Menu główne
Forum
Klubowicze
bronek19991 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:06 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Gdy dojeżdżam do skrzyżowania to jak wcisnę sprzęgło i wrzucę na "luz" to obroty gwałtownie spadają do około 700-800 a potem wzrastają do 900-1000. Jak silnik jest zimny to gaśnie ale jak się rozgrzeję to już nie. Samochód jest zagazowany. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-07-2012 21:06 |
lukasz609 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:13 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Proste przez logiczne parownik juz widzi koniec swoich dni
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:15 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Parownik jest w dobrej kondycji i ma się dobrze Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:17 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@bronek19991 więc na jakim paliwie Ci gaśnie PB czy lpg
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:18 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Na orlenowskim LPG ^^ nie wiem jak na PB zaraz sprawdzę. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:22 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
paliwo ma moim zdaniem mało doi tego parownik nie zdąży Ci przystosować się podciśnienia atm i dlatego przygasa.. więc membrany masz sztywne.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
edzio |
Dodany dnia 30-07-2012 21:24 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
Kto jeździ na zimnym silniku na LPG
Nie pokonany jak Gołota
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:32 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Panowie i panie o ile są, mamy lato a rano samochodzik gaśnie. Nie mamy minusowych temperatur teraz spr jak na Pb. To samo co na LPG ale nie zawsze spada poniżej 1000. Jeszcze zbyt ciepło by doprowadzić do zgaśnięcia na LPG, musi odstać całą noc. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
lukas85 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:36 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
szkoda silnika w ten sposób szybko go dojedziesz
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 30-07-2012 21:43 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
rozumiem ale prędzej dojadę parownik. Nie będzie mi się opłacało czekać aż się zagrzeje i dopiero na lpg. Najlepiej jak bym miał sekwencje samo by pykało. Na PB dzieje się to samo co na LPG ale trochę rzadziej. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
valdezdle |
Dodany dnia 30-07-2012 21:52 |
Postów: 656 Data rejestracji: 08.03.2011 21:45 Skąd: dolnośląskie Chojnów |
Jak nie rozgrzewasz parownika to możliwe ze sie zajechał. Nie znam sie na 1.4 ale myślę ze to krokowy lub cos we wtrysku Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 999999km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 31-07-2012 19:24 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
zastanawiam się nad świecami i kopułką oraz przewodami. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 31-07-2012 21:03 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wymień filtr LPG i jedź na regulację instalki. Gaz o niższej temperaturze jest bardziej gęsty a przy zawalonym filtrze ma mniejszą przepustowość stąd za uboga mieszanka na wolnych obrotach. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 24-10-2012 11:52 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak odpalę silnik i poczekam aż się rozgrzeje, to na biegu jałowym jego obroty wynoszą około 1300. Ale jak dam gazu do 5-6tyś obrotów i puszczę to spadają do około 800-1000 a następnie wzrastają do 1300. Gdzie szukać problemu? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 24-10-2012 14:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nieszczelnosc,
na zimnym jakie obroty? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
bronek19991 |
Dodany dnia 25-10-2012 19:36 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Na benzynie 1100 a na LPG 1100-1400 - wahało się. I jeszcze jedno jak dałem gazu do 3tysięcy to poczułem drżenie(dziwna praca silnika, chyba świece).
Edytowane przez bronek19991 dnia 09-11-2012 10:33 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |