Menu główne
Forum
Klubowicze
damiankan |
Dodany dnia 18-07-2012 07:32 |
Postów: 33 Data rejestracji: 26.03.2011 13:47 Skąd: łódzkie Przedbórz |
witam wszystkich mój problem polega na klekotaniu silnika f7p podejrzewam że może być to wina zaworów a oto link z pracą silnika na youtube http://youtu.be/h... A Wy co o tym myślicie? Co będę musiał wymienić i jakie koszty będą się z tym wiązały? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 157000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-07-2012 07:32 |
gielab0019 |
Dodany dnia 18-07-2012 09:46 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
sprawdzałeś świece czy ich nie pozalewało posprawdzaj podstawy a potem rozkręcaj głowicę
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
Ieble |
Dodany dnia 18-07-2012 09:49 |
Postów: 1003 Data rejestracji: 19.07.2005 08:50 Skąd: - |
Siema - jak to możliwe że coś stuka przecież te silniki sie nie psują....
A tak serio nie chce cie straszyc ale nie brzmi mi to na popychacze. Słychać taki głuchy stuk i napewno nie jest on z góry silnika a wg mnie z dołu - z wału. Tak czy siak czeka cię zdjęcie głowicy - jak już ją zdejmiesz to ustaw 1 i 4 tlok na górze i wduś je - podobnie zrób z 2 i 3 tłokiem - jeśli któryś da się wdusić (ręką bądż drewnianym lub gumowym trzonkiem młotka) to bedzie oznaczało że siedzi na panewce korbowodowej danego tłoka. - Możesz również wykręcić świece i przez otwór spróbować wdusić tłok - jednak ja polecam zdjąć głowice bo tak czy siak beziesz musiał to zrobić. Jeśli tu okaże się że jest ok - możesz ściągnąć miske jest troche ginastyki ale da się to zrobić) i poodkęcaj stopki by sprawdzić panewki główne. Ja jednak stawiam że chwyciło na którejś z panewek korbowodowych. Ale ja się nie znam tak jak większość teoretyków z forum. Koszta u mnie (lubuskie) szlif wału + nowe panewki kosztują ok 500zl uszczelka pod głowice - ok 115-130 zł nowe simeringi ok 100zl komplet uszczelak lub silikon pod miske - 30zl Nowy olej No i robocizna - chyba żę bedziesz to robił sam to gratis. Jak już głowa na zewnątrz to można się pokusić o nowe uszczelniacze i od razu dotrzeć zawory. ps. zawias widze od 16V to to nie jest..... Edytowane przez Ieble dnia 18-07-2012 10:30 L A I K......Nie tak jak inni ZNAWCY....
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 190000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-07-2012 15:01 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
gielab0019 napisał/a: sprawdzałeś świece czy ich nie pozalewało posprawdzaj podstawy a potem rozkręcaj głowicę Co ma piernik do wiatraka? Brzmi dość podobnie do panewki Kiedy zmieniałeś ostatnio olej i jaki? Na zimnym silniku lubisz operować gazem mocniej? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
damiankan |
Dodany dnia 18-07-2012 15:32 |
Postów: 33 Data rejestracji: 26.03.2011 13:47 Skąd: łódzkie Przedbórz |
@gielab0019 świece sprawdzane były i są suche nie widać na nich śladu oleju @Ieble niestety nie tylko Twój się psuje @maestro olej był zmieniany jakieś pół roku temu elf 10w40 na zimnym silniku nie dawałem mu do odcinki max.do 4000 obr/min na pewno nie więcej,dopiero jak silnik złapał temperaturę to dostał parę razy po garach Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 157000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 18-07-2012 15:34 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@maestro co ma piernik do wiatraka tyle samo liter
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
maestro |
Dodany dnia 18-07-2012 15:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
gielab0019 napisał/a: @maestro co ma piernik do wiatraka tyle samo liter To dział techniczny a nie towarzyski więc jesli nie masz nic do powiedzenia w sprawie rozwiązania problemu to po prostu nie pisz. @damiankan 4000 to i tak za duzo na zimny silnik F7P. Nic nie poradzisz. Albo zrzucasz miske albo głowice. Pół roku to ile przebiegu? Edytowane przez maestro dnia 18-07-2012 15:38 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
damiankan |
Dodany dnia 18-07-2012 16:06 |
Postów: 33 Data rejestracji: 26.03.2011 13:47 Skąd: łódzkie Przedbórz |
@maestro około 3000 km bo mam drugie auto a 19 mało jeżdzę po swapie bo nie ma gazu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 157000km
|
michor |
Dodany dnia 18-07-2012 17:02 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
damiankan napisał/a: (...) na zimnym silniku nie dawałem mu do odcinki max.do 4000 obr/min na pewno nie więcej,dopiero jak silnik złapał temperaturę to dostał parę razy po garach(...) To nie obroty zabijają panewki, tylko obciążenia na niskich obrotach. Pedał w podłodze przy 2500 RPM a lekkie obciążenie na 4000 RPM to 2 różne rzeczy. Dawanie po garach na ciepłym też nie gwarantuje że panewki nie dostaną. Musiałeś go przybutować częściej niż raz lub poprzedni właściciel go zakatował. W każdym razie, Tak jak ieble zasugerował, i myślę że to najlepsza droga. Miska w dół i stopki oglądaj. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |