29 Kwietnia 2024 22:52:30
Zdjęcia użytkowników
kamil4769 pitmc
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Gaśnie silnik podczas wrzucenia na bieg jałowy 
bronek19991
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:06
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

Gdy dojeżdżam do skrzyżowania to jak wcisnę sprzęgło i wrzucę na "luz" to obroty gwałtownie spadają do około 700-800 a potem wzrastają do 900-1000. Jak silnik jest zimny to gaśnie ale jak się rozgrzeję to już nie. Samochód jest zagazowany.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-07-2012 21:06
Awatar
lukasz609
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:13
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

Proste przez logiczne parownik juz widzi koniec swoich dniSmile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
bronek19991
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:15
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

Parownik jest w dobrej kondycji i ma się dobrze Pfft

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
lukasz609
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:17
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@bronek19991 więc na jakim paliwie Ci gaśnie PB czy lpg?Smile

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
bronek19991
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:18
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

Na orlenowskim LPG ^^ nie wiem jak na PB zaraz sprawdzę.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
lukasz609
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:22
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

paliwo ma moim zdaniem mało doi tego parownik nie zdąży Ci przystosować się podciśnienia atm i dlatego przygasa.. więc membrany masz sztywne.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
edzio
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:24
Ambasador Awatar


Postów: 4226

Data rejestracji: 27.11.2005 21:10
Skąd: pomorskie
Lębork

Kto jeździ na zimnym silniku na LPG?

Nie pokonany jak GołotaGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
 
bronek19991
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:32
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

Panowie i panie o ile są, mamy lato a rano samochodzik gaśnie. Nie mamy minusowych temperatur Pfft teraz spr jak na Pb. To samo co na LPG ale nie zawsze spada poniżej 1000. Jeszcze zbyt ciepło by doprowadzić do zgaśnięcia na LPG, musi odstać całą noc.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
lukas85
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:36
Awatar


Postów: 838

Data rejestracji: 10.08.2010 17:51
Skąd: lubelskie
Chełm

szkoda silnika w ten sposób szybko go dojedzieszWink

455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
 
bronek19991
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:43
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

rozumiem ale prędzej dojadę parownik. Nie będzie mi się opłacało czekać aż się zagrzeje i dopiero na lpg. Najlepiej jak bym miał sekwencje samo by pykało. Na PB dzieje się to samo co na LPG ale trochę rzadziej.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
valdezdle
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 30-07-2012 21:52
Awatar


Postów: 656

Data rejestracji: 08.03.2011 21:45
Skąd: dolnośląskie
Chojnów

Jak nie rozgrzewasz parownika to możliwe ze sie zajechał. Nie znam sie na 1.4 ale myślę ze to krokowy lub cos we wtrysku

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
 
bronek19991
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 19:24
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

zastanawiam się nad świecami i kopułką oraz przewodami.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
Robsajson
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 21:03
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Wymień filtr LPG i jedź na regulację instalki.
Gaz o niższej temperaturze jest bardziej gęsty a przy zawalonym filtrze ma mniejszą przepustowość stąd za uboga mieszanka na wolnych obrotach.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
bronek19991
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2012 11:52
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

Mam jeszcze jedno pytanie. Jak odpalę silnik i poczekam aż się rozgrzeje, to na biegu jałowym jego obroty wynoszą około 1300. Ale jak dam gazu do 5-6tyś obrotów i puszczę to spadają do około 800-1000 a następnie wzrastają do 1300. Gdzie szukać problemu??

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2012 14:52
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

nieszczelnosc,

na zimnym jakie obroty?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
bronek19991
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 25-10-2012 19:36
Awatar


Postów: 87

Data rejestracji: 11.07.2012 11:28
Skąd: lubelskie
Lublin

Na benzynie 1100 a na LPG 1100-1400 - wahało się. I jeszcze jedno jak dałem gazu do 3tysięcy to poczułem drżenie(dziwna praca silnika, chyba świece).

Edytowane przez bronek19991 dnia 09-11-2012 10:33
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: