14 Maja 2024 15:11:43
Zdjęcia użytkowników
xnecrox5 coxurn91
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem z ciśnieniem oleju / głowicą 
Ieble
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 08:37
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

@aron a ty masz jakiekolwiek pojecie o budowie silnika? może lepiej samemu się podjąć? ja Ci odradzam wszystkich specjalistów - oni robią po to by zarobić. JA akurat jestem po remoncie F7P = wiekszość zrobiłem sam prócz szlifu i głowicy. Skoro silnik umarł to ja bym go wyjał uszykował bym sobie miejsce i rozebrał bym go samemu. Zrobisz jak uważasz ale pamietaj że tą kase która bedziesz musiał zapłacić za robote lepiej przeznaczyc na czesci i narzedzia - napewno na forum znajdziesz pomoc. Ale decyzja należy do ciebie.

Edytowane przez Ieble dnia 11-08-2012 08:38
L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 11-08-2012 08:37
Awatar
Bandit
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 09:34
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Pamiętaj że same koszta kapitalki to 3k (części + szlifierz ) + ewentualna robocizna albo piwko dla siebie podczas pracy Smile

Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
Ieble
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 09:38
Awatar


Postów: 1003

Data rejestracji: 19.07.2005 08:50
Skąd: -

@Bandit zdecydowanie piwko dla siebie...Mi wyszło 2,7k na czesci + szlifiernia. A jak by nie robił sam to kolejne 1k za robote pewnie.

L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
 
Bandit
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 10:03
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

dokładnie. takie inżniery jak u niego co 3 głowice zmienili i dalej nie wierzą że to panewka, to na bank 1k za robotę wezmą poza tym strach takiemu silnik zostawić bo tylko na koszta naciągnie

Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
aron
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 12:22
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

Nom właśnie... Już tysiala zostawiłem i efektów nie ma wgl...
Póki co daje auto do konkretnego sprawdzenia mechanikowi, który naprawia tylko renault.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
Bandit
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 12:42
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

ja jestem ciekawy dlaczego ty zapłaciłeś za nie zrobione auto?

Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
aron
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 15:50
Awatar


Postów: 21

Data rejestracji: 28.05.2008 22:42
Skąd: -

Nom zapłaciłem za nowe szklanki 640 zł i za tą 3cią głowice, która ma eleganckie siedziska wałków...
Za robocizne nic nie płaciłem, a z mechanikiem sie bardzo dobrze znamy, więc rozeszło się po koleżeńsku... Sam powiedział, że rozkłada ręce przy tym silniku...

Postaram sie zrobić jeszcze jakiś film, innym telefonem, gdzie wyraźnie słychać zanik klekotania powyżej 1200 rpm...
Wtedy silnik pracuje idealnie...


Treść dodana dnia 11-08-2012 16:03:

Nom nagrałem filmik innym telefonem, który ma "normalizację głosu"...
Teraz wyraźnie słychać zanik klekotania na wyższych obrotach...
Jeśli chodzi o brak wskazań ciśnienia oleju podczas pracy silnika, to już odpowiadam, że licznik został stary z 7000rpm...
Ciśnienie oleju jest już OK...

http://youtu.be/H...

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 230000km
 
Bandit
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 20:15
Awatar


Postów: 346

Data rejestracji: 12.08.2007 23:36
Skąd: warmińsko-mazurskie
Elbląg

Jak dla mnie to i tak dźwięk panewki, a konkretnie początki jej padania

Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy

Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
 
Prospector
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 20:40
Awatar


Postów: 54

Data rejestracji: 11.07.2012 00:33
Skąd: łódzkie
Sieradz

miałem tak samo w swoim F3N i panewka była do roboty sprawdź to może. U mnie klepało ale trochę ciszej też na wyższych obrotach było ok a na niskich w przedziale 1200 - 1500 klekotało Smile

Parafka Pfft

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 200000km
 
maestro
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 22:06
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

25.07
maestro napisał/a:
Czyli wynika że panewki.


25.07
aron napisał/a:
Panewki sa OK, sprawdzane, jeśli byłby to stukot panewek, klekotanie było by duużo głośniejsze, i przy większych obrotch by nie zanikało...
A dźwięk jest typowo charakterystyczny dla szklanek... nom sam mechanik zzieleniał jak po złożeniu okazało się, że problem nie znikł...


29.07
maestro napisał/a:
@aron Może pora zmienić warsztat? Napełnił w końcu olejem te szklanki?


9.08
aron napisał/a:
Noo i niestety 3cia głowica z nowymi szklankami, eleganckimi wałkami, dalej klepie...


10.08
Bandit napisał/a:
Puk puk.
Kto tam?
Panewka...

nie ma jak to mechanik znawca...



Widzisz analogie?


Nagrywane kalkulatorem ale słychać to samo.
YouTube Video


Na stukaniu przejechałem 12 czy 13tys km, przy końcu już pukało dość solidnie no i nie probowałem wrzucać piątki czy czwórki gdy jazda nie była po płaskim. Każde obciążenie na zbyt wysokim biegu może szybko załatwić sprawe. Ale przez te tysiące kilometrów auto było nieoszczedzane, no i sporo czasu zajęło mi doprowadzenie do stanu w którym zostało sprzedane Wink

Edytowane przez maestro dnia 11-08-2012 22:08
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: