia na korbowodzie... Sam problem tkwi w głowicy, bo to tam klepie. Głos trzaskania szklanek a uderzeń na panewkach jest niesamowicie inny, póki co mechanik powiedział, że mam zajebis...go pecha kupić 2gą głowicę z wywalonymi wałkami i przetartymi siedziskami. Więc póki co olałem temat zostawiłem to w rekach mechanikera i jak się okazało znalazł głowicę, która według niego, wygląda o niebo lepiej niż moje 2 naraz... Okazało sie , że takie autko "oryg. williams" :,( stoi na pobliskim szrocie, po strzale z korby... Ja wiem, jak wysokie prędkości obrotowe maja wałki i że będą ślady zużycia, ale Panowie powiedzcie sami... .... czy na siedzisku wałka i samym wałku powinny być rysy, na których idzie paznokcie piłować Szkoda, że nie zrobiłem filmu jaką wade ma ten silnik, jak wyglądają wałki i same siedziska... Ale to nadrobimy, bo niekoniecznie mogę tylko ja mieć taki problem, od razu uczulę nas wszystkich tymi materiałami na co najbardziej trzeba zwracać uwagę w tych głowicach (przylgnie wyszlifujesz, grzybki wymienisz, wałki kupisz nowe i uszczelniacze, ale jak siedzisko ma wyryte rysy, to czeka Cie zmiana głowicy na inną, oby lepszą ) Póki co jestem już strasznie zdenerwowany bo auto juz miesiąc nie jeździ... Czekam narazie na info od mechanika jak tam ta "jego" głowica... Pozdrawiam Edytowane przez aron dnia 29-07-2012 11:37 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
|
maestro |
Dodany dnia 29-07-2012 13:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@aron Może pora zmienić warsztat? Napełnił w końcu olejem te szklanki?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
aron |
Dodany dnia 09-08-2012 16:38 |
Postów: 21 Data rejestracji: 28.05.2008 22:42 Skąd: - |
Noo i niestety 3cia głowica z nowymi szklankami, eleganckimi wałkami, dalej klepie... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
|
Ieble |
Dodany dnia 10-08-2012 15:43 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
nie chce mi sie wierzyć.......że to głowica.....ale walcz dalej z 4,5 i 6.....
Edytowane przez Ieble dnia 10-08-2012 15:46 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2012 16:12 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Weź może nagraj te klepanie albo co bo mi też nie chce się wierzyć że 3 głowice mają dokładnie taki sam dźwięk klepania
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
aron |
Dodany dnia 10-08-2012 17:43 |
Postów: 21 Data rejestracji: 28.05.2008 22:42 Skąd: - |
Aaa no, tak twierdził mechanik, że głowica... tamte faktycznie miały wytargane siedziska wałków, ta ma idealne...
Więc zostaje "dół" silnika... Filmik pokaże ale jednak myśle, że nie obędzie się bez "kapitalki" badź wymiany silnika... http://www.youtub...e=youtu.be Edytowane przez aron dnia 10-08-2012 18:02 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
|
Ieble |
Dodany dnia 10-08-2012 18:22 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
kurde to niech mechanik teraz placi za to - bez jaj - wystarczylo dac taki filmik na poczatku - mi to brzmi jak panewka - jestem pewnien na 110% bo miałem to samo..... tak to jest jak sie slucha mechanika..... tluzze jak głupia.... przy obrotach ponoc mialo byc cicho a nie jest...... Nie pałuj go tak bo ci wał nie wyda na 5ty szlif .....
Ja mialem dylemat i wybralem zakup drugiego silnika - i wtopilem.......popytaj moze ktos z chlopakow ma dobry motor, a jak nie to rozbieraj swój, jak wał wyda to zrób szlif, nowe panewki, nowe pierscionki itp itd - jak masz kase to rób swój a jak wał nie wyda to szukaj wału - np z F3P..... Edytowane przez Ieble dnia 10-08-2012 18:28 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
Bandit |
Dodany dnia 10-08-2012 18:23 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Puk puk.
Kto tam? Panewka... nie ma jak to mechanik znawca... Edytowane przez Bandit dnia 10-08-2012 18:24 Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-08-2012 18:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Ieble z diesla wał też podchodzi co nie?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Ieble |
Dodany dnia 10-08-2012 18:46 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
@Kujtek z tego co czytalem to nie - ale to niech sie wypowie ktos kto wie na 100%. Napewno w F3N i F3P jest ten sam wał co w F7P - F8Q nie podejdzie raczej.
Edytowane przez Ieble dnia 10-08-2012 18:48 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
aron |
Dodany dnia 11-08-2012 07:54 |
Postów: 21 Data rejestracji: 28.05.2008 22:42 Skąd: - |
A najlepsze, że byłem u kolejnego mechanika i znow powiedział, że taki odgłos klekotania to wina głowicy...
Mnie to dziwi dlaczego po dodaniu lekko gazu klekotanie zanika, czego nie słychać na filmiku akurat... Auto idzie we wtorek do Gliwic do specjalisty w dziedzinie renault... Ma przetrzepać silnik, wtedy jak bede wiedział o co kaman, podejme decyzję odnośnie ew. kapitalki czy wymiany silnika... Edytowane przez aron dnia 11-08-2012 07:55 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |