Menu główne
Forum
Klubowicze
zajac93 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:11 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
witam. jestem nowym uzytkownikiem. wiec za bledy z gory przepraszam. ostatnio stalem sie szczesliwym posiadaczem renault 19;D lecz niestety po kilku dniach od zakupu zaczely sie problemy...silnik bierze olej... kiedy dodam gazu tak w granicach 4000-5000 tys obrotow i puszcze gaz wylatuje chmura czarno niebieskiego dymu. nie mam pojecia to jest grane... samochod ma 123 tys przebiegu. wszystko udokumentowane. dodam ze ssamochod byl sporadycznie uzywany przez ostatniego wlasciciela i czesciej stal niz jezdzil. czy to moze miec zwiazek? z gory dziekuje za odpowiedzi Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-07-2012 22:11 |
patrick_LCH |
Dodany dnia 25-07-2012 22:17 |
Postów: 1184 Data rejestracji: 10.11.2010 16:59 Skąd: mazowieckie Warszawa |
uszczelka pod głowica do roboty pewnie
Fuck the new car !
I'm driving oldschool Moje auto: Renault 19 2.0 16V F7R, benzyna, 200km
|
gp3090 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:19 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@patrick_LCH co ma uszczelka do brania oleju? pierscienie lub uszczelniacze zaworowe, patrzac na objawy to raczej uszczelniacze Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
xLukasz1986x |
Dodany dnia 25-07-2012 22:24 |
Postów: 181 Data rejestracji: 10.07.2010 12:44 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Tak czy inaczej silnik do wymiany Napewno taniej niz remont Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 207000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:24 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
no wlasnie sam nie wiem...czy warto naprawiac czy kupic drugi silnik ktory bedzie mial niewiadomą historie? bylem u mechanika dzis...czesci z robocizna 1000zl. w tej cenie wymiana pierscieni ,uszczelniaczy, szlifowanie glowicy i dotarcie zaworow bodajze (nie wiem jak to sie zwie) . takze troche duzo za duzo Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
patrick_LCH |
Dodany dnia 25-07-2012 22:31 |
Postów: 1184 Data rejestracji: 10.11.2010 16:59 Skąd: mazowieckie Warszawa |
moj błąd nie doczytałem ;p
Fuck the new car !
I'm driving oldschool Moje auto: Renault 19 2.0 16V F7R, benzyna, 200km
|
zajac93 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:34 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
mam jeszcze male pytanie...czy wchodzilo by w gre wlozenie silnika np 1.7 bez wiekszych przerobek? Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
xLukasz1986x |
Dodany dnia 25-07-2012 22:35 |
Postów: 181 Data rejestracji: 10.07.2010 12:44 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Jak kupisz z calym osprzetem to nie bedzie problemu z wlozeniem
ja niedawno sprzedalem silnik F3N-a jakies 80 000 km przebiegu mial w stanie igla za niecale 500 zl takze to juz masz pol ceny... Edytowane przez xLukasz1986x dnia 25-07-2012 22:36 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 207000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:35 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@zajac93 uszczelka 50, pierscienie ~250, remont glowicy tj przylgnie zaworow, gumki, luzy zaworowe i planowanie kolo 250, czyli robi sie juz 550 i 450 za robote to tak w sumie dobra cena, chyba ze czujesz sie na siłach i zrobisz to sam Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
tiku92 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:36 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
Na pewno, inna wiązka i inny komp, podejrzewam, że pompa paliwa też.
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:38 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@zajac93 zmierz sobie sprezanie kolego najpierw, bedziesz wiedział czy pierscienie masz dobre chociaz Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 25-07-2012 22:40 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
aj. bo 1.4 energy ciezko jest znalezc w dobrej cenie...wszyscy sie droza za goly silnik;/ na allegro 600-700zl a nawet 800 wiec nie wiem sam:/ Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
michor |
Dodany dnia 25-07-2012 22:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
500 sam silnik. A gdzie poloski, sprzeglo, chlodnica no i robocizna. Sam przeciez nie wskoczy pod maske? 1000 razem z czesciami to taniocha. A wtedy juz nie bedzie niespodzianek ze cos nie tak z nowym przeszczepionym silnikiem. Donrze pomysl 2 razy. A jak wlozenie 1000 w sztrucla do remontu ktorego kupiles Cie boli to polecam rower.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 25-07-2012 23:06 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
prościej jednak będzie kupić silniczek cały z osprzętem np 3n-a niz wydawac kase w remonty gdzie kolega moze mieć autko u siebie z rok więc bez sensu.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
gp3090 |
Dodany dnia 25-07-2012 23:17 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
albo wydac pieniadze i miec swiety spokoj albo kupic cos starego niewiele taniej gdzie tez bedzie wymagało wkaldu... igly nie kupi... nie ma opcji Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
milas92 |
Dodany dnia 25-07-2012 23:25 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
za 350 Ci sprzedam mój. 200 tys, ale zero wcinania oleju, przyspiesza elegancko. dodatkowe sprzegło, wszystko w komplecie
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |